De jaren bij Sligro zijn wel iets groterquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Mijn hemel, 500 euro aan boodschappen in een kar. Alleen voedsel en drinken?
Ik las ergens dat de real Piper in de laatste aflevering een cameo heeft. Ze (in gevangeniskleding) zit aan één van de bezoektafels met haar man!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten lekker simpel. Hambirger, gebakken aardappeltjes en gebakken paprikareepjes met basilicum en rode wijnazijn
Nu eerst de één na laatste ep van Orange is the New Black kijken![]()
vijfhonderd balle voor die karquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De jaren bij Sligro zijn wel iets groter
Ja wat had ik. Wat fris, wat sappen, kratje bier, schoonmaakmiddelen, spul voor de BBQ. De volgende keer geen doos stokbrood kopen, die is veel te duur van ¤13[ afbeelding ]
Oooh ja, wij zijn gisteren begonnen met die, vanavond de rest en dan morgen en overmorgen de allerallerlaatstequote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten lekker simpel. Hambirger, gebakken aardappeltjes en gebakken paprikareepjes met basilicum en rode wijnazijn
Nu eerst de één na laatste ep van Orange is the New Black kijken![]()
Gevulde portobello's (spinazie, gedroogde tomaatjes, geitenkaas), spinaziebutternutsquashkroketjes en butternutsquashgnocchi. De eerste maak ik zelf, de laatste twee k&k. Beetje eclectisch geen-zin-om-veel-moeite-te-doen/alle-lekkere-dingen-van-de-Sainsbury's-uitprobeer-modus vakantievoedselquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag maar eens 'restjes' opmaken, dus het wordt een 'bowl' met iets van bulgur met humus, kikkerwten, avocado, tomaatjes, paprika, tempeh en misschien dat ik nog wat champignonnetjes meebak. Ofzo. Eens kijken wat ik nog meer in de kast heb liggen. Vriend is vanavond weg, dus ik moet toch zelf aan de slag.
Wat eten jullie?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk!![]()
Ik dacht aan een flipperkast ofzo wat hij vnv zou spelen en dan speciaal voer voor een avondje flipperkast in elkaar draaien....
Klinkt wel leuk om te proberen inderdaad, ik ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gevulde portobello's (spinazie, gedroogde tomaatjes, geitenkaas), spinaziebutternutsquashkroketjes en butternutsquashgnocchi. De eerste maak ik zelf, de laatste twee k&k. Beetje eclectisch geen-zin-om-veel-moeite-te-doen/alle-lekkere-dingen-van-de-Sainsbury's-uitprobeer-modus vakantievoedselEn pasta met rode saus voor de mini.
flespompoenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
syntax error. Define /butternutsquash/
Hartstikke lekker.in stukjes overgieten met olijfolie, half uur in de oven, dan stukjes walnoot en gorgonzola eroverquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee superfood rijk aan vezels en antioxidanten dat eruit ziet als een lul met 1 bal. Nooit van gehoord.
#TeamKulinarBarbar
Mijn pingkast daarintegenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef z80 het volgende:
Hier 2 stukken tonijn met 30% korting als avond eten. Smaakte best.
En mijn flipperkast doet geen ping.
Waar koop je zo'n neukding soberzo danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hartstikke lekker.in stukjes overgieten met olijfolie, half uur in de oven, dan stukjes walnoot en gorgonzola erover![]()
Of soep
Bij je lokale supermarkt eens opletten in de herfst in 't groente schapquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n neukding soberzo dan
Groenteboer, ah, lidl aldi, overal wel volgens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n neukding soberzo dan
Ik vind het eruit zien als een flesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee superfood rijk aan vezels en antioxidanten dat eruit ziet als een lul met 1 bal. Nooit van gehoord.
#TeamKulinarBarbar
eens zien of Picnic het komt brengenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij je lokale supermarkt eens opletten in de herfst in 't groente schap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |