quote:
Dankjewel
quote:
Even een 65" OLED voor in de badkamer, manmanman

Hij past nét op het muurtje

(aan de andere kant komt de douche)
quote:
Haha klopt ja, daar had je toen (je bij me was) nog voor gebeld he
quote:
Mwah, dat moet je eigenlijk allemaal met een korreltje zout nemen...
Ik zit in m'n thuisbioscoop ook maar
iets meer dan 3,5m van het scherm (@ the eerste rij that is), en daar is het scherm 2.80m breed.... dat is wel effe wat anders dan 65" of zelfs 77"

Ook daar heeft nog nooit iemand (behalve m'n pa dan

) van gezegd dat het beeld te groot is.
(is natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking, maar het gaat om het idee)
quote:
Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef Candaasje het volgende:Ik heb juist een vriend die schermen uit het hele huis weert. Hij geeft niks om film/kijkbeleving. In de woonkamer staat een 32 inch, dat wassut

.
(Het is dat 'ie verder heel tof is, maar af en toe zou ik toch graag zijn vast-wel-ergens-aanwezige-innerlijke-Atmoz willen aanwakkeren

)
Hehe
quote:
Alles goed plannen

(*ahum* echt iets voor mij

)
quote:
Gewoon even een soldeerstation bediening "even" ontwerpen en printen !
Als je het idee al meerdere malen in je hoofd hebt "gemaakt", dan is het IRL meestal een stuk makkelijker/sneller. Ik prakkiseer me er dan ook een eindje op los kan ik je vertellen
quote:
Hoe vaker ik hier in dit topic kom hoe meer ik mij blijf verbazen

goed om te horen!
quote:
Al had ik maar een kwart van Atmoz zijn vindingrijkheid en handigheid dan was ik al meer dan tevreden

Dankjewel haha
Ik sta anders ook weer te kijken van jou/jullie "kunsten" hoor
quote:
Op maandag 9 december 2019 23:01 schreef juiced01 het volgende:Aansluitingen voor een soldeer station en labvoeding in je keuken bouwen

Echt, wat een geweldig topic is dit toch. Geweldig weer alle updates, Atmoz!
Dankjewel
quote:
Tijd voor leuke dingen moet je maken, toch? Dit zijn leuke dingen
quote:

in het huidige huis heb ik (tot nu toe

) meer TV's hangen, dus dat "tig" valt wel mee...
Eigenlijk is het helemaaaaal zo gek niet:
Ik word geregeld 's morgensvroeg (meestal ergens tussen 4:00 en 6:30 ofzo) wakker en kan dan niet meer slapen. Dan ga ik graag in bad liggen om alvast wat interessante dingen op Youtube te bekijken (meestal informatie/ideeën over de projecten die ik op dat moment in m'n hoofd heb of mee bezig ben). En als ik met m'n vriendin in bad lig kijken we graag een film en/of serie. Dus badkamer tv: check!
Dan nog een tv in de woonkamer: check en nog effe voor het slapen gaan op de slaapkamer: ook check
Ik heb voor de zekerheid ook alvast een COAX naar de keuken en naar m'n werkkamer gelegd. Maar daar zijn nog geen concrete plannen voor een tv.
quote:
Op dinsdag 10 december 2019 20:11 schreef Makrolon het volgende:Ik verbaas me vooral over waar hij de energie vandaan haalt, als ik er aan denk dat ik zon projectje even tussendoor zou moeten doen zakt me de moed al in de schoenen

Echt respect
Ik
krijg juist energie van zulke projecten. M'n vriendin en vrienden moeten me soms tegenhouden dat ik niet teveel van dit soort dingen (door elkaar) ga doen
quote:
quote:
Op woensdag 11 december 2019 07:20 schreef Meike26 het volgende:Deze knakker geeft mij ook wel weer inspiratie om zelf ook weer dingen te gaan maken.. (niet op dezelfde schaal, dingetjes dus)

Das goed om te horen
quote:
Hahaha
Vorige week bedacht ik me dat het handig zou zijn om wat verlichting op de trap te hebben. Na eventjes goed erover te hebben nagedacht ben ik meteen ermee begonnen.
Om de zoveel trappen komt er een inbouwdoos:
![Trap_LED's_1.jpg]()
Met de 3D-printer heb ik plaatjes gemaakt waar precies een GU10 (LED) spot in kan.
![Trap_LED's_2.jpg]()
Op de plaatjes worden 4 stuks neodymium magneetjes (in kleine verdiepingen) gelijmd zodat deze straks het geheel vasthouden:
![Trap_LED's_3.jpg]()
Uiteindelijk heb ik m'n laser nodig om de stalen plaatjes (waar normaal de blindplaatjes op vastklikken) te voorzien van een groot genoeg gat zodat de spot erdoorheen kan.
Volgens mij gaat dit echt goed uitzien en kost het straks bijna niets...