Misschien de politie ook als ze familie was.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uw verslaggever ter plaatse constateert dat er niet wordt gezocht waar ze voor het laatst is gezien![]()
Als ze familie van mij was zou ik zelf die sloten uitkammen.
En als je AMD hebt? Niet rapporteren?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:07 schreef Spectator19 het volgende:
Van twitter:
We heard today that a colleague from our department (Desiree Lafranca) has gone missing and was last seen near work (Uithof) at August 12. We are hoping so much that she is safe. If you work at @:HU_Utrecht and have intel, please go report it.
Maliha Batool ziet er zo uit:quote:De 22-jarige Utrechtse Maliha Batool is vermist. De politie meldt dat er op 8 augustus nog contact is geweest met haar op het Cremerplein in Utrecht, maar sindsdien niets meer van haar is vernomen.
De 22-jarige Maliha komt uit Utrecht en sinds donderdag 8 augustus ontbreekt van haar ieder spoor. De politie is op zoek naar mensen die meer weten over de verblijfsplaats van Maliha.
Ten tijde van de vermissing droeg zij een rode jurk, zwarte broek, zwarte hoofddoek en had ze witte schoenen aan.
Ziet FOK hier iets in? Ik bedoel, twee verdwijningen dicht bij elkaar..... seriemoordenaar actief????????quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:07 schreef VoMy het volgende:
Ook al in Utrecht:
[..]
Maliha Batool ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
De BNW-cluedoclub heeft nog niet naar de zaak gekeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziet FOK hier iets in? Ik bedoel, twee verdwijningen dicht bij elkaar..... seriemoordenaar actief????????
Wonderlijke kledingcombinatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:07 schreef VoMy het volgende:
Ook al in Utrecht:
[..]
[ afbeelding ]
Desiree en Maliha staan nu bovenaan een lange lijst van vermiste personen:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:07 schreef VoMy het volgende:
Ook al in Utrecht:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er echt een hoop.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Desiree en Maliha staan nu bovenaan een lange lijst van vermiste personen:
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/vermiste-volwassenen
Op de lijst staan ook andere namen waar topics over zijn geweest: Arjen Kamphuis, Sophia Koetsier en Hanno van Mil.
Daar fietsen echt heel veel mensen dagelijks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
Overleden persoon gevonden op Bunnikseweg in De Bilt
Op de Bunnikseweg in De Bilt is vanavond een lichaam gevonden.
De politie kan nog niets zeggen over de identiteit van de dode en wat er precies is gebeurd.
In de omgeving wordt onderzoek gedaan.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1952081/
Ja, het is één van de weinige plekken waar je onder de A28 door kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Daar fietsen echt heel veel mensen dagelijks.
Och jeequote:Op zondag 25 augustus 2019 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
Update van de familie: "Zij koos haar eigen weg..."
Triest...quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
Update van de familie: "Zij koos haar eigen weg..."
Bunnikseweg gemeente de Bilt is toch aan de andere kant van de A28 ?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het is één van de weinige plekken waar je onder de A28 door kan.
Tussen de Bunnikseweg en het landgoed ligt ook een sloot met veel begroeiing. Ik denk dat ze daar is gevonden.
Aan beide kanten. De hele Bunnikseweg en het landgoed liggen in de gemeente De Bilt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:30 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Bunnikseweg gemeente de Bilt is toch aan de andere kant van de A28 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |