Gezondheid inmiddels ook al beetje op peil?quote:
Sowieso alleen zou ik nooit in een woonboot wonen Ben pauw nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:42 schreef wietparkiet het volgende: [..] jij lijkt me wel zo'n type voor een woonboot om vervolgens je gasten landrotten te noemen
Het was een heel slechte wedstrijd. Dan past de 1-0 van het fenomeen Aritz Aduriz niet in deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:38 schreef JanPawelII het volgende:
Bayern en Barca puntverlies @:el-stinho
Dat zou ik dan ook doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij lijkt me wel zo'n type voor een woonboot om vervolgens je gasten landrotten te noemen
Waarom liet die Valverde zowel Rakitic als Busquets banken dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was een heel slechte wedstrijd. Dan past de 1-0 van het fenomeen Aritz Aduriz niet in deze wedstrijd.
https://streamja.com/16dP
Gigantisch land dat enorm veel verschillende visies heeft gehad in korte tijd, sleutelrol in oorlogen, wereldmacht, verschillende culturen die het land beinvloeden, best interessant allemaal hoor. Voor mij. Jij vindt misschien koffietijd leuker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat moet er interessant aan zijn dan
nee je bent flippingcoin dat zie ik ook welquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sowieso alleen zou ik nooit in een woonboot wonen Ben pauw niet
Omdat Valverde blijkbaar het ziet als óf Frenkie óf Busquets. Over de reden van Rakitic op de bank moet je niet bij mij wezen. Vorig jaar was dat de speler met de minste rust; alsof het een adoptiekind van Valverde was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom liet die Valverde zowel Rakitic als Busquets banken dan?
Nee maar ik kan heel hard lachen om hele slechte humor, iedereen heeft een mindere kantquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt iets om trots op te zijn imo
Ja maar moet de honden uitlaten maar wil slapenquote:
Hoe kom je aan die hoofdpijn?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar moet de honden uitlaten maar wil slapen![]()
En beetje koppijn al
Gaat redelijk god willingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezondheid inmiddels ook al beetje op peil?
Hans van willigenburgquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gigantisch land dat enorm veel verschillende visies heeft gehad in korte tijd, sleutelrol in oorlogen, wereldmacht, verschillende culturen die het land beinvloeden, best interessant allemaal hoor. Voor mij. Jij vindt misschien koffietijd leuker.
ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan heel hard lachen om hele slechte humor, iedereen heeft een mindere kant
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Valverde blijkbaar het ziet als óf Frenkie óf Busquets. Over de reden van Rakitic op de bank moet je niet bij mij wezen. Vorig jaar was dat de speler met de minste rust; alsof het een adoptiekind van Valverde was.
Mja mag hopen niet zo snel van het bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |