Ze mogen van mij lekker in jouw reet gaan wonen als je slaapt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:42 schreef phoenyx het volgende:
Laat die dieren gewoon leven waar ze willen leven. Jij hebt je plek al, gun het andere dieren ook
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:46 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ze mogen van mij lekker in jouw reet gaan wonen als je slaapt.
Gewoon een lieve kat nemen en niet te veel eten geven, dan gaat hij vanzelf op jacht. Is gewoon instinct. Ook lieve katten zijn gewetenloze moordenaars.quote:
Spek is het beste aas inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
neem gewoon een ouderwetse val.
Ik gebruik een spek als een aas. Je moet wel even een spek op val vast lijmen met second lijm. Muizen zullen gegarandeerd op af. Na weekje ofzo ben je mooi klaar mee.
Trouwens ouderwets val is goedkoper dan alle andere rotzooi.
Anders moet je maar een gemene kat schaffen.
heb je enig idee hoe slecht spek voor die beesten is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
neem gewoon een ouderwetse val.
Ik gebruik een spek als een aas.
die werkt dus niet.quote:
en alles zit onder de olie van de drie ontsnapte muizen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:17 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
die werkt dus niet.
als er lopen minstens 10 muizen rond en je vangt er maar 7.
(als 6 en 7 er in vallen zijn er nog drie in beeld)
dit dus, als je ze verjaagd planten ze zich voor en heb je er volgende maand 10, de maand er op 40, daarna 160 en zo verder.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Allereerst zorgen dat ze het bij jou niet interessant vinden
Maar ik zou ze liever doden dan verjagen. Als dat apparaatje, mocht die al werken, dan eens de geest geeft ben je niet alsnog de lul.
En ik heb vorige week meegemaakt dat mensen door een sloop-whoop/brandalarm heen kunnen slapen, dus zou zo'n kastje met een voor ons onhoorbaar iets moeten werken voor alle mensen?
Precies, beter nu 10 doden ipv 100 volgend jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:27 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dit dus, als je ze verjaagd planten ze zich voor en heb je er volgende maand 10, de maand er op 40, daarna 160 en zo verder.
dood maken met een muizenval isde beste optie, gif is inhumaan (of is het dan inmuismaan?)
Die beesten gaan dood, dus het is een lcaatste maal. Heerlijke zoete maal. Je gunt dat beest toch een laatste maaltijd. Kortom het kan niet schelen of het ongezond is voor de beest.quote:Op maandag 19 augustus 2019 00:13 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe slecht spek voor die beesten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |