abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:06:57 #176
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188489095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:58 schreef marzman het volgende:

[..]

En die docu's heten Lies of leaving Neverland? Die heb ik nog niet gezien. Misschien had je dat in de ts kunnen zetten.
Staat in de 1e post, onder de OP.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:14:12 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188489166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar plaats ik tig foto's van jongetjes en fantaseer ik vieze verhalen bij?

Stop eens met zo leugenachtig op de man spelen.
Dat is bingoman zijn trademark; hij heeft mij oa ook al voor viezerik en zelfs racist uitgemaakt.
A child is born with no state of mind.
pi_188489181
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:14 schreef SuperHartje het volgende:
hij heeft mij oa ook al voor viezerik en zelfs racist uitgemaakt.
Alleen ik mocht je toch zo noemen? :'(
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:16:37 #179
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188489188
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Alleen ik mocht je toch zo noemen? :'(
Heyy schatje
pi_188489192
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:16 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heyy schatje
Hey viezerik
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:17:43 #181
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188489199
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hey viezerik
o|O
pi_188489206
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

o|O
Je weet nog precies wat ik fijn vind. :@
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:20:04 #183
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188489219
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je weet nog precies wat ik fijn vind. :@
:7 :D
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:57:43 #184
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188587685

Trailer van een nieuwe docu die inzoomt op de '93 zaak rond Chandler.

Wel fan-made, maar er komen interessante mensen aan het woord.

Zoals Geraldine Hughes. Zij was de enige secretaresse van Barry Rothman. Dat was de advocaat van Evan Chandler. Achter de schermen van de aanklager dus, en zij zegt dat Evan en Rothman samen MJ hebben afgeperst. Haar boek Redemption (uit 2004) gaat daar ook over.

En, wat ik zelf nog niet eerder heb gehoord, er komen 2 vrouwen aan het woord die Jordy Chandler hebben gekend. Jenny Winings en Josephine Zohny.

Josephine kende Jordan tijdens de rechtszaak uit '05 en Jordan heeft tegen haar gezegd dat het hele misbruikverhaal niet waar is. Zij stond ook op de getuigenlijst voor de verdediging, in het geval dat Jordan zelf zou komen getuigen (wat hij niet wilde).

quote:
Josephine Zohny’s testimony (on video) adds another important piece to the puzzle of 1993/1994. It only helps that she’s not only highly reputable, but that her testimony is supported and corroborated by other independent evidence and testimony.

This lends even more credibility to her words. Not to mention, background checks show she is exactly who she claims: someone who had real connections and interactions with Jordan during the period of the 2005 allegations, when he was interviewed by the FBI.
Docu komt ergens in oktober uit. Ben benieuwd.
pi_188590796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wel fan-made, maar er komen interessante mensen aan het woord.
Het probleem van fans is dat ze, naast weinig weten van journalistiek en het maken van documentaires (ze zijn haast niet door te komen), ook niet objectief zijn.

Als jij wil en gelooft dat Michael Jackson onschuldig is. Ga je daar de bewijzen bij zoeken, en kijk je niet meer objectief naar het hele gebeuren.

quote:
Zij stond ook op de getuigenlijst voor de verdediging, in het geval dat Jordan zelf zou komen getuigen (wat hij niet wilde).
Een beetje vreemd om niet gewoon te getuigen, ik zou niet weten waarom Jordan eerst zou moeten gaan praten. Als het dan tenminste om de waarheid gaat.
pi_188590854
Nou Sheryl, zeg nou maar gewoon waar het om gaat...

quote:
Sheryl Crow zag 'vreemde dingen' tijdens tournee Michael Jackson

(...) Er zaten ook minder leuke kanten aan het werken met Jackson. "Ik zag sommige dingen die heel vreemd waren en waar ik veel vragen over had." De zangeres, bekend van hits als All I Wanna Do en If It Makes You Happy, wil alleen niet in detail treden. Ook heeft ze de documentaire Leaving Neverland, waarin de King of Pop wordt beschuldigd van seksueel misbruik, niet gezien. https://www.rtlboulevard.(...)dens-tournee-jackson
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:12:48 #187
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188595568
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het probleem van fans is dat ze, naast weinig weten van journalistiek en het maken van documentaires (ze zijn haast niet door te komen), ook niet objectief zijn.
Want Dan Reed was zo objectief bedoel je?

Als professioneel docu maker was het eerder zijn plicht om ook deze geluiden te laten horen. Er zijn genoeg stemmen die ertoe doen en geloofwaardig zijn en een ander verhaal vertellen.

Als Reed dat verzuimd te laten zien en de pers te bang lijkt vanwege MeToo, dan is het mooi dat het publiek zelf tegenwoordig dit soort verklaringen in docu vorm kan gieten.

quote:
Een beetje vreemd om niet gewoon te getuigen, ik zou niet weten waarom Jordan eerst zou moeten gaan praten. Als het dan tenminste om de waarheid gaat.
Als iemand geen verklaring aflegt, dan hoef je toch ook geen getuige op te laten draven om dat te ontkrachten?

Mesereau heeft zelf ook eens gezegd dat hij een aantal getuigen had klaarstaan in geval Jordan zou getuigen. Maar die bleken niet nodig.
pi_188595590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mesereau heeft zelf ook eens gezegd dat hij een aantal getuigen had klaarstaan in geval Jordan zou getuigen. Maar die bleken niet nodig.
Bron?

Overigens is het nogal krom. Het is een misbruikzaak, als je kan aantonen dat het slachtoffer onzin uitkraamt, op het belangrijke punt: het misbruik, moet je dat zeker doen.

Maar goed. Bravje houdt zich aan elke strohalm vast.

[ Bericht 9% gewijzigd door luxerobots op 23-08-2019 23:20:37 ]
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:15:35 #189
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188595611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:45 schreef luxerobots het volgende:
Nou Sheryl, zeg nou maar gewoon waar het om gaat...
[..]

Inderdaad, of zeg gewoon niks. Hier heeft niemand wat aan.

Behalve Sheryl Crow want die haalt voor het eerst sinds 10 jaar weer eens headlines..
pi_188595634
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Inderdaad, of zeg gewoon niks. Hier heeft niemand wat aan.

Behalve Sheryl Crow want die haalt voor het eerst sinds 10 jaar weer eens headlines..
Ja, iedereen die iets negatiefs over Michael Jackson zegt is uit op geld en fame. Aldus de Michael Jackson-fans, waar jij er ook één van bent. Eentje met verdomd weinig objectiviteit in zijn kloten.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:25:39 #191
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188595784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bron?

quote:
Overigens is het nogal krom. Het is een misbruikzaak, als je kan aantonen dat het slachtoffer onzin uitkraamt, op het belangrijke punt: het misbruik, moet je dat zeker doen.
Jackson had toch de beste advocaat? Daardoor is hij toch niet veroordeeld?

Maar toch weet jij het beter?
pi_188595934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[..]

Jackson had toch de beste advocaat? Daardoor is hij toch niet veroordeeld?

Maar toch weet jij het beter?
Daar heb je een punt. Mesereau is een zeer geslepen advocaat. Het advocatenteam heeft het knap gespeeld, maar dan vooral tijdens de zaak Arvizo. Chandler is gewoon dik geld betaald om zijn mond te houden.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:48:30 #193
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188596136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
Jeuj!

quote:
Mesereau is een zeer geslepen advocaat. Het advocatenteam heeft het knap gespeeld, maar dan vooral tijdens de zaak Arvizo.
Ik denk dat de aanklacht zelf hierin ook een rol heeft gespeeld..

quote:
Chandler is gewoon dik geld betaald om zijn mond te houden.
Er is hem nooit een strobreed in de weg gelegd om te getuigen in de strafrechtelijke zaak. Het geld is betaald in de civiele zaak.

Maar goed, dit is jouw mening. Objectief als je beweerd te zijn, neem ik aan dat je ook wel benieuwd bent naar de verklaringen van deze vrouwen die zeggen dat Jordan tegen hen heeft gezegd dat er nooit misbruik heeft plaats gevonden?
pi_188596201
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Er is hem nooit een strobreed in de weg gelegd om te getuigen in de strafrechtelijke zaak. Het geld is betaald in de civiele zaak.
Dat weten we dus niet omdat de settlement geheim is.

quote:
Maar goed, dit is jouw mening. Objectief als je beweerd te zijn, neem ik aan dat je ook wel benieuwd bent naar de verklaringen van deze vrouwen die zeggen dat Jordan tegen hen heeft gezegd dat er nooit misbruik heeft plaats gevonden?
Ja. Ik bekijk alles. Maar ik wil ook bewijs zien dat die vrouwen daadwerkelijk ergens vanaf weten. Iedereen kan van alles roepen op youtube. En het verhaal dat je als enige secreteresse heul belangrijke dingen opgevangen hebt, vind ik niet per defenitie erg betrouwbaar.
pi_188596232
En als Michael Jackson echt een sterke zaak had.

Ben je een enorme debiel om diegene die vuile leugens over je verspreidt (dat je pedoseksueel bent), 25 miljoen te betalen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:44:20 #196
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188596839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet omdat de settlement geheim is.
Is je Google kapot ofzo?

Die settlement is in '04 illegaal gelekt.

https://themichaeljackson(...)2/26/the-settlement/

quote:
Ja. Ik bekijk alles. Maar ik wil ook bewijs zien dat die vrouwen daadwerkelijk ergens vanaf weten. Iedereen kan van alles roepen op youtube.
Fair enough. Ben ook benieuwd, heb me nog niet in hun verhaal kunnen verdiepen.

quote:
En het verhaal dat je als enige secreteresse heul belangrijke dingen opgevangen hebt, vind ik niet per defenitie erg betrouwbaar.
Maar Sheryl Crow wel natuurlijk.
pi_188598838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Is je Google kapot ofzo?

Die settlement is in '04 illegaal gelekt.

https://themichaeljackson(...)2/26/the-settlement/
[..]
Mocht dat de echte settlement zijn, missen er nog steeds acht pagina's.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:40:25 #198
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_188601153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mocht dat de echte settlement zijn, missen er nog steeds acht pagina's.
Kan zijn, maar jij beweerde dat de settlement geheim is. Dat is die dus (grotendeels) al geruime tijd niet meer.
En dit was je eigenlijke vraag:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Chandler is gewoon dik geld betaald om zijn mond te houden.
De DA destijds is het niet met je eens:

Los Angeles district attorney, Gil Garcetti said right after the Chandler settlement in January 1994:

quote:
“The criminal investigation of singer Michael Jackson is ongoing and will not be affected by the announcement of the civil case settlement,” Garcetti said. “The district attorney’s office is taking Mr. [Larry] Feldman [the Chandlers’ attorney] at his word that the alleged victim will be allowed to testify and that there has been no agreement in the civil matter that will affect cooperation in the criminal investigation.” [3]
Ook Feldman, de advocaat van Chandler, zegt dat “nobody’s bought anybody’s silence”

In a press conference, right after the settlement the Chandler’s lawyer, Larry Feldman himself stated that “nobody’s bought anybody’s silence”:

quote:
“Neither side would discuss the terms of the settlement, which was announced after a meeting with Superior Court Judge David Rothman in the Santa Monica Courthouse. But the boy’s lawyer insisted that “nobody’s bought anybody’s silence” and that his client will continue to cooperate in a criminal investigation against Jackson.” [10]
Je hebt dus ongelijk.
pi_188608248
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat je 23 miljoen betaalt als je werkelijk onschuldig bent.

En dat om twee redenen:
1. Je wil de mensen die zulke leugens over je verspreiden toch niet belonen met zoveel geld?
2. Je wil als popicoon je naam toch zuiveren? Als je geld betaalt, zullen mensen altijd denken dat je schuldig bent.

Echter, het betalen van zoveel geld, is een stuk logischer als Michael Jackson daadwerkelijk schuldig was. Dan is Jackson dus oprecht bang geweest om gepakt te worden, onder andere omdat hij ook wel wist dat Jordan Chandler de vlekken op zijn geslachtsdeel precies kon beschrijven.

23 miljoen dollar is een hoop geld (in 1993 nog meer dan nu), maar het is een koopje om daarmee uit de gevangenis te blijven.
pi_188609573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Kan zijn, maar jij beweerde dat de settlement geheim is. Dat is die dus (grotendeels) al geruime tijd niet meer.
En dit was je eigenlijke vraag:
[..]

De DA destijds is het niet met je eens:

Los Angeles district attorney, Gil Garcetti said right after the Chandler settlement in January 1994:
[..]

Ook Feldman, de advocaat van Chandler, zegt dat “nobody’s bought anybody’s silence”

In a press conference, right after the settlement the Chandler’s lawyer, Larry Feldman himself stated that “nobody’s bought anybody’s silence”:
[..]

Je hebt dus ongelijk.
Die hele deal zou nergens op slaan als de Chandlers toe zouden geven dat ze hun aanklacht hebben laten vallen en nu stil zijn vanwege het geld.

Dan had Michael Jackson net zo goed die 23 miljoen niet kunnen betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')