Spreken is zilver, zwijgen is goud. En nee... ik kwam er niet op terug deze week... jij tikte een keer of 3 zonder reden mn naam in je berichten. Maar eeh sjap.. ben er klaar mee. Heb andere dingen te doen. Laat t niet uitlopen op een echte en vervelende discussie Jian. Die win je niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis BloesBloes en ik was allang gestopt maar jij komt er weer op terug. Wat zit je zo dwars, misschien kunnen we (je cosvrienden) je helpen
mariska, shelly en andreaquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:38 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Iemand wil Merel kapot maken?
Je verwacht het nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
"dit is toch wat je wou, beetje bekend worden" zegt broertje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ze Mariska bedoelt, want daarna zei ze ze wil me wurgen. Maris heeft gezegd dat zij bovenaan haar wurglijst staat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:38 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Iemand wil Merel kapot maken?
Nee hoor ben al blij dat je het voor me doet.....dus dan mag je het ook zelf bedenken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
zodeju, vraag maar aan mot voor tt change
Dus dat is nu bij Merel bekend?quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Denk dat ze Mariska bedoelt, want daarna zei ze ze wil me wurgen. Maris heeft gezegd dat zij bovenaan haar wurglijst staat.
Dat schreef ik ook al. Een verademing na het bezoek van die shelley. Shelley kan er ook niet mee omgaan. Ze zit ze belachelijk te maken samen met dat stuk schorem van een Andreaquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het bezoek van Merel heel vriendelijk tegen iedereen. Kan de familie van iemand anders een voorbeeld aan nemen.
Moet dat dan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Niemand heeft iets gezegd over haar kledingkeuze.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |