Geef CDA & VVD de kans om het af te maken, laat hun Nederland weer op de rails zetten!
JPB for Premier!
btw heeft balkenende maar bar weinig een mening
en zalm probeert popie jopie uit te hangen
zullen we dat ook maar ff uit onze kap laten
Overigens gaat het idd erg hard, dat is nou ook weer niet de bedoeling. Zometeen vervallen ze weer in oude gewoontes.
Waarom mensen zo labiel zijn in hun stemvoorkeur begrijp ik echter ook niet. De ene dag LPF, dan weer SP, vervolgens VVD. Waarom partijen nog de moeite voor met het maken van programma's en standpunten begrijp ik niet. Zonde van de moeite...
quote:Bos en Melkert is wel een verschil hoor.
Op donderdag 9 januari 2003 15:45 schreef [Efink] het volgende:
een leuk snoetje van Bos zorgt dus weer voor stemmen? Is iedereen mei jl. alweer vergeten, werd PvdA niet voor niets afgestraft? Is die ontevredenheid ineens verdwenen? Alle problemen die door Paars zijn veroorzaakt...voornamelijk schuld bij PvdA! Ik snap het niet meer...Geef CDA & VVD de kans om het af te maken, laat hun Nederland weer op de rails zetten!
JPB for Premier!
quote:Zeiken over Paars en dan wel pleiten voor de VVD in de regering?
een leuk snoetje van Bos zorgt dus weer voor stemmen? Is iedereen mei jl. alweer vergeten, werd PvdA niet voor niets afgestraft? Is die ontevredenheid ineens verdwenen? Alle problemen die door Paars zijn veroorzaakt...voornamelijk schuld bij PvdA! Ik snap het niet meer...Geef CDA & VVD de kans om het af te maken, laat hun Nederland weer op de rails zetten!
JPB for Premier!
Demn... Dan blijft alleen Johan Vlemminx over....
quote:dat kwam vooral door de LPF die er een zooitje van maakte, dit kabinet heeft niet de kans gehad om maar iets te kunnen verichten door het Gekloot van de LPF. De kiezer heeft slechts een paar maanden geleden duidelijk de rechtse voorkeur uitgekozen. Dit is door de LPF een beetje de mist ingegaan --> Dus gaan we weer liinks stemmen, alle buitenlanders toelaten en iedereen die niet wil integreren zijn gang laten gaan en hoogstens korten op uitkering zodat ze zeker het criminele circuit ingaan (geen PvDa stelling trouwens) ik ben ook voor een 2e kans (hoewel Pvda ook steeds meer naar rechts verschuift en dit weer kansen geeft als coalitiepartner)
Op donderdag 9 januari 2003 15:46 schreef Cybart het volgende:
ben je de afgelopen maanden niet vergeten
btw heeft balkenende maar bar weinig een mening
en zalm probeert popie jopie uit te hangen
zullen we dat ook maar ff uit onze kap laten
1 ding was ik het met herben eens: Nederkand is vol, in ieder geval heel druk en wie dat niet ziet heeft oogkleppen op. (hmm,,, beetje oftopic)
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 09-01-2003 15:55]
quote:Ja, daar zijn we nou net zo bang voor, dat ze Nederland economisch gaan afmaken
Geef CDA & VVD de kans om het af te maken,
[Dit bericht is gewijzigd door Slam op 09-01-2003 15:54]
quote:ja omdat ik van mening ben dat in deze tijd een RECHTSE coalitie de oplossing is.
Op donderdag 9 januari 2003 15:49 schreef Ripley het volgende:[..]
Zeiken over Paars en dan wel pleiten voor de VVD in de regering?
quote:ja de beinvloeding door de media is behoorlijk aanwezig, echt treurig gewoon. mensen laten zich daar compleet door leiden
Op donderdag 9 januari 2003 15:49 schreef sqlsmurft het volgende:
SP en Groen Links evenals PvdA staan bij mij elke keer zwaar in het rood als ik de stemwijzer invul.
Ach de mensen stemmen tegenwoordig niet meer op partijen en hun ideeen maar op de partij die de meeste media aandacht krijgt.
Volgens de media doet Bos het geweeeeeeeeeldig en dus stemt de hele meute erop. Net zoals toen op wijlen Pim. Kortom zelfdenkzaamheid is erg ver te zoeken in dit land.
quote:Houdt er aub wel rekening mee dat wat jij invult niet algemeen geldend is. Bij mij is het dus andersom. VVD als allerroodst, wie had dat ooit verwacht
Op donderdag 9 januari 2003 15:49 schreef sqlsmurft het volgende:
SP en Groen Links evenals PvdA staan bij mij elke keer zwaar in het rood als ik de stemwijzer invul.
Ach de mensen stemmen tegenwoordig niet meer op partijen en hun ideeen maar op de partij die de meeste media aandacht krijgt.
Volgens de media doet Bos het geweeeeeeeeeldig en dus stemt de hele meute erop. Net zoals toen op wijlen Pim. Kortom zelfdenkzaamheid is erg ver te zoeken in dit land.
quote:Linkse Rakker !
Op donderdag 9 januari 2003 15:54 schreef Puur het volgende:[..]
Houdt er aub wel rekening mee dat wat jij invult niet algemeen geldend is. Bij mij is het dus andersom. VVD als allerroodst, wie had dat ooit verwacht
quote:Kun je hier eens wat verder op door gaan?
Op donderdag 9 januari 2003 15:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wouter Bos lijkt werk te maken van de vernieuwing in de PvdA, de partij heeft ook veel aan introspectie gedaan de laatste tijd.
Het enige dat ik zie, is een andere leider, en het feit dat een aantal bobo's het te min vonden om in de Kamer plaats te nemen, en vertrokken zijn.
quote:Nog zo'n idioot die denkt dat de PvdA alle schulden krijgt. Weet je, als PvdA zelf meer dan 75 zetels heeft. En PvdA heeft fouten gemaakt, dan ben ik het eens dat PvdA de schuld krijgt. Maar jij bent idioot genoeg om te denken dat VVD helemaal geen invloed heeft gehad tijdens Paars I en II.
JPB for Premier!
quote:inderdaad bij mij eindigen zelfs partijen als CU en LPF nog ver boven de VVD
Op donderdag 9 januari 2003 15:54 schreef Puur het volgende:[..]
Houdt er aub wel rekening mee dat wat jij invult niet algemeen geldend is. Bij mij is het dus andersom. VVD als allerroodst, wie had dat ooit verwacht
Linkse rakker, Ik ben er trots op
quote:En daarom ben je bereid te geloven in de VVD, die wel ook een grote rol speelde in dat paarse kabinet dat jij zo verfoeit.
Op donderdag 9 januari 2003 15:54 schreef [Efink] het volgende:[..]
ja omdat ik van mening ben dat in deze tijd een RECHTSE coalitie de oplossing is.
[..]ja de beinvloeding door de media is behoorlijk aanwezig, echt treurig gewoon. mensen laten zich daar compleet door leiden
Verwijt andere mensen dan niet dat ze precies hetzelfde doen aan de andere kant van het politieke segment.
quote:-Meer openheid en bereidheid om te praten over moeilijke onderwerpen
Op donderdag 9 januari 2003 15:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kun je hier eens wat verder op door gaan?
Het enige dat ik zie, is een andere leider, en het feit dat een aantal bobo's het te min vonden om in de Kamer plaats te nemen, en vertrokken zijn.
ik noem maar wat.
Pikkebaas stemt gewoon weer vvd, net als altijd !
quote:Precies, waarom zou je nadenken...
Op donderdag 9 januari 2003 16:02 schreef Pikkebaas het volgende:
Bos = Slecht pratende gaylord met wijzend vingertje.Pikkebaas stemt gewoon weer vvd, net als altijd !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |