Goed dat je dit in onz postquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil allereerst mijn grote vriend @:haags_kwartiertje een compliment geven omdat het zo'n fijne kerel is
Hier is die negativiteit die we willen #OMDENKENquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Goed dat je dit in onz post
Kijk dit is natuurlijk prima maar ik ga als bemiddelaar van de VN meteen even ingrijpen want niet iedereen is even geliefd op fok dus voordat iemand nare opmerkingen gaat maken over haags of VK verzoek ik je om de OP nog eens te lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil allereerst mijn grote vriend @:haags_kwartiertje een compliment geven omdat het zo'n fijne kerel is
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier is die negativiteit die we willen #OMDENKEN
quote:
Goed dat je dicht op de bal blijftquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:33 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk dit is natuurlijk prima maar ik ga als bemiddelaar van de VN meteen even ingrijpen want niet iedereen is even geliefd op fok dus voordat iemand nare opmerkingen gaat maken over haags of VK verzoek ik je om de OP nog eens te lezen
Poging 2:quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:33 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk dit is natuurlijk prima maar ik ga als bemiddelaar van de VN meteen even ingrijpen want niet iedereen is even geliefd op fok dus voordat iemand nare opmerkingen gaat maken over haags of VK verzoek ik je om de OP nog eens te lezen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Poging 2:
VK is een prima gast als hij je normaal benadert via DM
Traantje gelatenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze TSquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kanskaart: ga terug naar start
Helaas jij bent af, ga terug naar stap 1quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:06 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer komt het besef dat iedereen het kansloze kliekje uitkotst?
Thanks man, ik waardeer ditquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:14 schreef Filosoofert het volgende:
Mooi topic!
Vind het ook belangrijk om complimenten te geven, hier gaat ie:
Beste Goudenvis, je zus heeft een sappig kutje.
Het is idd niet zo moeilijk hé!
Xjes
homoliefdequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Er zijn er altijd 2 schuldig Jaapquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Begin eerst eens bij jezelf en je 1% clubje te kijken. Kom dan maar weer bemiddelen Tristan.
Ik ben enkel slachtoffer van jullie daden. Dus wat je zegt klopt niet Sjoerdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Er zijn er altijd 2 schuldig Jaap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |