haha ja maar ik ben echt een ramp met mobiel contactdingen maar hey we kunnen het proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelletje op foon moet je muziek raden maar ze hebben echt allllllleeeeees tot en met videospelletjesmuziek en happy hardcore aan toe of noorse metal (wat echt kut is) maar goed je snapt me pint vast ook afrobeatelectropop dus echt supergaaf ik denk dat je het wel leuk gaat vinden en dan kunnen we een fokgroepje songpop vbeginnen wat exht fantastiach zou zijn want eat moet je anders ja tog
GOED MANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja maar ik ben echt een ramp met mobiel contactdingen maar hey we kunnen het proberen
[..]
GOED MAN
staan nu drie prei, een andijvieplantje en een spinazieplantjeJaaaaa gewoon proberen toch. Songpop2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wortels![]()
Ga zelf morgen de eerste watermeloenen plukken(vrij laat geplant)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
ok hijs bezigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaaaaa gewoon proberen toch. Songpop2
Die wortels![]()
Ga zelf morgen de eerste watermeloenen plukken(vrij laat geplant)
Zal hem ontleden en aan een smaaktest onderwerpenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok hijs bezig
oh nice, wil je foto's maken? Ook van binnenkant enzo, ben benieuwd
goedgoedquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal hem ontleden en aan een smaaktest onderwerpen
Hoop volgend jaar ook de eerste kiwis weer te hebben. Hoe oud was jij toen je leerde dat ze zo groeien?
[ afbeelding ]
Spel al klaar?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goedgoed
heb echt nog nooit nagedacht over hoe kiwi's zouden groeien maar vind dit niet gek. Had anders denk ik struikje verwacht ofzo? Of wat dacht jij
Ja, en weet meteen weer dat ik niet van spelletjes hou
kun je wel met je zusje spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke geen spelletjes.
Kon toch niet spelen want ga nu mama en zusje ophalen van de vlieger
En geen idee. Gewoon niet als boomeieren ofzo.
zin in kersenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:52 schreef Dven het volgende:
Eigenlijk zijn het net druiven maar dan groot, harig en vol zaad
Deed ik alquote:
Ik wil graag de eerste zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe je dit nog steeds om te laten zien hoe vroeg je opstaat?
Geklikt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VBL / Feliciteer HIER JanCees met zijn verjaardag!
Valt mij niet eens op.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe je dit nog steeds om te laten zien hoe vroeg je opstaat?
Je vrouw wil graag dat je eens niet de eerste bent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil graag de eerste zijn.
Wellusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je vrouw wil graag dat je eens niet de eerste bent.
Je kan toch lezen?quote:
Dan ga je toch gewoon lekker janken?quote:
Aw het voetbalautistje moet huilen.quote:
Ga eens wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aw het voetbalautistje moet huilen.
Ik hoef helemaal geen leger.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:14 schreef McGrath het volgende:
Dus de blauwen zijn ook al bezig om het forum leger te krijgen?
Misschien moeten er nog wat mods bij, wat denk jij. Nog meer parels die op de reportknop kunnen drukken wanneer ze onrecht spotten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:14 schreef McGrath het volgende:
Dus de blauwen zijn ook al bezig om het forum leger te krijgen?
Lolwatquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Altijd als ik terug denk aan die keer dat je echte naam voorbij kwam en je kwam huilen in de DM dan moet ik weer lachen. En verder maar stoer doen sinds je blauw bent.
Nou hilarisch meid.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Altijd als ik terug denk aan die keer dat je echte naam voorbij kwam en je kwam huilen in de DM dan moet ik weer lachen. En verder maar stoer doen sinds je blauw bent.
Niemand neemt het je kwalijk aangezien velen je voor gingen. Is ook niet makkelijk om normaal te blijven met zoveel macht op een digitaal platform 🤗quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou hilarisch meid.
En ik gedraag me niet anders hoor sinds ik blauw ben
Die power doet niks met me hoor. Ik ben nog steeds zo gewoontjes als dat ik altijd al was. Dat ik me nu kan inzetten voor een veiliger forum is alleen maar leuk meegenomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niemand neemt het je kwalijk aangezien velen je voor gingen. Is ook niet makkelijk om normaal te blijven met zoveel macht op een digitaal platform 🤗
Een veiliger forumquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die power doet niks met me hoor. Ik ben nog steeds zo gewoontjes als dat ik altijd al was. Dat ik me nu kan inzetten voor een veiliger forum is alleen maar leuk meegenomen
Ik zit eerlijk gezegd te spelen met het idee om Fifa 20 niet te kopen. Nu makkelijk gezegd aangezien het nog anderhalve maand duurt voordat hij uitkomt, maar ben het eigenlijk zodat dat een spelletje zoveel tijd opslokt en best verslavend isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat verwacht je van fifa 20
Heftig, zit je onder de plak? Dit lijkt me een moment van tot hier en niet verder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zit eerlijk gezegd te spelen met het idee om Fifa 20 niet te kopen. Nu makkelijk gezegd aangezien het nog anderhalve maand duurt voordat hij uitkomt, maar ben het eigenlijk zodat dat een spelletje zoveel tijd opslokt en best verslavend is
Als jij daar graag in wilt geloven wie ben ik dan om je dat gevoel te ontnemen vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die power doet niks met me hoor. Ik ben nog steeds zo gewoontjes als dat ik altijd al was. Dat ik me nu kan inzetten voor een veiliger forum is alleen maar leuk meegenomen
Nah, dat is meer gewoon uit eigen overweging. Misschien als ze Fifa 20 echt wat cruciale dingen hebben veranderd, maar Fifa 19 was echt de meest frustrerende van de reeksquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heftig, zit je onder de plak? Dit lijkt me een moment van tot hier en niet verder.
Ja klopt. Schijnt dat je in fifa 20 met snelheid weer meer het verschil kan maken, dat slaat nu nergens op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, dat is meer gewoon uit eigen overweging. Misschien als ze Fifa 20 echt wat cruciale dingen hebben veranderd, maar Fifa 19 was echt de meest frustrerende van de reeks
Dat zou al een hoop schelen ja. En wat mij ook echt frustreerde waren de keepers. Die 1 op 1's schoot je bijna altijd tegen de keeper aan of je liep de bal tegen de keeper aan aangezien ze randsnel eruit konden komen. Een uitgespeelde 1 op 1 zou in de meeste gevallen gewoon een goal moeten zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt. Schijnt dat je in fifa 20 met snelheid weer meer het verschil kan maken, dat slaat nu nergens op.
Ja ook, het is heel erg scripted nu. Nog meer dan normaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou al een hoop schelen ja. En wat mij ook echt frustreerde waren de keepers. Die 1 op 1's schoot je bijna altijd tegen de keeper aan of je liep de bal tegen de keeper aan aangezien ze randsnel eruit konden komen. Een uitgespeelde 1 op 1 zou in de meeste gevallen gewoon een goal moeten zijn
Is goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou hilarisch meid.
En ik gedraag me niet anders hoor sinds ik blauw ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |