Ja valt tegen lol. Ik mik altijd op die toeristen en of internationale studenten, daar kan je iets soepeler mee zijn omdat je die toch nooit meer ziet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerlijk je zou gewoon bingokaart moeten maken voor dat
9 van de 10 heb je bingo sowieso
Weet niet. Gewoon lekker op mn dooie gemakjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Val slechts op twinks vriend.
Bedoel met dat meisje.
hahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja valt tegen lol. Ik mik altijd op die toeristen en of internationale studenten, daar kan je iets soepeler mee zijn omdat je die toch nooit meer ziet.
Ja weet je het gros wat daar zit is knettergek, je moet geluk hebben en een parel vinden maar die kans is klein. Vaste relatie via zo'n app is wel echt lastig denkquote:
daar denken al die meiden anders over denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet je het gros wat daar zit is knettergek, je moet geluk hebben en een parel vinden maar die kans is klein. Vaste relatie via zo'n app is wel echt lastig denk
Ja mja, als je dan serieus probeert te zijn is het altijd:quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar denken al die meiden anders over denk ik
"hier voor iets serieus" of iets dergelijks gewoon bijna standaard
Zou je hem doen kaneelstok?quote:
heb geen zin in al die onzin manquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja, als je dan serieus probeert te zijn is het altijd:
- Ik ben opzoek naar een iets ouder persoon
- Ik weet niet of ik al klaar ben voor iets echt serieus
- Het is net 3 jaar uit, voel me er toch niet goed bij
blablablaaaaaa
En als het dan is van neuken? ja is goed
Nee.quote:
Is het vaak ook niet waard. Maar soms heb je er wel een goeie tussenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb geen zin in al die onzin man
Kut, moet snel even python en java leren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahah computernerd
de taal van de liefde snap je niet maar python en java kun je vloeiend![]()
Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Misschien Trollie, al heb ik al tijd geen foto van hem gezien.
moet je nagaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:22 schreef I. het volgende:
[..]
Kut, moet snel even python en java leren.
Zeker niet meer actief?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |