abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7800041
Verhaaltje je hebt meneer A en de vriend van meneer A meneer B en dan hebbe we mevrouw V.

Meneer A loopt al heel lang achter mevrouw V aan en heeft al een paar keer tegen V gezegt dat hij haar leuk vind. Maar V vind A maar een kwal en hebben vaak een woordewisseling. V is het nichtje van de vriendin van de neef van A.

V en A zien mekaar ongeveer elke avond bij de neef van A en ook met het uitgaan zien ze mekaar vaak. Maar V wil helemaal nix met A.

Nu vind meneer B V ook wel leuk en andersom ook zeker wel aan de reacties van V te horen. Maar B wil geen ruzie met A omdat hij A al zijn hele leven kent vanaf de kleuterschool. En weet hoe jaloers A is op de vriendjes van V.

Wat zouden jullie doen ???

-
pi_7800056
ik doe geen moeite om t verhaal te begrijpen
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_7800060
jij bent B?
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:33:38 #4
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_7800062
Laat een meid nooit je vriendschap verkloten....
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_7800074
doorgaan met adem halen
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_7800081
Fuck A! hij komt er wel overheen voordat hij met pensioen gaat
zoals jij nu bent was ik ook ooit, zoals ik nu ben zul jij nooit worden.
pi_7800091
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:32 schreef Gijsje het volgende:
Maar V vind A maar een kwal en hebben vaak een woordewisseling.
Heb je soms iets tegen kwallen ofzo? .
pi_7800093
is het nichtje van de vriendin van de neef van A.

?????

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7800094
quote:
V is het nichtje van de vriendin van de neef van A.

Maar als A echt een vriend is van B, zal A het niet erg vinden dat B wat begint met V...

pi_7800095
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:33 schreef Roonaan het volgende:
jij bent B?
deze opmerking is ten minste sterk
pi_7800108
euh ... ik denk dat vriendschap belangrijker is dan een V dus ik zou passen. Tja je kunt het A niet echt kwalijk nemen dat is jaloers is he, hij is al zo lang verliefd op V. Hoe zou jij je voelen? Als jij B bent moet je de rollen maar even omdraaien. Zou jij het cool vinden moest jouw B je V afnemen of zou jij ook pissed zijn en dan heb je je antwoord al. V's genoeg op deze wereld maar echte vrienden zijnj zelfdzaam dus ik zou V laten schieten
Dat is natuurlijk mijn mening
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7800121
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:33 schreef Sinaasappel het volgende:
ik doe geen moeite om t verhaal te begrijpen
Doe maar niet nee, ik heb het geprobeerd en snap er nog steeds niets van
pi_7800123
b moet van v afblijven omdat A V leuk vindt, en ook al vind V A niet leuk, Is niet aan B A's V te versieren...
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:37:00 #14
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7800124
Laat meneer B het er met meneer A over hebben wat hij er van vind misschien komen ze er uit.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_7800127
Niet doen Meneer B Een mogelijke vriendin moet niet de oorzaak zijn dat je vriendschap wordt verkloot.

Vriendinnen voor even, vrienden voor het leven!!

pi_7800163
Ja maar V is volgens B verliefd op hem en wil absoluut nix te maken hebben met A.
-
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:40:05 #17
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_7800166
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:37 schreef frank_woei het volgende:
Niet doen Meneer B Een mogelijke vriendin moet niet de oorzaak zijn dat je vriendschap wordt verkloot.

Precies en heb het er daarom eerst met elkaar over voor je op zijn hart stampt maar doe niet niets.

Moto:"beter spijt van iets dat je gedaan heb dan van iets dat je gelaten hebt."

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_7800167
Als B vind dat de jalousie van A ten opzichte van V ongegrond is, en bereid is om onder het jalourse toeziend oog van A zich te verdiepen in V - er vanuitgaand dat V hiermee instemt, omdat het anders een nogal grote blamage wordt van B ten opzichte van A. Het lijkt erop dat het een lose-lose situatie is voor de relatie A-B wanneer een relatie B-V ontstaat, zowel bij succesvol contact als een afwijzing. Keuze is dus A of geen A, uitgaande dat de persoon in dubio B is. En als het daadwerkelijk voor B, de keuze A of geen A is, vraag ik me ten sterkste af, waarom die al overweegt V of geen V, aangezien dat de eerste keus dan zou moeten zijn.
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:40:22 #19
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_7800172
Als B al de conclusie kan trekken dat V -> A een kwal vindt.. dan is die vriendschap ook niet op veel meer dan "we kennen elkaar al zo lang" gebasseerd. Gewoon lekker nemen die V.. voor A verschijnt er misschien wel ooit een U
Je leeft maar één keer...
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:41:16 #20
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7800191
V+A+B = VAB! = Trio
pi_7800213
Ik zou zeggen richt lekker die BV op

Maarreh serieus, a zal moeten accepteren dat v hem niet leuk vindt en dat het bij B wel wederzijds is, als hij een echte vriend is laat hij toe dat b op V afgaat.

Maar B meot zeker wel aan A denken in dit geval en niet opeens V erg voor gaan trekken maar das heel moeilijk

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 09-01-2003 16:43]

pi_7800220
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:40 schreef Roonaan het volgende:
Als B vind dat de jalousie van A ten opzichte van V ongegrond is, en bereid is om onder het jalourse toeziend oog van A zich te verdiepen in V - er vanuitgaand dat V hiermee instemt, omdat het anders een nogal grote blamage wordt van B ten opzichte van A. Het lijkt erop dat het een lose-lose situatie is voor de relatie A-B wanneer een relatie B-V ontstaat, zowel bij succesvol contact als een afwijzing. Keuze is dus A of geen A, uitgaande dat de persoon in dubio B is. En als het daadwerkelijk voor B, de keuze A of geen A is, vraag ik me ten sterkste af, waarom die al overweegt V of geen V, aangezien dat de eerste keus dan zou moeten zijn.
Ik begin hoofdpijn te krijgen.. zullen we aub namen gebruiken.

B wordt Henk
A wordt Karel
V wordt Magriet

En zo heb je de soap compleet

donderdag 9 januari 2003 @ 16:42:36 #23
41384 Tinie
van Puffellen. (Wie anders)
pi_7800227
een trio, da is iedereen tevree
sommige mensen spreken uit ervaring en sommige mensen spreken uit ervaring niet. 'Christopher Morley 1890-1957'
pi_7800234
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:36 schreef Bulls-Ass het volgende:
euh ... ik denk dat vriendschap belangrijker is dan een V dus ik zou passen. Tja je kunt het A niet echt kwalijk nemen dat is jaloers is he, hij is al zo lang verliefd op V. Hoe zou jij je voelen? Als jij B bent moet je de rollen maar even omdraaien. Zou jij het cool vinden moest jouw B je V afnemen of zou jij ook pissed zijn en dan heb je je antwoord al. V's genoeg op deze wereld maar echte vrienden zijnj zelfdzaam dus ik zou V laten schieten
Dat is natuurlijk mijn mening
ja ik weet hoe ik me zou voelen maar wat zou jij doen als je in B zijn schoene staat ??
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:37 schreef frank_woei het volgende:

Tja dat is waar maar B weet gewoon dat V verliefd op hem is en dat V A echt niet mag. Maar V moet A dulden door het neefje en haar nichtje
-
pi_7800244
Als ik meneer A was zou ik meneer B veel geluk wensen met mevrouw V (gun een ander ook wat, al zal het ff moeilijk zijn).

Ben ik meneer B dan zou ik aan mijn vriend meneer A uitleggen dat ik haar echt leuk vindt en dat de relatie met mevrouw V niet ten koste van de vriendschap met meneer A zal gaan.

Ben ik mevrouw V dan zou ik tegen meneer B zeggen, als je vriendschap belangrijker is met Meneer A dan een relatie met mij, dan zoek ik wel een andere meneer uit die me wel belangrijker vindt.

En als ik de neef of de vriendin van de neef van meneer B was zou ik zeggen, geen gezeik in mijn huis. Zoek dat ff fijn samen uit.

Als jullie er nu nog net zo veel van snappen als ik, begrijp ik het ook niet meer.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')