als ik het niet hoef op te ruimenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Willen jullie op m'n verjaardag komen
Bij zo'n knappe god als jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Alleen als we in een kringetje gaan zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
DAT ZEG IK TOCH LAMLULquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je bent zelf prima in balans, dikzak
Cute.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De normaalste is Flips.
De slimste dat ben jij of Kaneel maar jij bent stukje stabieler.
Dudor en Haags zijn het saaist en het gewoonst maar goed dat zijn papjes ook.
Het gekst, valt wel mee hier, ik denk ik.
Het mooist, iedereen zegt Flips maar weet ik niet, Kopje dan.
Grappigst, geniet wel van jouw discussies met JR.
Liefste is Kopje.
Heb wel een zwak voor Noel maar die is vaak de weg en zijn ruggengraat kwijt, beetje zak met zachte knikkers.
I heeft iets zachtaardigs.
Hier laat ik het even bij
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd
Heb je bier?
[..]
DAT ZEG IK TOCH LAMLUL
Gowdenavond igodquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Cute.
Ik ben wel heel zachtaardig idd.
KOM DAN FLIPPOquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd
Heb je bier?
[..]
DAT ZEG IK TOCH LAMLUL
Lekker vakantie?quote:
Heerlijkquote:
Heb ook wijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik interesse
Zal mijn date afzeggen
PAS MAAR OPquote:
Iedere dagdeel een.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van Flips voor de jongens en halve mannen hier is dat ze 21 dates per week heeft, lijkt me niet echt aantrekkelijk voor de gemiddelde Fok! autist.
Gelukkig weten de mensen die Flips wél kennen wel beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van Flips voor de jongens en halve mannen hier is dat ze 21 dates per week heeft, lijkt me niet echt aantrekkelijk voor de gemiddelde Fok! autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |