Chill is dat héquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook wel vrij rap. Anderhalf uur ofzo...
Ja, dat deed ik regelmatig als er tussenstanden van voetbal werd gepostquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef dud0r het volgende:
Waar hebben we het over? Batterij percentage van je telefoon?
27%
En terecht. Ik keek er ook altijd naar uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik regelmatig als er tussenstanden van voetbal werd gepost
Ik trek net een løwlander Ginger & Kaffir lime open.quote:
Welke wil je weten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen er een snooker toernooi was tegelijkertijd met het voetbal ging ik die scores tussen de voetbalstanden posten. Dat werd ook altijd gewaardeerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Proostquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik trek net een løwlander Ginger & Kaffir lime open.
Dat worden lastige minuten voor jequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem even pauze van alcohol
Niet gelezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:03 schreef dhr.tomaat het volgende:
Ik droom vet levendig. Onwijs irritant.
Vooral omdat ik vaak & snel wakker wordt waardoor de remslaap niet lekker afgemaakt wordt.
In de laatste fase vergeet je wat je gedroomd hebt, op dat moment heb je ook de zogenoemde "rapid eye movement" waarbij je ogen naar links-en-naar-rechts gaan.
Vaak genoeg droom ik dat 'ik droom en wakker wordt' wat in het echt nog niet zo is.
Echt een naaistreek. Vooral omdat ik soms uit een droom probeer te komen (nachtpaard).
Hoe dan ook, wat je net voordat je slaap ziet verwerk je vrijwel zeker.
Let dus op of je horror of leuke dingen kijkt.
Games voor het slapen gaan wat ik vaak doe is een afrader.
Bla bla bla. Anyway slapen doe ik 11 uur per dag dus ben er expert in. Ervaringsdeskundige XD
ja toch wel duizenden minutenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat worden lastige minuten voor je
Waarom? Wel beter voor je hersensquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Merk je het al?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom? Wel beter voor je hersens
Aan jou? Nee hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merk je het al?
Geen specifieke redenen voor, gewoon omdat ik beetje veel had gedronken laatste tijd
Daar drink ik eentje op!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |