Komt omdat dat domme kwartiertje zowaar eens aan het werk isquote:
Dat is toch posten op fora?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat dat domme kwartiertje zowaar eens aan het werk is
Ja dat denkt hij zelfquote:
Ja tyfus druk deze morgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trusten....quote:
Ah dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeeyyyyy hebbie al weekend?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Trusten....
[..]
Ah dat verklaart een hoop
Yesquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeeyyyyy hebbie al weekend?
Nee....de planning is lui.....heb al aangegeven dat ik meer uren kan werken, maar dan moeten ze me wel inplannenquote:
Gewoon inplannen naar je contract waar je recht op hebt toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee....de planning is lui.....heb al aangegeven dat ik meer uren kan werken, maar dan moeten ze me wel inplannen
Dat heeft niks met rechten of wat dan ook te maken......m'n leidinggevende heeft bij de planning neergelegd dat ik weer meer uren kan werken,die moeten daar simpelweg even iets mee doen maar blijkbaar hebben die nog belangrijkere dingen te doen....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon inplannen naar je contract waar je recht op hebt toch?
Kquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rechten of wat dan ook te maken......m'n leidinggevende heeft bij de planning neergelegd dat ik weer meer uren kan werken,die moeten daar simpelweg even iets mee doen maar blijkbaar hebben die nog belangrijkere dingen te doen....
Moet goed komem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus..... hopelijk volgende week
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben er wel weer aan toe inderdaad
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En m'n cliënten vinden het fijn als ik er weer ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |