Kort, maar krachtig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:02 schreef Werkperd het volgende:
Is er bewijs? Ja, laat zien. Nee, bek houden.
Broek al op de knieeën zeker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:02 schreef Werkperd het volgende:
Nu ook op YouTube beschikbaar, eerder alleen via betaald Amazon Prime.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren kwam uit:
Michael Jackson - Chase the Truth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf nog niet bekeken, maar is een uiteenzetting van de inconsistenties in Leaving Neverland.
Wat voor bewijs verwacht je?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:02 schreef Werkperd het volgende:
Retweet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:02 schreef Werkperd het volgende:
Maw: als iemand is vrijgesproken is hij per definitie onschuldig?quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Retweet.
De enige juiste insteek in een zaak als deze.
Nee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maw: als iemand is vrijgesproken is hij per definitie onschuldig?
quote:Vrijspraak is een uitspraak in een strafproces, die inhoudt dat de rechter niet bewezen acht dat de verdachte het ten laste gelegde feit heeft begaan.
Eh, nee?quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus... je spreekt jezelf weer eens tegen?
Ja, leuk, maar de oorspronkelijke OP ging gewoon over Leaving Neverland, en dit hele topic ook. Dat er daarna andere docu's zijn bij gebracht is logisch.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:45 schreef JeMoeder het volgende:
Ach ja, fans van MJ zullen hem tot in never erverland blijven verdedigen. Geen enkele docu die hier genoemd wordt in de OP is objectief, ik zie zowel voor- en tegendocu's vol met bias.
Maar toch moet iedereen maar zijn bek houden, vanwege het bewijs waar de vrijspraak op is gebaseerd?quote:
Jeetje, zo moeilijk is het toch echt niet hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maar toch moet iedereen maar zijn bek houden, vanwege het bewijs waar de vrijspraak op is gebaseerd?
Of bedoel je dat niet? Zet anders wat kracht bij de reden van je retweet, je komt nu wederom tegenstrijdig over
Je zegt net zelf dat iemand niet per definitie onschuldig hoeft te zijn bij vrijspraak, kom je daar nu op terug?quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje, zo moeilijk is het toch echt niet hoor.
Vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, is onschuldig. Wil je daar wat aan veranderen is er nieuw bewijs nodig, wat er niet is, dus zou iemand zijn of haar bek dicht moeten houden.
Volgens mij lopen we ontzettend langs elkaar heen te praten. Succes ermee!quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat iemand niet per definitie onschuldig hoeft te zijn bij vrijspraak, kom je daar nu op terug?
Wie heeft het over veranderen? Het ging over ‘bek houden’.
Volgens mij zit jij weer om mij heen te praten... met succesquote:Op maandag 26 augustus 2019 10:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we ontzettend langs elkaar heen te praten. Succes ermee!
Klopt, het ligt aan mij.quote:Op maandag 26 augustus 2019 10:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij weer om mij heen te praten... met succes
Nee geloven in iets waarvan feiten (bewijzen) ontbreken maakt wel indruk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:31 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat voor bewijs verwacht je?
Een uitspraak is geen exacte wetenschap.
Maar gwn lekker kortzichtig iets roepen en verder niet inhoudelijk zijn, nee dat maakt indruk
bronquote:Broer Macaulay Culkin reageert op beschuldigingen tegen Michael Jackson
Kieran Culkin (36), de jongere broer van ‘Home Alone’-acteur Macaulay (38), heeft in een interview met The Guardian voor het eerst gereageerd op de beschuldigingen van kindermisbruik tegen Michael Jackson. Samen met zijn broer kwam de kleine Kieran erg vaak bij de muzikant over de vloer.
Dat Macaulay Culkin goed bevriend was met Michael Jackson, is algemeen geweten. Als kind ging hij vaak bij de muzikant logeren op Neverland, en dan kwam kleine broer Kieran vaak mee. Michael Jackson zelf zei daar in 2003 in de controversiële documentaire ‘Living with Michael Jackson’ over: “Ik heb met veel kinderen in een bed geslapen. Ik sliep met hen allemaal in een bed toen Macaulay Culkin klein was. Kieran Culkin sliep aan de ene kant, Macaulay Culkin aan de andere kant. We kropen gewoon allemaal bij elkaar in bed.”
Kieran, die net als zijn broer acteert (in de serie ’Succession’, red.), reageert in The Guardian op de aanklachten over kindermisbruik die in de documentaire ‘Leaving Neverland’ tegen Jackson geuit worden. “Het enige wat ik kan zeggen is dat ik niet echt iets kan zeggen. De reden waarom is omdat ik niemand kan helpen. Het lijkt mij at er twee kanten aan dit verhaal zijn, en omdat ik geen enkele kant kan helpen, kan alles wat ik zeg en alles wat geprint wordt, iemand kwetsen. En er zijn al genoeg gekwetste gevoelens. Er zijn al genoeg mensen die zich in een moeilijke positie bevonden en als ik op welke manier ook een bijdrage lever, gaat het iemand kwetsen aangezien ik niet echt kan helpen.”
Zijn broer Macaulay is meer uitgesproken wat betreft zijn steun aan Michael Jackson. Eerder dit jaar zei hij nog: “Uiteindelijk waren we wel vrienden.” En in 2003, tijdens een rechtszaak rond kindermisbruik, noemde hij de aanklachten nog “absoluut belachelijk”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |