Leuke dribbeldoos is het wel. Maar die zit bij PSV wel aan zijn sportieve plafond denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Bruma kan er niks van. Weggegooid geld.
Krijgt ie een kindquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:43 schreef Arts-assistent het volgende:
Hey Scarface. Wat denk je trouwens, wordt van Bommel nog ontslagen voor je kind er is of houdt Bommel het langer vol?
Dat kind gaat een tokkie worden, zo vader zo zoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Scarface88 het volgende:
Ik word over een aantal weken ook vader. Mijn jongen gaat opgevoed worden als PSVerDus als jullie me een tijdje minder zien hier weten jullie waarom. Te druk met poepluiers.
Bommel vliegt er uit als we Europa League mislopen anders maakt ie het seizoen af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:43 schreef Arts-assistent het volgende:
Hey Scarface. Wat denk je trouwens, wordt van Bommel nog ontslagen voor je kind er is of houdt Bommel het langer vol?
Gefeliciteerd met je kleinequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bommel vliegt er uit als we Europa League mislopen anders maakt ie het seizoen af.
Hij zit nu bij de Otten Cup.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleine
Tevens nog veel stilte rondom @:Lozano
Ik heb wel even gepist inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan was je net pissen toen hij de bal veroverde en er vervolgens meteen over struikelde denk ik
Grappigquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bommel vliegt er uit als we Europa League mislopen anders maakt ie het seizoen af.
Viergever speelde gisteren inderdaad als één van de enigen zo goed als foutloos ja. Won elk (kop)duel. Heel veel meer verwacht ik ook niet van ‘m.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een onzinHet lijkt wel alsof de norm bij ons 'foutloos spelen' is geworden. Sure, Viergever geeft persoonlijk niks weg tegen de nummer 8 van Noorwegen, maar hij toont ook werkelijk 0,0 initiatief aan de bal. Als je zijn passmap ziet moet je echt huilen, 95% breed en 5 % schuin naar voren. Als pure verdediger een zesje en als opbouwer een ruime onvoldoende; conclusie: doorselecteren. Dan liever die Baumgartl met een opbouwende verdediger ernaast *kuch Obispo kuch*.
[..]
Exact. Ik heb PSV de afgelopen 10 jaar echt wel vaak (ook wel periodes) slecht zien spelen. Dan was er wel een plan, maar werd deze niet goed uitgevoerd. Ik vraag me nu oprecht af wat het plan überhaupt is. Onze verdedigers krijgen een bal en die hebben maar 1 gedachte: de bal bij de dichtstbijzijnde medespeler inleveren; voor- of achteruit maakt dan niet uit. De middenvelders doen hetzelfde, maar dan een schijfje naar voren en de voorste 3 mogen het op basis van individuele kwaliteiten uitzoeken. Leuk detail is dat die van elkaar ook geen flauw benul hebben wat de ander nou precies lijkt te willen.
Aankomende zondag mag ik live in Almelo dit spektakel aanschouwenGodverdomme, iemand nog interesse in kaartjes? Je krijgt er een bosje bloemen bij.
Prima. Hopelijk heeft hij contractueel laten vastleggen dat hij niet meer op 10 opgesteld mag worden.quote:
Ik hoop dat hij voor Nederland kiest maar ik word een beetje moe van telkens weer de discussie Marokko/Turkije bij elke speler. Als hij voor Marokko kiest kan ik er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ihattaren in de voorselectie van Marokko voor een oefenwedstrijd (met nog 45 andere spelers)
Ben benieuwd of hij daarop ingaat.
100 jaar geledenquote:
Pas als Ihattaren een definitieve uitnodiging ontvangt, zal de PSV’er een keuze moeten maken. Die heeft op zijn beurt laten weten geen haast te hebben met het nemen van een beslissing. Tot op heden kwam de middenvelder telkens uit voor Nederlandse jeugdploegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ihattaren in de voorselectie van Marokko voor een oefenwedstrijd (met nog 45 andere spelers)
Ben benieuwd of hij daarop ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |