quote:
En hij kan het nog steeds die ouwequote:Op zondag 18 augustus 2019 01:46 schreef 5thencounter het volgende:
Een van de leukste audities die ik gezien heb, nu met Tom Jones.
Hi BT, slaapmutsje graag!quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:36 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En hij kan het nog steeds die ouwe
Zo,dit is echt wel goed.quote:
Nicequote:
quote:
De eerste 2 albums 80/81 zijn goed, daarna ging het bergafwaarts..quote:Op maandag 19 augustus 2019 02:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
klinkt misschien nu wel heel raar wat ik type, ik heb ub40 nooit veel aan gevonden, snapte de hype niet goed ook . ik weet , schaam mij diepmaar het was denk ik gewoon niet mijn muziekstijl
sorry
UB40, het uitkeringsbriefje, zo kwamen ze aan de naam dacht ik?quote:Op maandag 19 augustus 2019 02:30 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De eerste 2 albums 80/81 zijn goed, daarna ging het bergafwaarts..
Nog 1 keer dan..quote:Op maandag 19 augustus 2019 02:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
UB40, het uitkeringsbriefje, zo kwamen ze aan de naam dacht ik?
Mijn broer vond ze helemaal geweldig, ik dus niet, gaf wel eens strijd thuis![]()
quote:
Ja, prachtig he? In november hebben ze twee concerten in het Ahoy en daar zou ik graag naar toe gaan.quote:
quote:
Zeker een leuk filmpjequote:Op maandag 19 augustus 2019 14:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]stones
![]()
Zomaar grapje tussen door, dit verwacht je niet, de jury ook niet, hele filmpje tot het einde is leuk, ondanks het niet begrijpen van de taal, zie je aan lichaamstaal en gezichten wel hoe ze erover denken![]()
![]()
Leuke uitvoering ditquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeker een leuk filmpjeje ziet ook duidelijk een jurylid balen dat hij niet gedrukt heeft
Stones 😍, 3 x gezien in de kuip. 1e keer op mijn 14e op het veld, was een hele ervaring.
Ja, dat is mij ook een keer gebeurd. Daarna nooit meer. Mèn dat branddequote:Op maandag 19 augustus 2019 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Mental note: Was je handen nadat je met spaanse pepers bezig ben geweest, wrijf daarna niet in je ogen.
Niet alleen je ogen. Alle weke delen zijn kwetsbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Mental note: Was je handen nadat je met spaanse pepers bezig ben geweest, wrijf daarna niet in je ogen.
Ja daar voelde ik het ook. Twijfel nog steeds of ik het lekker vond of niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niet alleen je ogen. Alle weke delen zijn kwetsbaar.
Altijd weer die twijfel. Geniet er van zo lang je kan. Of begin er niet aan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja daar voelde ik het ook. Twijfel nog steeds of ik het lekker vond of niet.
De pijn aan mijn ogen maakte het een beetje lastig om van mijn pijn aan mijn eikel te genieten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Altijd weer die twijfel. Geniet er van zo lang je kan. Of begin er niet aan.
Probeer het eens in een andere volgorde. Dus eikel eerst en als dan de tranen in je ogen staan die tranen flink weg wrijven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De pijn aan mijn ogen maakte het een beetje lastig om van mijn pijn aan mijn eikel te genieten.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Probeer het eens in een andere volgorde. Dus eikel eerst en als dan de tranen in je ogen staan die tranen flink weg wrijven.
Met spastische bewegingen bij de ogen moet je voorzichtig zijn. En bij je eikel ook.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Spacistische bewiging van mijn vingers. reactie volgt, misschien.
Ook al is dat misschien een waarheid als een koe..., ik heb er niks aan.. ik had tegelijkertijd pijn in mijn ogen en pijn aan mijn eikel, vooral het randje van mijn eikel. De pijn in mijn ogen kan ik zekerwetens niet van genieten, misschien wel de pijn aan mijn eikel maar die kwam tegelijkertijd met de pijn in mijn ogen dus zeker weten weet ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Met spastische bewegingen bij de ogen moet je voorzichtig zijn. En bij je eikel ook.
Armoede, beide versies.quote:
Dat mag jij vinden.quote:
Zeven dagen lang is een Nederlandstalig folkrocklied van de vroege Nederpopgroep Bots. De melodie gaat terug op een Bretons volkslied, Son ar chistr. Verschillende groepen en artiesten hebben een versie van het lied opgenomen, al dan niet met de versie van Bots als voorbeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, twijfel, is 1 van de twee echt? Dan respect.
Bots schreef de nedelandse versie. Rapalje haalde alle politiek er uit. Volgens:quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Braindead2000 het volgende:
1 of beiden ? , klonken mij als een ripoff van het buitenland. Geen respect dan.
Mijn fout. ik hoorde het te kort. Ik ken dit nummer en vind dit nummer mooi. Scveptisch al ik ben had ik na 3 seconde een conclusie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zeven dagen lang is een Nederlandstalig folkrocklied van de vroege Nederpopgroep Bots. De melodie gaat terug op een Bretons volkslied, Son ar chistr. Verschillende groepen en artiesten hebben een versie van het lied opgenomen, al dan niet met de versie van Bots als voorbeeld.
Maakt toch niet uit. Iets klinkt lekker of niet. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn fout. ik hoorde het te kort. Ik ken dit nummer en vind dit nummer mooi. Scveptisch al ik ben had ik na 3 seconde een conclusie.
De eerste 3 secondes lonk het als een ripoff, maa ik kan het nummer notabene en vind het mooi, ik scham me voor mijn twijfels.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:35 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Iets klinkt lekker of niet. Over smaak valt niet te twisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |