We halen 2 Argentijnen om hem boven Georgië uit een vliegtuig te pleuren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:22 schreef Adelante het volgende:
Van der Heyden al aangegeven dat ie graag in Georgië wil blijven?
Ik ben de 2e helft gaan twijfelen of Feyenoord dit gewoon zakelijk wilde uitspelen of dat het gewoon de lamme tegen de blinde was.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:22 schreef fetX het volgende:
Beetje triest wel dat ze niet eens proberen om voor de overwinning te gaan. Maar goed. Armoedige pot zeg.
Zo’n wedstrijd moet je voor de punten gewoon willen pakken. Als je een beetje aanzet maak je hier gewoon 4 goals. Prima hoor dat we doorgaan en snap dat je rustig aan wilt doen, maar voor de winst moet je toch altijd gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben de 2e helft gaan twijfelen of Feyenoord dit gewoon zakelijk wilde uitspelen of dat het gewoon de lamme tegen de blinde was.
Sowieso wel alarmerend dat we al twee wedstrijden gewoon geen kansen creëren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:24 schreef Haringkop het volgende:
Pfff... je kan zo tweede helft juist heerlijk vrijuit voetballen, creëer je 1 kans?
#AnounceAdolfquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel alarmerend dat we al twee wedstrijden gewoon geen kansen creëren.
Gelukkig staat het achterin heel goedquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we maar twee zwakke plekkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig staat het achterin heel goed
Ja ergens ook vreemd. Tot en met Sparta creerden we genoeg kansen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Larsson is wel klaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het spel van Narsingh wel hoopgevend. Voorlopig maar spelen met Narsingh en Sinisterra in plaats van met Larsson voorin.
en een echte spits natuurlijk.
Ergens tussen 19.40 en 19.45u Joodse tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
Is die wedstrijd van volgende week weer om half 8?
Tapia als spelverdeler werkt ook gewoon niet. Duurt veel te lang voordat die bal bij de aanvallers komt. Doet alles in een wandeltempo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ergens ook vreemd. Tot en met Sparta creerden we genoeg kansen.
Ik ben wel echt benieuwd hoe het gaat als straks Toornstra, Jorgensen/andere spits + de nieuwe centrale verdediger erbij zijn.
Ze bewijzen mij eigenlijk een dienst. De laatste wedstrijden van vorig seizoen heb ik laten schieten omdat ik dat lamlendige zooitje niet meer kon aangluren. De wedstrijd van vanavond is een wake up call dat ik beter iets anders met mijn tijd kan doen. Ben misschien een beetje ouderwets maar ik zie bij Feyenoord graag een bepaalde instelling..de types als Bosvelt en Kuyt. Slecht spelen mag, als je er maar alles aan hebt gedaan. Dat zie ik al lang niet meer bij Feyenoord, spelers als Larsson met zijn eeuwige chagrijnige bekkie is een goed voorbeeld van de types die we nu hebben lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:22 schreef fetX het volgende:
Beetje triest wel dat ze niet eens proberen om voor de overwinning te gaan. Maar goed. Armoedige pot zeg.
Ik heb de gedachte dat ik mijn tijd leuker kan besteden ook steeds vaker na weer zo'n zaadpot inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze bewijzen mij eigenlijk een dienst. De laatste wedstrijden van vorig seizoen heb ik laten schieten omdat ik dat lamlendige zooitje niet meer kon aangluren. De wedstrijd van vanavond is een wake up call dat ik beter iets anders met mijn tijd kan doen. Ben misschien een beetje ouderwets maar ik zie bij Feyenoord graag een bepaalde instelling..de types als Bosvelt en Kuyt. Slecht spelen mag, als je er maar alles aan hebt gedaan. Dat zie ik al lang niet meer bij Feyenoord, spelers als Larsson met zijn eeuwige chagrijnige bekkie is een goed voorbeeld van de types die we nu hebben lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |