Dat is netjes van ze, ze krijgen dus wel hun materiaal terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:23 schreef mazaru het volgende:
Mail van de producers. Ze stoppen er helemaal mee maar weten wel een andere producer die ze gaan helpen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is netjes van ze, ze krijgen dus wel hun materiaal terug
Remco is van het evenementenburo niet van APquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is netjes van ze, ze krijgen dus wel hun materiaal terug
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:24 schreef Maria44 het volgende:
Mailtje van Remco dat ze wel producers kennen die het nummer opnemen ruim voor de releasedatum.
Jessie blij, Gerrit moet bellen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.
Als je al zolang RLS kijkt, zoals wij hier, kun je de verhaallijnen wel een beetje
zelf bedenken
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is wat ik gisteren al meteen dacht en vanochtend hier al neergezet heb.
Als je al zolang RLS kijkt, zoals wij hier, kun je de verhaallijnen wel een beetje
zelf bedenken
We konden dat eerder deze week al voorspellen. Tijdens het gesprek met die mannen was het mij al duidelijk waar het naar toe zou gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.
Dat wordt het volgende probleemquote:
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Klopt, ik las het hier vanmorgen. Ik zei gisteren al dat het buro de angel was in de mail van AP en die komen nu met andere producers, tja.
Over hierna moeten ze zich helemaal niet druk maken. Dat wordt toch niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijen
Daar staan ze helaas niet bij stil want ze zien alleen de fame en niet alles wat er toe bijdraagt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook , ze hebben wel een deuk opgelopen , in Uto kan dan veel maar hierna ben je afhankelijk van andere bureaus,producers en maatschappijen
Ohww, dus Gerrie moet nog steeds gaan bedelen bij APG om het af te maken bij een andere producerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Remco is van het evenementenburo niet van AP
Jessie wil doorbreken , dus hierna is voor hem wel degelijk belangrijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Over hierna moeten ze zich helemaal niet druk maken. Dat wordt toch niets.
Exactquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:38 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daar staan ze helaas niet bij stil want ze zien alleen de fame en niet alles wat er toe bijdraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |