Lekkerquote:
Dat mag gezegd worden!quote:
Altijd bruin of wit jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
stokbroden zie ik nooit in volkorenvariant
Ja kut fransenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die mogen de Fransen in hun reet steken
Net als dat als je uiteten gaat niet altijd volkorenpasta is of burgers op een volkorenbroodjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kut fransen![]()
De bakker zal toch wel volkorenstokbrood hebben
Lekkerder dan die bruingeverfde zooi
Of dat ze alleen maar kip hebben en je in een kfc blijkt te staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als dat als je uiteten gaat niet altijd volkorenpasta is of burgers op een volkorenbroodje
Prima te doen. Ze mogen de vegetarische rookworst nog wel wat verbeteren however. die is niet heel chillquote:
Zal ook wel grotendeels tussen de oren zitten hoor, maar ik koop het echt nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima te doen. Ze mogen de vegetarische rookworst nog wel wat verbeteren however. die is niet heel chill
Zit ook tussen je oren denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal ook wel grotendeels tussen de oren zitten hoor, maar ik koop het echt nooit
Eens, die koop ik dan weer welquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook tussen je oren denk ikMagere yoghurt smaakt ook gewoon prima
Ik ook, ik vind volle melk en volle yoghurt ook gewoon dikmakend overkomenquote:
Ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand die vegetarische knaks van Unox al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |