Pro-versie komt vast later. PSVR2 staat niet gepland voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Of ze gaan voor een PS5 base voor 399,-, PS5 Pro (met de alom bekende specs) voor 499,- en PS5 ProPlusWTF voor 599,-.
En dan ook nog een PSVR set: PS5 ProPlus met PSVR2 voor 2999,-.
De beste games ja.. XoneX is ook de beste maar ik moet er geen een hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De beste third party performance en games ja?
Dat dacht Sony ook ten tijden van de PS3.
Ik ben niet zo loyaal. Ik ga naar de console die mij het beste brengt.
Vorige generatie was dat overduidelijk de 360, vooral in het begin.
Deze generatie de PS4 overduidelijk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als ik microsoft exclusives wil spelen dan speel ik ze wel op mijn pc.
volgende week gameplay toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:56 schreef DKUp het volgende:
Console wars
[ afbeelding ]
Leffing auwt lauwt toen NFS fantastisch was JAAAAAAAAAAAAAA
R.I.P. EA
Misschien lukt het dit jaar weer.
Maandagavond (20 uur volgens mij) gaan we los met de Gamescom Open Night Livequote:
En klaar. Wat een lul die eindbaas nazi.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Sniper Elite 4 alleen de laatste (hoofd)missie nog
Natuurlijk speel ik Horizon Chase Turbo!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Speelt iedereen sniper en niet de meest goddelijke race game?
Wipe Out heb ik even gespeeld, maar ik vind er, in tegenstelling tot vroeger, niks meer aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben met Dishonored 2 bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Heb een PS4 pro, xbox one x en switch. buythemall.gifquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |