Nou nou nou gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Flikker toch eens op met je incest gedoe.
Nare ervaringen met incest gehad?quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
Flikker toch eens op met je incest gedoe.
Hou je niet van jonge meisjes?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef Vimbavimba het volgende:
TS is echt raar met al zijn topics. Allemaal over jonge meisjes
Ik kan eerder chicks vinden die geneukt worden door een paard, 3 tollies in de Mars en poep eten dan dat ik zusjes met elkaar zie vingeren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef Pocoto het volgende:
Al zouden alle tweelingen het doen (komplete onzin), dan moet je er ook nog net vinden die het voor een camera willen doen.
En dat is iets dat maar een klein percentage mensen wil doen.
Tweelingen zijn redelijk zeldzaam, daarbinnen is maar de helft meisjes, daarbinnen is maar een klein percentage dat het leuk vind om met een zus wat uit te spoken (jongens zijn veel vrijer daarin in het algemeen, ook met vrienden enzo) en daarbinnen is ook nog maar een heel klein percentage bereid om daarbij gefilmd te worden voor commerciële doeleinden (je wordt er de rest van leven door achtervolgd), dus ja, er ís niet zoveel materiaal.
En dat gaat ook niet meer worden omdat sommigen daar op kicken.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:33 schreef dagobertE6 het volgende:
Het is zo zonde man, als ik tweelingen zoek zijn dat vaak gays
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |