Die idioot komt toch nooit meer aan een baan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
Hij doet net alsof de politie al onderweg is![]()
Op dat gaas zetten ze 230volt en dan sluiten ze Jessie er in opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Waar is dat kippenhok boven in de silo voor?
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef puzziepie het volgende:
Zet hij ze nou met pot en al in de grond of tussen de planten![]()
Loser
Ik zie hem er voor aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komen
1 rukwindje en het zijjn hangplantjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A3 zet 1 plantje op het dak van de caravan
Dan hoop ik dat ze iemand sturen met een dwangbuis.quote:
Meer een lachwekkende verhaallijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:49 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is te lachwekkend![]()
Leen heeft helemaal nergens zin in. Met uitzondering van middagdutjes en sterke drank.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef Harrison het volgende:
Jordie roept, hij heeft een heel leuk mailtje voor Mylene. Zet maar in mijn mailbox, zegt Mylene. Wil je niet weten wat erin staat dan, zegt Jordie. Nou, oke dan. Jordie leest voor. Een vocal coach wil haar graag zangles geven. Goh, leuk, zegt Mylene flegmatisch, zet maar in mijn mailbox.
Ik krijg de indruk dat ze dit aanbod liever niet had gekregen...
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer een lachwekkende verhaallijn.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks gaat hij ze zelf bellen of ze willen komen
Zelfs al zou de politie zich zo vervelen dat ze voor die drie plantjes mankracht zouden inzetten. Dan nemen ze gewoon een hondje mee die die dingen zo hebben gevondenquote:
🤣🤣quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 rukwindje en het zijjn hangplantjes![]()
Of ze denk er realistisch over na dat ze eruit gaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leen heeft helemaal nergens zin in. Met uitzondering van middagdutjes en sterke drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |