https://www.rtvutrecht.nl(...)NkSABliHoVAZWLPNLR7Qquote:BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Door wie ze erop zijn geplakt, is niet bekend, maar sinds kort hangen er in Bunschoten op verschillende plekken 'neuzen stickers'. Op de stickers staat een grote neus afgebeeld met een dikke rode streep er doorheen.
Vooral rond de voetbalvelden is de sticker veel te zien op lantaarnpalen. Door sommigen wordt de sticker aan aanstootgevend gezien, maar het is niet bekend of dat ook zo bedoeld is. Mogelijk bedoelt de plakker het als grap en is het vooral gericht op voetbalclub Ajax.
AANSTOOTGEVEND
Het kan ook gericht zijn op Joden, en dan wordt het wel aanstootgevend, legt het Centrum Informatie en Documentatie Israël uit: "Afbeeldingen van grote neuzen worden vaak als stereotyperende verwijzing richting Joden gebruikt. Deze sticker suggereert dus een verbodstoegang voor Joden en maakt daarbij gebruik van een antisemitische stereotypisering. Het is zeker aanstootgevend, zowel het verbod als het stereotype".
Dit.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
Inderdaad verboden te snatsenquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
Ik ben inwoner van Bunschoten, en dacht meteen aan dat stinkding.quote:BIOGASFABRIEK
Door inwoners en omwonenden wordt bij het zien van de stickers ook meteen aan de biogascentrale Van de Groep gedacht. Een enkeling vermoedt dat de stickers daar op doelen. Inwoners van Bunschoten ondervinden namelijk al lange tijd stankoverlast van de centrale.
Zou zoiets dan niet duidelijker zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:32 schreef Leandra het volgende:
In een dorp waar op zaterdagavond voor ongeveer 100K aan coke wordt gebruikt sluit ik niet uit dat het daarmee te maken heeft.
https://www.ad.nl/amersfo(...)verslaafde~abe35441/
quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:39 schreef Toga het volgende:
[..]
Zou zoiets dan niet duidelij
ker zijn?
[ afbeelding ]
Als het in dit forum al onduidelijk is, hoe moet het dan duidelijk zijn voor de primaten uit Bunsburg?
Inderdaad, waarom gaan die prutsers niet gewoon basen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef Cyanide- het volgende:
Mensen die wiet als harddrugs bestempelen neem ik niet serieus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:32 schreef Leandra het volgende:
In een dorp waar op zaterdagavond voor ongeveer 100K aan coke wordt gebruikt sluit ik niet uit dat het daarmee te maken heeft.
https://www.ad.nl/amersfo(...)verslaafde~abe35441/
Nou en of. Zouden degenen die dit gedaan hebben, er ook louter een jodenfooi voor hebben gehad..?quote:
De toiletten van het stadion hangen er vol mee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 05:12 schreef Eendenkooi het volgende:
Anti Ajax stikkers, heb ze in den haag en Rotterdam ook wel eens gezien.
misschien een boekenweekgeschenkquote:Op maandag 19 augustus 2019 05:32 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Nou en of. Zouden degenen die dit gedaan hebben, er ook louter een jodenfooi voor hebben gehad..?
Dat is meer een bord wat aangeeft dat je enkel coke mag gebruiken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:39 schreef Toga het volgende:
[..]
Zou zoiets dan niet duidelijker zijn?
[ afbeelding ]
Als het in dit forum al onduidelijk is, hoe moet het dan duidelijk zijn voor de primaten uit Bunsburg?
Ja ze kwamen mij ook bekend voor. Eigenlijk gewoon oud nieuws dit toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 05:12 schreef Eendenkooi het volgende:
Anti Ajax stikkers, heb ze in den haag en Rotterdam ook wel eens gezien.
Dit ja!quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:08 schreef Resistor het volgende:
Er staat hier een biovergissingcentrale die nogal stinkt. Ik heb die stickers trouwens nog niet gezien (maar er ook niet op gelet)
-edit-
Pak dan ook wat meer van hetnieuwsbericht, dan hoef ik het niet te doen:
[..]
Ik ben inwoner van Bunschoten, en dacht meteen aan dat stinkding.
Ik zou niet weten hoe een joodse neus er zou moeten uitzien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:08 schreef TomStall het volgende:
[..]
Ja ze kwamen mij ook bekend voor. Eigenlijk gewoon oud nieuws dit toch?
Dan nog, de neuzen van joden zien er wel anders uit. Zou lekker worden, wat dat betreft kunnen net zo goed ook negers aanstoot gaan nemen aan deze stickers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |