abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188546963
Hopen dat Max er niet net achter rijdt dan :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188549317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je haalt al punten als je P10 of beter rijdt, dat is echter niet waar RedBull je voor aanneemt als rijder.

Ik begrijp niet wat precies je motivatie is om te reageren maar Gasly heeft ver benedenmaats gepresteerd, zover dat Max boven de Ferrari rijders in het kampioenschap staat maar RedBull als team achter Ferrari in het constructeurskampioenschap.

En dat is Gasly aan te rekenen.
Nogmaals: Ik reageer gewoon op iemand, zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch?

Gasly haalt gewoon de punten. Zoals iemand dat zei dat Kvyat ook punten zal halen, en ik zie een Kvyat of Albon ook geen constante P5 of P6 halen.
Zeker Kvyat niet die al vele jaren zeer middelmatig is en vind ik echt minder dan Gasly.
Albon wie weet, maar die zie ik dat ook nog niet doen.

Dus vandaar mijn punt dat ze allemaal net zo goed die punten halen.

Het is meer Vettel en Leclerc aan te rekenen dat ze er zo slecht voor staan in drivers championship en voor constructors dan dat dat iets met Max en Gasly te maken heeft :P
pi_188549355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar daar reageerde je wel op door specifiek het te hebben over die punten. Wat dus niet het geval was. Dus je reactie sloeg nergens op.
Nee die persoon had het ook niet over het halen van P5 en P6.
En als iemand denkt dat Kvyat wel de hele tijd die plekken gaat halen in de RB dan ben ik daar zeker niet mee eens. Albon ook niet verwacht ik.
pi_188549953
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:06 schreef XL het volgende:

[..]

Het heeft er alle schijn van dat dit Vettel en Leclerc aan te rekenen is. Zeker tot Oostenrijk was Ferrari eenduidig beter. Dus staat Gasly waar hij hoort en Ferrari waar het hoort, alleen Vettel en Leclerc laten door flaters Verstappen voor. Als de progressie zo doorgaat (RB meer progressie dan Ferrari) dan worden die fouten van Ferrari en haar rijders erg duur!
Ik zou niet zo moeilijk doen en ik neem aan dat RBR verder kijkt dan punten en gewoon kijkt naar de data en dus performance.

Als je kijkt naar de rondentijden in de kwalificaties en de rondjes tijdens de race, dan zie je dat het gat tussen beide coureurs extreem groot is en consequent aanwezig. Ongeacht op welke positie beide coureurs finishen, komt Gasly nauwelijks in de buurt van de tijden die zijn teamgenoot rijdt.

Das is een goede graadmeter
pi_188549964
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik zou niet zo moeilijk doen en ik neem aan dat RBR verder kijkt dan punten en gewoon kijkt naar de data en dus performance.

Als je kijkt naar de rondentijden in de kwalificaties en de rondjes tijdens de race, dan zie je dat het gat tussen beide coureurs extreem groot is en consequent aanwezig. Ongeacht op welke positie beide coureurs finishen, komt Gasly nauwelijks in de buurt van de rijden die zijn teamgenoot rijdt.

Das is een bijzonder goede graadmeter
Hoe verhoudt zich het verschil tussen Max en Gasly tot dat tussen Russell en Kubica eigenlijk? Welke is groter? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188550025
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoe verhoudt zich het verschil tussen Max en Gasly tot dat tussen Russell en Kubica eigenlijk? Welke is groter? :@
Het gaat tussen Gasly en Max is in kwalificatie groter.

Máár ik geloof dat Gasly ook twee keer buiten de top tien gekwalificeerd heeft en ik geloof dat elke keer de snelste tijden van de kwalificatie met elkaar vergeleken zijn. Dat vind ik niet zo eerlijk.

Dat was namelijk bij teamStroll het geval, daar worden de verschillen ook te groot geschetst.
Terwijl als je de tijden erbij pakt van Stroll tov Perez in de Q3's, dan is het verschil best klein en het is logisch dat een Perez die Q2 wel haalt daar door een betere baan nog twee tienden vindt.

Edit: hier eentje van Reddit. Alleen kwalificatie.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Ik heb wel eens rondetijden in de races vergeleken van coureurs via racefans.com en dan zie je die verschillen van RBR. Ik heb daar Williams niet gecheckt omdat die gekke dingen doen met strategieën en volgens geruchten ook klooien met de auto's. Ik vraag me af of iemand echt iets zinnigs kan zeggen of het presteren (of falen) van Kubica

[ Bericht 8% gewijzigd door opgebaarde op 21-08-2019 00:13:37 ]
pi_188550035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee die persoon had het ook niet over het halen van P5 en P6.
En als iemand denkt dat Kvyat wel de hele tijd die plekken gaat halen in de RB dan ben ik daar zeker niet mee eens. Albon ook niet verwacht ik.
Jawel, zie hier de quote en jouw reactie op die quote
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:40 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad hey. Als Gasly gewoon netjes en consequent P5/6 had gepakt, was-ie niet aan de kant gezet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 18:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar wel, Gasly haalt ook gewoon die punten.
Je zei niet dat Kvyat die P5-P6 wel zou gaan halen, maar gewoon de punten.
Nou dat heeft Gasly ook gedaan en gaat Albon ook vast wel doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 21 augustus 2019 @ 00:07:35 #208
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188550045
Bijna raceweek...
And so is the past
pi_188550119
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het gaat tussen Gasly en Max is in kwalificatie groter.

Máár ik geloof dat Gasly ook twee keer buiten de top tien gekwalificeerd heeft en ik geloof dat elke keer de snelste tijden van de kwalificatie met elkaar vergeleken zijn. Dat vind ik niet zo eerlijk.

Dat was namelijk bij teamStroll het geval, daar worden de verschillen ook te groot geschetst.
Terwijl als je de tijden erbij pakt van Stroll tov Perez in de Q3's, dan is het verschil best klein en het is logisch dat een Perez die Q2 wel haalt daar door een betere baan nog twee tienden vindt.

Edit: hier eentje van Reddit. Alleen kwalificatie.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Ik heb wel eens rondetijden in de races vergeleken van coureurs via racefans.com en dan zie je die verschillen van RBR. Ik heb daar Williams niet gecheckt omdat die gekke dingen doen met strategieën en volgens geruchten ook klooien met de auto's. Ik vraag me af of iemand echt iets zinnigs kan zeggen of het presteren (of falen) van Kubica

Verschil in kwalificatie tussen Russell/Kubica en Verstappen/Gasly van Racefans.net

Het verschil tussen Russell en Kubica is groter, soms wel meer dan 1 sec in een sessie waarbij ze beiden vertegenwoordigd waren.

Verstappen vs Gasly

https://www.racefans.net/(...)ced-red-bull-to-act/

quote:
Australia,-0.144
Bahrain,-0.417
China,-0.841
Azerbaijan,0.392
Spain,-0.351
Monaco,-0.4
Canada,0.604
France,-0.775
Austria,-0.76
Great Britain,-0.314
Germany,-0.067
Hungary,-0.878
Russel vs Kubica

https://www.racefans.net/(...)-deficit-to-russell/
quote:
Australia,-1.707
Bahrain,-0.04
China,-0.028
Azerbaijan,-0.393
Spain,-1.182
Monaco,-0.274
Canada,-0.776
France,-0.416
Austria,-0.302
Great Britain,-0.468
Germany,-0.118
Hungary,-1.293
quote:
Times based on the last qualifying round at each race weekend in which both drivers set a time
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188550187
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Verschil in kwalificatie tussen Russell/Kubica en Verstappen/Gasly van Racefans.net

Het verschil tussen Russell en Kubica is groter, soms wel meer dan 1 sec in een sessie waarbij ze beiden vertegenwoordigd waren.

Verstappen vs Gasly

https://www.racefans.net/(...)ced-red-bull-to-act/
[..]

Russel vs Kubica

https://www.racefans.net/(...)-deficit-to-russell/
[..]

[..]

Ah thanks!
Als je dat zo ziet lijkt het inderdaad wel duidelijk. Maar meer dan 1 seconden is wel echt bizar
pi_188550562
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah thanks!
Als je dat zo ziet lijkt het inderdaad wel duidelijk. Maar meer dan 1 seconden is wel echt bizar
Vind ik niet bizar als je maar anderhalve arm hebt.
pi_188550684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 04:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vind ik niet bizar als je maar anderhalve arm hebt.
Het verschil is niet structureel zo groot
pi_188551543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:06 schreef sasquatsch het volgende:

Jawel, zie hier de quote en jouw reactie op die quote

Nee, want dat is niet de quote waar ik in 1e instantie op reageerde ;)
Dat is gewoon iemand die later nog even insprong.

Ik snap ook wel dat Gasly met alleen maar P5/P6 er niet uit gezet was.
Maar dat was het punt dat gemaakt werd helemaal niet.
Het ging om punten halen in het geheel, dat deed hij nog wel en ik zie Albon en Kvyat al helemaal niet wel bv die P5 of P6 binnenhalen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Nattekat op 21-08-2019 13:34:01 ]
pi_188551580
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah thanks!
Komt wss ook door de grote speling in die auto van Williams. Omdat die zo gigantisch achteraan bungelt.
Russel weet daar heel goed mee om te gaan, is blijkbaar heel goed in het handelen van de Williams. Misschien ook wel gewoon een groot talent.

Kubica heeft gewoon zijn tijd gehad. Kan het wellicht ook fysiek niet meer aan om dan zo'n mindere auto op pace te krijgen.
pi_188555086
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Komt wss ook door de grote speling in die auto van Williams. Omdat die zo gigantisch achteraan bungelt.
Russel weet daar heel goed mee om te gaan, is blijkbaar heel goed in het handelen van de Williams. Misschien ook wel gewoon een groot talent.

Kubica heeft gewoon zijn tijd gehad. Kan het wellicht ook fysiek niet meer aan om dan zo'n mindere auto op pace te krijgen.
Kubica heeft slechts 1 seizoen met Pirelli gereden. Veel coureurs hebben er toch problemen mee om er aan te wennen.

Maar waarschijnlijk is hij ook niet meer zo goed als vroeger.
.
pi_188555271
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:10 schreef Fer het volgende:

[..]

Kubica heeft slechts 1 seizoen met Pirelli gereden. Veel coureurs hebben er toch problemen mee om er aan te wennen.

Omdat er Pirelli onder zit wordt hij compleet er onder gereden door een rookie?

Dat zou ik echt een flut smoes vinden.

Kubica slecht met bandenmanagement oke goed. Dat zullen meer zijn.
Maar dat zegt meer over de race dan dat ene rondje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 augustus 2019 @ 13:35:26 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_188555533
Kap nou eens met dat moddergooien iedere keer :{
Als een reactie je niet aan staat zet je een TR of als je echt de discussie aan wil dan doe je dat in de FB, dan blijft het hier ontopic.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:23:40 #218
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188561603
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:

Het is meer Vettel en Leclerc aan te rekenen dat ze er zo slecht voor staan in drivers championship en voor constructors dan dat dat iets met Max en Gasly te maken heeft :P
Maar als je concurrenten het uit hun handen laten flikkeren, dan moet jij er voor zorgen dat je de punten pakt. Dat doet Gasly niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:25:10 #219
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188561626
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:10 schreef Fer het volgende:

Hoe goed is hij nou helemaal geweest, eigenlijk? Ik heb zijn F1-tijd meegemaakt maar nooit het idee gehad dat er nou zo'n ontzettend supertalent onderweg was.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_188562028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hoe goed is hij nou helemaal geweest, eigenlijk? Ik heb zijn F1-tijd meegemaakt maar nooit het idee gehad dat er nou zo'n ontzettend supertalent onderweg was.
Toen de BMW nog een topauto was vocht hij met Hamilton, Raikkonen en Alonso. Later nog met Vettel, de gevechten gingen vaak gelijkwaardig op.

Het zal altijd gissen zijn, maar het leek erop dat hij topmateriaal was en geen Bottas ofzo.
.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 21:10:12 #221
37887 Dauthi
Progressive
pi_188562466
https://www.gptoday.net/n(...)alent-voor-formule-1

Ook voor David Coulthard is Formule 1 blijkbaar geen sport.
Binnen geen enkele sport is er een discussie dat mannen tegen vrouwen moeten deelnemen, enkel binnen de Formule 1 (en ja ik reken denksport niet als sport mee).
En dat komt enkel omdat Formule 1 niet als volwaardige sport wordt gezien, omdat je op een stoel in een auto zit...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_188562705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:10 schreef Dauthi het volgende:

Binnen geen enkele sport is er een discussie dat mannen tegen vrouwen moeten deelnemen, enkel binnen de Formule 1 (en ja ik reken denksport niet als sport mee).
En dat komt enkel omdat Formule 1 niet als volwaardige sport wordt gezien, omdat je op een stoel in een auto zit...
Wat een simpele denkwijze. En bullshit.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 21:39:08 #223
37887 Dauthi
Progressive
pi_188562993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Wat een simpele denkwijze. En bullshit.
:')
Wat een geweldige argumentatie _O-
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 21:44:06 #224
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188563107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:10 schreef Dauthi het volgende:

Dit is gewoon keiharde marketing van zijn kant. Hij zit er vuistdiep in. Zou daar niet teveel over filosoferen.
And so is the past
  woensdag 21 augustus 2019 @ 21:48:49 #225
37887 Dauthi
Progressive
pi_188563206
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dit is gewoon keiharde marketing van zijn kant. Hij zit er vuistdiep in. Zou daar niet teveel over filosoferen.
Dat is ook de enige reden waarom op dit moment vrouwenvoetbal zo'n hype is. Het wordt gesponsord door bedrijven, die daar marketing technisch een onaangebroken markt in zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')