als ik het niet hoef op te ruimenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Willen jullie op m'n verjaardag komen
Bij zo'n knappe god als jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Alleen als we in een kringetje gaan zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
Altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
DAT ZEG IK TOCH LAMLULquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je bent zelf prima in balans, dikzak
Cute.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De normaalste is Flips.
De slimste dat ben jij of Kaneel maar jij bent stukje stabieler.
Dudor en Haags zijn het saaist en het gewoonst maar goed dat zijn papjes ook.
Het gekst, valt wel mee hier, ik denk ik.
Het mooist, iedereen zegt Flips maar weet ik niet, Kopje dan.
Grappigst, geniet wel van jouw discussies met JR.
Liefste is Kopje.
Heb wel een zwak voor Noel maar die is vaak de weg en zijn ruggengraat kwijt, beetje zak met zachte knikkers.
I heeft iets zachtaardigs.
Hier laat ik het even bij
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd
Heb je bier?
[..]
DAT ZEG IK TOCH LAMLUL
Gowdenavond igodquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Cute.
Ik ben wel heel zachtaardig idd.
KOM DAN FLIPPOquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd
Heb je bier?
[..]
DAT ZEG IK TOCH LAMLUL
Lekker vakantie?quote:
Heerlijkquote:
Heb ook wijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik interesse
Zal mijn date afzeggen
PAS MAAR OPquote:
Iedere dagdeel een.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van Flips voor de jongens en halve mannen hier is dat ze 21 dates per week heeft, lijkt me niet echt aantrekkelijk voor de gemiddelde Fok! autist.
Gelukkig weten de mensen die Flips wél kennen wel beter.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van Flips voor de jongens en halve mannen hier is dat ze 21 dates per week heeft, lijkt me niet echt aantrekkelijk voor de gemiddelde Fok! autist.
geniet altijd wel van mijn 'dates' met flips jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Snap ik ook nog welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig weten de mensen die Flips wél kennen wel beter.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geniet altijd wel van mijn 'dates' met flips ja
Ah beter lijkt mij ook gaaf om eens te doen hiken, en vermoeiend is sons wel even lekker ook vind ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
HeerlijkWas wel echt vermoeiend, veel gelopen/gehiked, gereden, gerend, gesjouwd, maar het was het waard.
Boeiendquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
weinigquote:
lekker manquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag en zondag kermis denk ik en maandagochtend lappendag hoorn
4 dagen lam
Leuke vooruitzichtenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Zater dag mien oudjes ophalen van schiphol![]()
En vrijdag lekker wat drinken
Heb de Preikestolen beklommen. Was echt gesloopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah beter lijkt mij ook gaaf om eens te doen hiken, en vermoeiend is sons wel even lekker ook vind ik
Ja tochquote:
Doet uw best, pak een wit paard, trek uw harnas aan, klem een rode roos tussen uw witte tanden en wees lief voor haar en laat haar hart extra slagen maken (zo niet kom ik je tanden uit je bek slaan)quote:
De enige ploeg die wel doet wat tie moet doen. PSV bijna achter netquote:
hahahahaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet uw best, pak een wit paard, trek uw harnas aan, klem een rode roos tussen uw witte tanden en wees lief voor haar en laat haar hart extra slagen maken (zo niet kom ik je tanden uit je bek slaan)
Feyenoord hoefde niet natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De enige ploeg die wel doet wat tie moet doen. PSV bijna achter net
Doe jij eens even mak aan pieter postquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet uw best, pak een wit paard, trek uw harnas aan, klem een rode roos tussen uw witte tanden en wees lief voor haar en laat haar hart extra slagen maken (zo niet kom ik je tanden uit je bek slaan)
Geen overkapping of partytent ofzo?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja toch
Alleen vrijdagavond grafweer dat is jammer had wat hout gehaald voor in de tuinhaard maar goed
Je hebt charme of je hebt het nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hm geen gek idee misschienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen overkapping of partytent ofzo?
Wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe jij eens even mak aan pieter post
Gewoon zo'n ding bij de action halen, haard op een afstandje dikke prima tochquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm geen gek idee misschien
Even kijken of dat wat is![]()
Zal dan niet de haard eronder plaatsen anders smelt die
Ja daarom, lief ding hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je hebt charme of je hebt het niet
Weet je hoe duur een fatsoenlijk gebit isquote:
Daar kan Anky over meepraten jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je hoe duur een fatsoenlijk gebit is
Ja maar die heeft een gebit voor tweequote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Als ik een vrouw was zou ik echt een gortdroge kut hebben in 2019
wat dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Climate change hequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Die staat met zn perenhoofd op een eilandquote:
En waar is Frans Vrolijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die staat met zn perenhoofd op een eiland
Bij frank evenblijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En waar is Frans Vrolijk?
Wat voor mensen komen er vanavond?quote:
Herman den Blijkerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor mensen komen er vanavond?
Toffe kerel datquote:
Jortquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat voor mensen komen er vanavond?
Ah die is vaak wel leukquote:
Als hij over politiek praat wel. Nu gaat het over de koopkracht in 2020 zie ik.quote:
of op je lip bijten hnnngquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijn niet echt mannen die je op het paard tillen en je ontvoeren hier of wel?
Hoe zou het met zijn koopkracht zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij over politiek praat wel. Nu gaat het over de koopkracht in 2020 zie ik.
Hmmmquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij over politiek praat wel. Nu gaat het over de koopkracht in 2020 zie ik.
Die boert aardigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zou het met zijn koopkracht zijn
Gezien de overwaarde op zijn woningen, zijn inkomsten van schnabbels, tv-programma’s en als reclamebord voor SuitSupply, kunnen we Kelder een waarde toekennen van ten minste ¤3 miljoen. Not bad, voor iemand die een aanhanger is van de lijfspreuk ‘geld moet rollen.’quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zou het met zijn koopkracht zijn
Of die je bilspleet compleet open trekken zodat je hulpeloos over zijn pik klaar komt en een kwartier blijft naschokken.quote:
Hou je inquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die je bilspleet compleet open trekken zodat je hulpeloos over zijn pik klaar komt en een kwartier blijft naschokken.
Kan je dat naschokken dan wel gewoon thuis doenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die je bilspleet compleet open trekken zodat je hulpeloos over zijn pik klaar komt en een kwartier blijft naschokken.
Ben je gekquote:
Dit begint een beetje zielig te wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent indo toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit begint een beetje zielig te worden
Nu pas?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit begint een beetje zielig te worden
Ik zou vooral, straks als je in de 50 bent, nog steeds doorgaan over een slowchat op een forum waar sommige mensen je niet mogen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ach, je wordt toch wel weggeziekt, maakt niet uit wat je doet. Kan je net zo goed zo doen.
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou vooral, straks als je in de 50 bent, nog steeds doorgaan over een slowchat op een forum waar sommige mensen je niet mogen.
Toch bijzonder.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hij is niet zomaar bij meerdere scs de deur gewezen
Je oogst wat je zaaitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ach, je wordt toch wel weggeziekt, maakt niet uit wat je doet. Kan je net zo goed zo doen.
In dit geval welquote:
Het boeit je dusdanig dat je over een paar maanden nog steeds dit soort opmerkingen postquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook niet hoor, krijg sowieso onterechte haat. Maar boeit me verder weinig.
Ja tuurlijk, maar ik lig er niet wakker van. Het is alleen de omgeving toch. Als het onderwerp ter sprake komt zeg ik het wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit je dusdanig dat je over een paar maanden nog steeds dit soort opmerkingen post
Ik niks, ben smerige incelquote:
Nu ook niet hoor. Incel heeft tegenwoordig een andere betekenis dan geen seks hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu misschien even heel tijdelijk, hoeveel heb je seks gehad in het verleden?
Boze meneer die geen seks heeft en daarom de wereld en vrouwen haat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ook niet hoor. Incel heeft tegenwoordig een andere betekenis dan geen seks hebben
@Vanillekwarkquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boze meneer die geen seks heeft en daarom de wereld en vrouwen haat.
En premium vrouwen denkt te claimen met een gemiddeld tot benedengemiddeld uiterlijk en geen acceptabele sociale vaardigheden. Ja die knullen inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boze meneer die geen seks heeft en daarom de wereld en vrouwen haat.
rendang is wel goeiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Blij dat ik vanavond geen seks heb en me kan concentreren op mijn rendang
Niet mijn favoriete nummerquote:
Andere band hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik twijfel..
Beste is sws stairway natuurlijk, maar de nr 2?
Lekker man, ben ik ook fan vanquote:
Kashmirquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik twijfel..
Beste is sws stairway natuurlijk, maar de nr 2?
Wat vind jij mooi?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Nou nog even Queen posten en we kunnen zo de Top 2000 volmaken
Boudewijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Nou nog even Queen posten en we kunnen zo de Top 2000 volmaken
Lekker bezig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:50 schreef Solotovski het volgende:
ok net terug van lowlands. Over 7 uur werken en vanuit werk meteen weer doooorrrrrr
Ik had laatst nog lijstje gepost, even zoekenquote:
Tino Martinquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:50 schreef Solotovski het volgende:
ok net terug van lowlands. Over 7 uur werken en vanuit werk meteen weer doooorrrrrr
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan geen 1 nummer kiezen, dus hier wat favs
A-ha Take on Me
The Smiths-Asleep
Coldplay-Fix you
Amy Winehouse-Back to black
Johnny Cash-Hurt
Billy Joel-Piano Man
REM-Losing My religion
Muse-Uplifting
Eddie Vedder-Society
quote:
had al meteen pompje van de buren geslooptquote:
is gewoon m'n enige account hoor dus praat nietquote:
Hjb danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is gewoon m'n enige account hoor dus praat niet
Ik hoop dat je elk nummer wel kent toch?quote:
hup, slapen met je nog niet ingedaalde ballenquote:
Ja door dik en dun maar toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je elk nummer wel kent toch?
Jawel he. Eigenlijk hoort er ook wel wat Nirvana. En na Glastonbury ook grote liefde voor Mr Brightside maar okequote:
Prima nummer, maar er gaat veel bovenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
gaat bijna niks boven old man van neil young
tof nummerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel he. Eigenlijk hoort er ook wel wat Nirvana. En na Glastonbury ook grote liefde voor Mr Brightside maar oke
maar hey, het is maar een mening hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Prima nummer, maar er gaat veel boven
Mag niet hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
maar hey, het is maar een mening he
Dat is wel echt een lekker nummerquote:
Gefeliciteerd maatquote:
Nee is kitsch, klinkt als een Duitse vieze onderbroek, sorryquote:
In GTA ja? vind ik het nou helemaal geen nummer voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een lekker nummer![]()
Vgm zit die in GTA VC
Een Duitse nog welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee is kitsch, klinkt als een Duitse vieze onderbroek, sorry
Vice City was gebaseerd op jaren 80 Miami, dus echt alleen maar 80's liedjes. Zou bijna zweren dat deze erin zit. Zelfs deze zit erin:quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In GTA ja? vind ik het nou helemaal geen nummer voor
Die spin zat ook gewoon chill een dansje te doen, rustaagh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dat moment dat je chill een soort-van dansje doet en je je ogen opent en een grote spin ziet zitten.
FML.
Oh lachen, heb hem vroeger wel gespeeld maar kan me dat niet echt meer herinnerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vice City was gebaseerd op jaren 80 Miami, dus echt alleen maar 80's liedjes. Zou bijna zweren dat deze erin zit. Zelfs deze zit erin:
Die spin dacht waarschijnlijk hetzelfde toen hij zijn ogen open deedquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dat moment dat je chill een soort-van dansje doet en je je ogen opent en een grote spin ziet zitten.
FML.
Hier ook meer dan normaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kan het dat ik hier meer spinnen heb gezien dan in die 7 jaar in een kraakpand.
Ik ben zo'n debiel die dat soort spellen 5-10 keer uitspeeld, dus herinner me wel veel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lachen, heb hem vroeger wel gespeeld maar kan me dat niet echt meer herinneren
Gta 3 flashback fmquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Vice city had leuke muziek
Leuker dan 5
SA de bestequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Vice city had leuke muziek
Leuker dan 5
Ik vond het al kut dat ik daar na 6 jaar ofzo ineens een enorme spin bij mijn bed zag. Nou dat heb ik in de laatste 8 maanden al meerdere keren gehad hier. Gelukkig niet bij mijn bed maar elke keer als ik daar het licht aan doe ben ik erop voorbereid dat ik een enorme spin ga zien.quote:
Dit jaar al 3 grote op mijn slaapkamer gehad, stofzuiger maakt overurenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het al kut dat ik daar na 6 jaar ofzo ineens een enorme spin bij mijn bed zag. Nou dat heb ik in de laatste 8 maanden al meerdere keren gehad hier. Gelukkig niet bij mijn bed maar elke keer als ik daar het licht aan doe ben ik erop voorbereid dat ik een enorme spin ga zien.
Ik wil niet eens weten wat de kat allemaal nog vangt zonder dat ik het weet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar al 3 grote op mijn slaapkamer gehad, stofzuiger maakt overuren![]()
Ben echt bang voor die enorme joekels
quote:
Ja beide ook beterquote:
Heb je ook nog een goeie muzieksmaak?quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je ook nog een goeie muzieksmaak?
Heb K-Rose en K-DST in z'n geheel + reclame's in de autoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ja beide ook beter![]()
4 en 5 vallen in mijn herinnering wat tegen
4 vond ik zo kut, niet eens gespeeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ja beide ook beter![]()
4 en 5 vallen in mijn herinnering wat tegen
Gameplay vooral irritant. Verhaal en muziek wel okéquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
4 vond ik zo kut, niet eens gespeeld
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb K-Rose en K-DST in z'n geheel + reclame's in de auto
GTA 5 heb ik wel best lang gespeeld omdat ik toen een console had. die vond ik ook wel erg tof.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n debiel die dat soort spellen 5-10 keer uitspeeld, dus herinner me wel veel.
GTA SA kan ik ook bijna alles qoutenDie heb ik vgm 12x uitgespeeld
![]()
Niko godquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gameplay vooral irritant. Verhaal en muziek wel oké
Ja dat rijden vond ik ook zo raar daar. Kon er niet echt inkomen zoals ik normaal heb met gta.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gameplay vooral irritant. Verhaal en muziek wel oké
Ja GTA 5 is ook wel vet met MP. SA:MP is ook wel leuk, maar beetje doodquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GTA 5 heb ik wel best lang gespeeld omdat ik toen een console had. die vond ik ook wel erg tof.
Is ook lastig man, vooral met de huidige markt. MMORPG gaan denk nooit meer echt populair worden, wel jammer. Speel nog steeds Runescapequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
https://www.identityrpg.com/
Het is jammer dat deze never nooit uit gaat komen. Dat zou echt tof zijn. Maar ja. hier zijn ze al jaren mee bezig en al jaren aan het Crowdfunden
Runescape, daar heeft een maatje van mij nog best veel geld aan verdiendquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is ook lastig man, vooral met de huidige markt. MMORPG gaan denk nooit meer echt populair worden, wel jammer. Speel nog steeds Runescape
RDR is echt verpest voor mij omdat ik vroeger een game speelde die bijna hetzelfde was maar stuk beter. Kom er niet goed inquote:
Hacken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Runescape, daar heeft een maatje van mij nog best veel geld aan verdiend
Vond deel 1 wel genieten, de sfeer vond ik wel fijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
RDR is echt verpest voor mij omdat ik vroeger een game speelde die bijna hetzelfde was maar stuk beter. Kom er niet goed in
Nee hij was daar echt meesterlijk goed in, dus hij verkocht accountsquote:
Je zou GUN eens moeten spelen, vind je wel leuk spel denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond deel 1 wel genieten, de sfeer vond ik wel fijn
Daar was ik na twee weken al klaar mee, zonder uitbreidingen is dat al snel saaiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke maar speel ik ook niet vaak.
Oh lol. Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hij was daar echt meesterlijk goed in, dus hij verkocht accounts
Niet op PS3 zie ik helaasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je zou GUN eens moeten spelen, vind je wel leuk spel denk ik.
Ik zit op pcquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je geen laptopje ergens? Kan hem doorsturen vgm
Ja op pc werkt die sowieso, daar heb ik hem ook. Heb alleen de install niet, alleen echt puur de game maar wel alle files. Weet niet of dat werktquote:
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja op pc werkt die sowieso, daar heb ik hem ook. Heb alleen de install niet, alleen echt puur de game maar wel alle files. Weet niet of dat werkt
Rugnummer 88 voor die heldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
Titel doet mij trouwens denken aan Adolfo
Zal binnenkort ff zoeken man, ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vgm had ik hem toen overgezet met een USB![]()
Geen idee meer
Adolfo gaat op jodenjachtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Rugnummer 88 voor die held
Alleen echt fucking kort. Maar wel meeslepend verhaal, leuke side missions enz.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal binnenkort ff zoeken man, ziet er wel tof uit
Is het een open world?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alleen echt fucking kort. Maar wel meeslepend verhaal, leuke side missions enz.
Ja, ook gewoon op paarden. Je kan ook jagen, wanted missions, deputy missions, beetje oorlog voeren in een stad enzquote:
Ah nice, vind ik wel leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon op paarden. Je kan ook jagen, wanted missions, deputy missions, beetje oorlog voeren in een stad enz
Zal dit weekend ff kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker spel wel, zeker een aanrader. Je kan hem ook op Steam halen, weet niet hoe duur.
Ik wil de nieuwe, daarom speel ik nu niet. Ik heb er wel voor paar honderd inzitten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar was ik na twee weken al klaar mee, zonder uitbreidingen is dat al snel saai
Dat is wel heel erg veel jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe, daarom speel ik nu niet. Ik heb er wel voor paar honderd inzitten.![]()
Ja uitbreiding, eilandleven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel ja![]()
Is er al een nieuwe dan?
Gewoon laten lopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:39 schreef JanCees het volgende:
Moet naar de wc maar geen zin om op te staan
Oh goed om te weten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Vanaf een bepaalde leeftijd is dat geaccepteerd
Ik vind dat sims altijd wel duur eigenlijkquote:
24?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen
Vanaf een bepaalde leeftijd is dat geaccepteerd
Koop sowieso vaak via andere sites. Tijdje terug nog 3 uitbreidingen voor 50 euro gekocht, normaal 50 per stuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat sims altijd wel duur eigenlijk
quote:
Oh dat klinkt al een stuk beter inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop sowieso vaak via andere sites. Tijdje terug nog 3 uitbreidingen voor 50 euro gekocht, normaal 50 per stuk.
Dat kan nooit lekker bier zijnquote:
Ja oké, dat is nog wel te doenquote:
Dogecoinquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Beter je geld in saffraan stoppen
Voederbakje en een kooiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
Je moet maar zo denken jongens, een vriendin is altijd duurder
Het moet ook etenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voederbakje en een kooi
Meer hoef je niet aan te schaffen toch
Iets van een afvoer, gaat anders behoorlijk stinkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voederbakje en een kooi
Meer hoef je niet aan te schaffen toch
Daarom heb ik er geenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
Als het om geld gaat ben ik jaloersquote:
Je kan het zo goedkoop of duur maken als je wil. 1 van mn ex-n wou liefst geen euro aan me besteden volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
Kinderen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
Nee een meisje is gewoon duur, als je haar een beetje leuk vindt zit er weinig anders opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan het zo goedkoop of duur maken als je wil. 1 van mn ex-n wou liefst geen euro aan me besteden volgens mij.
Dan gaan we dubbel tellen, hou maar opquote:
Hij vond me wel echt leuk maar ja... Hij is niet zo goed in relaties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee een meisje is gewoon duur, als je haar een beetje leuk vindt zit er weinig anders op
Een realdoll lijkt duur, maar is op lange termijn goedkoperquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:53 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaan we dubbel tellen, hou maar op
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vond me wel echt leuk maar ja... Hij is niet zo goed in relaties.
quote:
Dat is pas oké als hij zelf ook niets heeftquote:
Je moet je erfenis toch aan iemand kwijt héquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ach ja het is het waard toch
Maar die moet je schoonmaken, een vrouw leer je schoonmakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een realdoll lijkt duur, maar is op lange termijn goedkoper
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is pas oké als hij zelf ook niets heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |