abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:57:48 #76
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188478673
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Beter dan Bottas?
Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.

Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)

Van een paar heb ik moeite er een stempel op te drukken (LEC, HUL, NOR, RUS, STR, ALB). Die vallen ertussen, rijden te kort of zijn wisselvallig.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_188479134
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Beetje raar om Charles veren in zijn reet te steken.

Wat vond dit heerschap van Max toen hij een paar fouten maakte? Ongetwijfeld niet zo vol lof. Gok ik.
Nou en!!!!!!!!!!!!!!!
pi_188481361
Ocon naast Lewis dus. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren. Nu dat Lewis vaak al moeite heeft met Bottas kan het volgend jaar weleens erg interessant gaan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 19:11:21 ]
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:10:04 #79
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_188481383
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:07 schreef Gehrman het volgende:
Ocon naast Lewis dus. Ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Je weet iets dat wij niet weten?
pi_188481395
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef Tijn het volgende:

[..]

Je weet iets dat wij niet weten?
Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.

Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20 BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:22:51 #81
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188481531
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.

Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20 BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @:MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
Pff ik gooide bijna met m'n telefoon gek! :(.
And so is the past
pi_188483072
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Pff ik gooide bijna met m'n telefoon gek! :(.
Rustaaaghh. Denk aan je hart.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:15:34 #83
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_188485293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik zag dit voorbij komen maar is blijkbaar fake news.

Shwize twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 11:14:20 BREAKING NEWSEsteban Ocon will be replacing Valteri Bottas for the 2020 season driving for @:MercedesAMGF1 https://t.co/wochHBwcjF reageer retweet
Blijkbaar was ook het officiële F1-account erin getrapt, want die hadden het ook gemeld vanmiddag. Toen ik nog eens keek was die tweet verdwenen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_188489190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Niks is een zekerheid, maar Kvyat is aan een goed seizoen bezig. Denk dat hij, met de huidige RB, prima kan knokken met de Ferrari's.
Kvyat zit al langer in F1 en heeft nog nooit zijn meerwaarde aangetoond. Eerder zijn onkunde.
Heeft nu een degelijk jaar, meer ook niet.
Is geen 'talent' meer. Zit er al een tijdje.

Albon is nog nieuw dus die zou nog waardig kunnen zijn. Zelfde voor namen als Ocon, Russel en Norris.
Dus waarom je dan een Kvyat zou willen die al jaren toont niet bovenin te zitten.
pi_188489210
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:

[..]

Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.

Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)

Van een paar heb ik moeite er een stempel op te drukken (LEC, HUL, NOR, RUS, STR, ALB). Die vallen ertussen, rijden te kort of zijn wisselvallig.
LEC, RUS en NOR wisselvallig?

Ik denk dat die 3 wel aantonen het te kunnen hoor.
Natuurlijk heeft LEC zijn momentjes zo ineens in een topwagen, maar die laat al veel zien.
En zeker Russel. Die die flutwagen er gewoon tussen plaatst en Kubica een pak slaag geeft.
Natuurlijk afwachten wat hij midden in het pack kan, maar gewoon met de F1 wagen omgaan dat rauwe talent heeft hij zeker.
pi_188490230
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:

[..]

Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.

Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)

Van een paar heb ik moeite er een stempel op te drukken (LEC, HUL, NOR, RUS, STR, ALB). Die vallen ertussen, rijden te kort of zijn wisselvallig.
RIC snel? Zelfs Hulk rijd hem er nu gewoon uit. Ik vind hem gewoon goed/voldoende tegenwoordig.

Ik zou HUL bij voldoende plaatsen. Rijd met de Renault gewoon netjes.
Stroll gewoon onvoldoende want hij rijd vaak met de Williams terwijl Perez rond 13/14 rijd.
Norris is gewoon goed imo. Rijd lekker mee met Sainz en pakt ook zijn nodige punten.
Albon is wisselvallig. In Duitsland zeer goed maar dan in Budapest weer twijfelachtig.
pi_188490591
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed :7 )
Wie dit leest is gek
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:31:27 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_188490609
Je kunt aan Ricciardo merken dat hij niet (meer) gewend is om in een hork van een auto te rijden (want dat is de Renault gewoon). Of misschien is hij er überhaupt wel niet zo goed in om het beste uit een slechte auto te halen, wie zal het zeggen? Hij heeft het in de F1 niet vaak in deze mate hoeven doen, denk ik.
Hulk laat zich op het oog minder beïnvloeden door frustratie over de auto, maar maakt af en toe dan weer andere onbezonnen fouten. Hoe dan ook ontlopen ze elkaar niet veel en dat is voor Ricciardo niet anders dan slecht te noemen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:47:35 #89
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_188490795
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed :7 )
Lewis Hamilton ís natuurlijk ook gewoon een hele goede coureur. Het is belachelijk om dat te ontkennen.

Desalniettemin vraag ik me ook wel eens af hoeveel zin hij er nog in heeft. Of misschien moet ik het anders zeggen... hoeveel zin hij er nog in zou hebben als de Mercedes niet automatisch meedoet voor de overwinning. Ik krijg soms de indruk dat hij zelf ook een beetje teveel is gaan geloven in z'n narrative dat hij er niets voor hoeft te doen, 5 minuten voor de start kan komen invliegen (bij wijze van spreken) en er fluitend met de overwinning mee vandoor kan gaan.
Ik denk dat Lewis heel, HEEL graag het record van Schumacher wil evenaren/breken, maar ik twijfel eraan of hij het uithoudingsvermogen heeft om er tussendoor een (paar) seizoen(en) in een non-winning car voor te moeten rijden, als dat zo uitkomt. Ik zie in Hamilton geen liefhebber a la Raikkonen, die doorgaat tot echt niemand hem meer wil hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 17-08-2019 13:58:53 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_188490871
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed :7 )
Dat was Weltschmerz, maar die post nogal veel.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:17:51 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188491121
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

LEC, RUS en NOR wisselvallig?

Ik denk dat die 3 wel aantonen het te kunnen hoor.
Natuurlijk heeft LEC zijn momentjes zo ineens in een topwagen, maar die laat al veel zien.
En zeker Russel. Die die flutwagen er gewoon tussen plaatst en Kubica een pak slaag geeft.
Natuurlijk afwachten wat hij midden in het pack kan, maar gewoon met de F1 wagen omgaan dat rauwe talent heeft hij zeker.
LEC snel, maar veel fouten. Veel te veel. Dus wisselvallig. Als hij het oplost is hij top.

NOR snel in enkele rondes, maar toch in de race wel ver van Sainz af. Ook nog te rookie om te zeggen.

RUS is met niemand te vergelijken, alleen met Kubica en die rijdt echt onder de maat. Die zwabbert over de baan. RUS rijdt strakke rondes in die knakenbak.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:20:36 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188491144
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef needakill het volgende:

[..]

RIC snel? Zelfs Hulk rijd hem er nu gewoon uit. Ik vind hem gewoon goed/voldoende tegenwoordig.

Ik zou HUL bij voldoende plaatsen. Rijd met de Renault gewoon netjes.
Stroll gewoon onvoldoende want hij rijd vaak met de Williams terwijl Perez rond 13/14 rijd.
Norris is gewoon goed imo. Rijd lekker mee met Sainz en pakt ook zijn nodige punten.
Albon is wisselvallig. In Duitsland zeer goed maar dan in Budapest weer twijfelachtig.
RIC heeft meer pech, maar is na moeizame start behoorlijk sneller dan HUL

STR heeft van die race waar hij top lijkt. Bij regen enzo, prima controle over zijn wagen. Bij normale omstandigheden haalt hij er te weinig uit.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_188491162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:55 schreef aesop het volgende:

[..]

Dat was Weltschmerz, maar die post met een strakke Vettel plasser.
FTFY
pi_188491175
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het valt me wel op dat Hamilton nu ook hier veel meer als een snelle coureur gezien.
Vorig jaar om deze tijd was de teneur dat hij er niks van kon en alleen kon winnen met de snelste auto en als hij al vooraan reed. (Wat hij dan ook vrijwel altijd deed :7 )
Herhaling werkt. Ziggo loopt de hele tijd te drammen hoe goed hij is, Sky nog erger. Het AD gaf hem een 9 voor de eerste seizoenshelft, want hij zou in Duitsland slechts een foutje gemaakt hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188491187
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:57 schreef XL het volgende:

[..]

Nee man, Bottas is gewoon niveautje Vettel hoor.

Je hebt snel (HAM, VER, RIC, ALO) dan goed (VET, BOT, SAI, RAI) dan voldoende (PER, GIO, MAG, KVY, GAS) en onvoldoende (KUB, GRO)
Oh en had alleen nog maar gereageerd op de twijfels.

Maar RIC en ALO bij snel?
Nou absoluut niet.
HAM is een klasse apart van de huidige coureurs. VER zit daar achter.

SAI meer dan voldoende? Mwah.
pi_188491201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Herhaling werkt. Ziggo loopt de hele tijd te drammen hoe goed hij is, Sky nog erger. Het AD gaf hem een 9 voor de eerste seizoenshelft, want hij zou in Duitsland slechts een foutje gemaakt hebben.
HAM heeft gwn goede 1e seizoenshelft hoor?
Bottas kwam sterk naar voren eerst maar HAM kwam toch weer boven.
Ook bij tegenvallers was hij er gewoon.
Nagenoeg geen fout.

Is gewoon by far de beste coureur van dit moment.
Dat willen de VER fans of VET of wie ook fans mss niet horen. Maar dat is hij gewoon en bewijst hij ook.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:40:49 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_188491266
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:31 schreef Jane het volgende:
Je kunt aan Ricciardo merken dat hij niet (meer) gewend is om in een hork van een auto te rijden (want dat is de Renault gewoon). Of misschien is hij er überhaupt wel niet zo goed in om het beste uit een slechte auto te halen, wie zal het zeggen? Hij heeft het in de F1 niet vaak in deze mate hoeven doen, denk ik.
Hulk laat zich op het oog minder beïnvloeden door frustratie over de auto, maar maakt af en toe dan weer andere onbezonnen fouten. Hoe dan ook ontlopen ze elkaar niet veel en dat is voor Ricciardo niet anders dan slecht te noemen.
Uhm... De HRT en Toro Rosso waren topauto's wil je zeggen? :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:41:59 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188491278
Als Hamilton echt wil overtuigen moet hij zijn kwalificaties beter gaan rijden. Doordat Bottas in de races niet thuis geeft komt hij er mee weg.
HAM is zonder twijfel een uitstekend coureur, maar niet de beste dit seizoen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188491280
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:20 schreef XL het volgende:

[..]

RIC heeft meer pech, maar is na moeizame start behoorlijk sneller dan HUL

STR heeft van die race waar hij top lijkt. Bij regen enzo, prima controle over zijn wagen. Bij normale omstandigheden haalt hij er te weinig uit.
Ja dat hebben we gezien in Duitsland en Hongarije dat Danyric snel is. In die renault is hij gewoon zeer middelmatig en heeft niet zo zeer te maken met pech.

STR is gewoon niet goed genoeg. Zelfs in de Williams vroeger kon hij geen poten breken en in de Force India helemaal niet.
pi_188491321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:55 schreef aesop het volgende:

[..]

Dat was Weltschmerz, maar die post nogal veel.
:o ;)
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')