Jij...quote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
ff piesen, maar ik hou van rebels.
Overal tegenin gaan maar een hart
Ik had het over mezelf, as usual ^^quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 04:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik ben vandaag redelijk braaf![]()
Whut?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 04:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, as usual ^^
En toch hčquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 04:45 schreef puzziepie het volgende:
En met dat overal tegenin gaan valt het ook reuze mee
quote:
Ookquote:
Ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 04:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook![]()
En jij dan?
vakantie aan het vieren met vrouw en koters ?
Nietes ...Ah wacht ff .. Je hebt je verhalen wat opgeleukt begrijp ikquote:Op zondag 18 augustus 2019 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
En ik ben single en kinderloos.
Nee hoor. Als ik het over de kids heb, dan bedoel ik de kinderen van m’n beste maatje. Zijn ook een beetje mijn schatjes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 04:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nietes ...Ah wacht ff .. Je hebt je verhalen wat opgeleukt begrijp ik![]()
![]()
![]()
Ik geloof sowieso bijna niemand hier![]()
![]()
Grapjas![]()
Je zei nog meerquote:Op zondag 18 augustus 2019 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik het over de kids heb, dan bedoel ik de kinderen van m’n beste maatje. Zijn ook een beetje mijn schatjes.![]()
Zoals wat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 04:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zei nog meermaar dat doet er verder ook niet toe , gaat me ook helemaal niks aan
![]()
En nog wat leuks gedaan dit weekend?
Je zei nog meerquote:Op zondag 18 augustus 2019 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik het over de kids heb, dan bedoel ik de kinderen van m’n beste maatje. Zijn ook een beetje mijn schatjes.![]()
Ik ben een chaoot maar volgens mij niet in de warquote:Op zondag 18 augustus 2019 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoals wat dan?Ik denk dat je een beetje in de war bent.
Nee niks bijzonders gedaan.
Ah dat ik met een stripper getrouwd ben? Dat is ook waar en we zijn nooit gescheiden. Heb haar alleen sinds 2003 niet meer gezien. Zij woont in de VS en ik weer in NL.quote:Op zondag 18 augustus 2019 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je zei nog meermaar dat doet er verder ook niet toe , gaat me ook helemaal niks aan
![]()
En nog wat leuks gedaan dit weekend?
[..]
Ik ben een chaoot maar volgens mij niet in de war
Never mind ..
Ik wilde gisteren uitgaan ,maar het regende zo hard , ik ben lekker thuis gebleven![]()
![]()
Wat ik al zei : het gaat mij niks aanquote:Op zondag 18 augustus 2019 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah dat ik met een stripper getrouwd ben? Dat is ook waar en we zijn nooit gescheiden. Heb haar alleen sinds 2003 niet meer gezien. Zij woont in de VS en ik weer in NL.
Kan me niet voorstellen dat hij naar zijn eige bagger luistert. Hij had zeker geld nodigquote:
Is toch geweldig dit nummerquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:59 schreef heracles het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij naar zijn eige bagger luistert. Hij had zeker geld nodig
Oeh .... toen ik nog Neighbours keek ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |