ik kijk naar wat PSV nodig heeft cq kan gebruiken, talentvolle voetballers zeker voor die posities voorin zijn er genoeg, waarom dan voor veel geld een talent halen wat misschien op de bank komt terwijl je eigenlijk snakt naar een type Van Ginkel of Guardadoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?Transfers blijven namelijk een business per uitstek die heel veel onzekerheid met zich meebrengt.
Als je voor een speler wil gaan die zich meer heeft bewezen zul je ook meer moeten betalen. Grote talenten in Brazilië hoeven bijvoorbeeld tegenwoordig maar hun debuut te maken en ze kosten 20 miljoen, scoren ze vijf keer zit je al aan 30 miljoen.
Als PSV echt een zekerheidje wil halen dan denk ik aan een ervaren speler, een speler die het liefst ook de competitie en de cultuur een beetje kent. Bijvoorbeeld wat Ajax heeft weten te regelen met Tadić. Aan de andere kant zit je dan ook met de wetenschap dat zo'n speler een flink salaris zal vragen en geen restwaarde heeft. En doordat CL jaarlijks geen zekerheid is heeft PSV wel spelers met restwaarde nodig.
Frustratie?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Verre van eigenlijk. Dat het bij frustratie zorgt onder de PSV fans in een ander verhaal.
De meeste (beoogde) transfers snap ik goed, maar Doan echt niet. Behalve dat hij marketingtechnisch wel prettig is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
5 goals en 3 assists vorig seizoen, 14 miljoen. Natuurlijk joh, waarom ook niet
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Mo Iha staat in de voorselectie van 2 landen
Hopelijk kiest ie voor de mooiste land ter wereld Nederland
Noord-Korea ziet op bepaalde plekken ook vast mooi uitquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoor
schijnen ook veel Jappen bij de Walmart te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De meeste (beoogde) transfers snap ik goed, maar Doan echt niet. Behalve dat hij marketingtechnisch wel prettig is.
Dat Transfermarkt wordt vaak als waarheid gezien, maar wie (en hoe) bepaalt daar de marktwaarde van spelers?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Verre van eigenlijk. Dat het bij frustratie zorgt onder de PSV fans in een ander verhaal.
Doan zijn marktwaarde wordt op 10 miljoen geschat door Transfermarkt. Ik vind 14 miljoen een redelijk bedrag eigenlijk, wellicht een tikkeltje aan de hoge kant. Maar als je ziet dat uit de Eredivisie, spelers voor flinke bedragen en soms zelfs tientallen miljoenen vertrekken, en ook buiten de top twee/drie men zulke bedragen weet op te strijken (zie Guus Til bijvoorbeeld) dan gaat Groningen daar natuurlijk ook in mee. Met goed onderhandelen kun je denk ik die vraagprijs nog drukken, 11 a 12 miljoen zou prima zijn.
Ik denk dat gezien zijn leeftijd en talent, je met de juiste begeleiding je over een aantal jaar het drie of vierdubbele voor Doan zou kunnen krijgen. Daarnaast kan een Doan commercieel ook erg interessant zijn voor PSV.
Kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik was eerder dit jaar in Marokko, ook mooi hoor
Servië ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noord-Korea ziet op bepaalde plekken ook vast mooi uit
Dat zeg ik niet, maar ik denk wel dat ze daar geregeld een redelijk inschatting bieden. De marktwaarde van een speler is sowieso nooit zwart op wit te checken aangezien daar geen concrete criteria voor zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat Transfermarkt wordt vaak als waarheid gezien, maar wie (en hoe) bepaalt daar de marktwaarde van spelers?
goaltjesdiefquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kan denk ik een prima deal zijn, absolute goaltjesdief, brengt tevens lengte en kracht.
Selectievulling, kunnen we straks allemaal zeggen dat hij het zo aardig doet maar het is natuurlijk geen top nee.quote:
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
goaltjesdief, hij neemt ze mee naar huis? Want scoren doet hij niet veel
Bij Fulham, Marseille en nu Galataseray geflopt. Dan nog is het een tijdelijke oplossing en dan is dit een van de beste dingen die je met weinig geld kunt doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook niet.
Als je zijn stats grofweg naar de Eredivisie extrapoleert zou hij hier ongeveer 1 op 2 of iets beter moeten scoren. Dat is voor een backup-spits prima iddquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een vreemde constatering als je zijn moyenne ziet. Het is natuurlijk verder geen wereldspits, maar dat zegt niemand en dat was Luuk ook niet.
Bij Benfica 60 wedstrijden 35 goals.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zijn stats grofweg naar de Eredivisie extrapoleert zou hij hier ongeveer 1 op 2 of iets beter moeten scoren. Dat is voor een backup-spits prima idd
welk moyenne? afgelopen seizoen 5 goals 1 assist in 29 wedstrijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
"Of iets beter" zeg ik dan ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Benfica 60 wedstrijden 35 goals.
Dus zou hier (waar er doorgaans slechter verdedigd wordt) meer moeten kunnen maken zou je zeggen.
Zekerheidjes zoals Marin en Promesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?Transfers blijven namelijk een business per uitstek die heel veel onzekerheid met zich meebrengt.
Als je voor een speler wil gaan die zich meer heeft bewezen zul je ook meer moeten betalen. Grote talenten in Brazilië hoeven bijvoorbeeld tegenwoordig maar hun debuut te maken en ze kosten 20 miljoen, scoren ze vijf keer zit je al aan 30 miljoen.
Als PSV echt een zekerheidje wil halen dan denk ik aan een ervaren speler, een speler die het liefst ook de competitie en de cultuur een beetje kent. Bijvoorbeeld wat Ajax heeft weten te regelen met Tadić. Aan de andere kant zit je dan ook met de wetenschap dat zo'n speler een flink salaris zal vragen en geen restwaarde heeft. En doordat CL jaarlijks geen zekerheid is heeft PSV wel spelers met restwaarde nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |