Dat ze smorgens sex hadden. Was meer dan eens.quote:
Dat lijkt me logisch, er wordt hier 24 per dag over ze geluld dus logisch dat ze daarmee uiteindelijk wel worden geconfronteerd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:41 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Elke Utopiaan en ex-utopiaan kent Fok wel
quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie titel voor zijn nieuwe nummer, de fap fap rap .....
wiequote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit meer gezeik lezen dat men Jessie en Merel niet meer wil zien en dat ze liever Brandon hebben.
Dat bedoel ik..... PR van Merel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:51 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ze zijn nu echt een koningskoppel moeder heeft het officieel goedgekeurd
Wat is er erg aan seks hebben met je vriend danquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:47 schreef magnaal het volgende:
Ik ben lange tijd gehuwd, maar ik zou de deur wagenwijd openzetten, na zo een actie..
quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..... PR van Merel.
Misschien heeft de Cos wel goede schrijvers.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie titel voor zijn nieuwe nummer, de fap fap rap .....
Niets?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:52 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat is er erg aan seks hebben met je vriend dan
Ik wil hem wel uitlachen hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan wil ik nooit meer gezeik lezen dat men Jessie en Merel niet meer wil zien en dat ze liever Brandon hebben.
huh? Dat schrijf ik nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:52 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik denk dat @magnaal bedoelt, ramen open om die zweetlucht eruit te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:52 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dan kan hij voor shelly gaanquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:54 schreef Harrison het volgende:
Volgens Jessie krijgt Merel niet meer dan 5 stemmen. Maar als je gaat heb je een mooie tijd gehad toch, zegt hij.
Dat is een te lief nummer voor dit eenzijdig geweld. Ben echt benieuwd waar hij aan dacht.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met riddeltje Je t' aime moi non plus
Ik moet juist lachen om mensen die hun ogen maar niet van Jessie af kunnen houden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil hem wel uitlachen hoor.
Zo lees ik het ook en dat is 'zweetlucht' nog netjes geformuleerd!quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:magnaal bedoelt, ramen open om die zweetlucht eruit te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |