Groeten van een jongen die is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:17 schreef onlogisch het volgende: Geen kans kunnen creëren tegen niveautje Spakenburg
W-W-WANT JA, HET HOEFT NIET JONGONS!!!1!!11
PSV, want anders moet ik m'n afstandsbediening zoeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, benieuwd.. wat gaan we kijken? AZ of PSV?
Hij was zondag ook prima tegen Hans. Wellicht heeft iemand wat tegen hem gezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef RipCity het volgende:
Nu doet Mark niet hautain met Helene voor 'm.
Ja, klopt viel me ook op.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was zondag ook prima tegen Hans. Wellicht heeft iemand wat tegen hem gezegd.
Ik ga voor AZ denk ikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, benieuwd.. wat gaan we kijken? AZ of PSV?
We gaan wel topclubs kijken, geen middenmoters idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV, want anders moet ik m'n afstandsbediening zoeken.
Nee één middenmoter is genoeg op zo'n avond. hihaho.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We gaan wel topclubs kijken, geen middenmoters idd.
Ik heb Feyenoord ook gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We gaan wel topclubs kijken, geen middenmoters idd.
Iedereen weet dat hij gelijk heeft, maar eigenlijk kun je dat niet zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat na deze uitspraak hopen dat Psv keihard onderuit gaat.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat hij gelijk heeft, maar eigenlijk kun je dat niet zeggen
Oh ja die hele gast ken ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je helpt niet mee om SaferSephy een hak te zetten. Je stelt me teleur.
Juist omdat je keihard voor lul kan staan na 90 minutenquote:
Wat zei die? Ik was even poepenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat na deze uitspraak hopen dat Psv keihard onderuit gaat.
Dat sta je toch wel als je niet van dit team wintquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist omdat je keihard voor lul kan staan na 90 minuten
Ordinairquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik was even poepen
Waar ligt dat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef RipCity het volgende:
Apollon Limassol
3 - 1
Austria Wien
PSV tegen Apollon volgende ronde.
Klopt, maar dan zal deze uitspraak breed uitgemeten wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sta je toch wel als je niet van dit team wint
Weer Griekenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef RipCity het volgende:
Apollon Limassol
3 - 1
Austria Wien
OOSTENRIJKERS ERUIT JAAAAAquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef RipCity het volgende:
Apollon Limassol
3 - 1
Austria Wien
Goed voor de coefficient ook.
Limasol, ook gespeld als Limassol, is een belangrijke havenstad op Cyprus. Het ligt aan de zuidkust van het eiland, aan de Middellandse Zee. De baai waaraan de stad ligt, heet de Baai van Akrotiri. Limasol is de op een na grootste stad van het eiland, in 2003 had de stad ongeveer 150.000 inwoners.quote:
Goed voor de coefficient.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:30 schreef RipCity het volgende:
Apollon Limassol
3 - 1
Austria Wien
Goed voor de coefficient ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |