Jij begon erover dat de voltallige jury Michael Jackson vrij sprak.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh dus nu is wat dat jurylid heeft gezegd ineens niet zo belangrijk meer? Terwijl je hem net zelf aanhaalde als bewijs voor je punt..
Maar goed, jij vindt het wel gezond gedrag dus?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
1. Het is mij niet duidelijk hoe vaak ze precies samen waren, dus 'erg veel' weet ik niet.
2. Nee
3. Alles 'zou geweest kunnen zijn', maar ik geloof niet in deze misbruik verhalen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar goed, jij vindt het wel gezond gedrag dus?
Hij is door de voltallige jury vrijgesproken, anders zou er sprake zijn geweest van een 'hung jury' en dat was niet het geval. De jury heeft hem unaniem vrijgesproken op alle 14 aanklachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij begon erover dat de voltallige jury Michael Jackson vrij sprak.
Ik haal gewoon even aan de de jury behoorlijk verdeeld was.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, zonder het woordje 'dus' dan. Jij gelooft de kidnap aanklacht?
quote:
Ga je hier nog op reageren?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij is door de voltallige jury vrijgesproken, anders zou er sprake zijn geweest van een 'hung jury' en dat was niet het geval. De jury heeft hem unaniem vrijgesproken op alle 14 aanklachten.
Kun je wel bijdehand doen, maar dat is toch heel iets anders.quote:
Jij doet bijdehand. Door mij als vrouw aan te spreken en over doelpalen te beginnen, terwijl je zelf juist allemaal doelpalen verzet door over futiliteiten te beginnen en het bizarre gedrag van Michael Jackson niet wil zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Kun je wel bijdehand doen, maar dat is toch heel iets anders.
Het kidnap verhaal is onderdeel van de aanklacht van de Arvizo's. Hoort bij hetzelfde doel.
Jackson die kinderen misbruikt of dat zijn gedrag als 'gezond' kan worden bestempeld zijn twee geheel verschillende zaken.
Ja maar nee want dat kidnap verhaal is triviaal, het enige wat van belang is is dat hij zei dat hij door Michael misbruikt is en alle andere verklaringen en bewijzen die wijzen op het tegendeel moet je gewoon maar negeren..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Kun je wel bijdehand doen, maar dat is toch heel iets anders.
Het kidnap verhaal is onderdeel van de aanklacht van de Arvizo's. Hoort bij hetzelfde doel.
Jackson die kinderen misbruikt of dat zijn gedrag als 'gezond' kan worden bestempeld zijn twee geheel verschillende zaken.
Je hebt geen geslacht ingevuld op je profiel dus hoe moet hij weten of jij een man of een vrouw bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij doet bijdehand. Door mij als vrouw aan te spreken en over doelpalen te beginnen, terwijl je zelf juist allemaal doelpalen verzet door over futiliteiten te beginnen en het bizarre gedrag van Michael Jackson niet wil zien.
En kinderen misbruiken past beter bij ongezond dan bij gezond gedrag.
Nee, ik denk niet dat er een kidnap was.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar nee want dat kidnap verhaal is triviaal, het enige wat van belang is is dat hij zei dat hij door Michael misbruikt is en alle andere verklaringen en bewijzen die wijzen op het tegendeel moet je gewoon maar negeren..
Dus dat was een leugen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat er een kidnap was.
Wat bedoel je hiermee?quote:Ze hadden zich juridisch in de nesten gewerkt.
Misschien was de zaak gewoonweg niet zo sterk..quote:Michael Jackson was beter in de rechtszaal, wist het beter te spelen en had betere advocaten.
Ah, daar is 'ie weer. Het ultiem sluitende bewijs waarop Jackson zeker opgesloten had moeten worden.quote:Maar goed, neemt niet weg dat er waarschijnlijk wel misbruik was.
Bekijk deze beelden maar:
- Vind jij het normaal hoe Michael Jackson en Arvizo tegen elkaar aan zitten?
- Vind je het normaal dat ze handjes vasthouden?
- En geloof jij daadwerkelijk dat Michael Jackson op de grond sliep?
Ik acht de kans dat er misbruik was, veel groter dan dat er geen misbruik was.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bent er 100% van overtuigd dat Michael schuldig is ondanks dat daar echt 0 sluitend bewijs voor is. Sterker nog, hij is gewoon vrijgesproken op basis van een unaniem oordeel van de jury, op alle 14 aanklachten..
Hoe groot is de plaat voor je kop als je dit normaal gedrag vindt?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ah, daar is 'ie weer. Het ultiem sluitende bewijs waarop Jackson zeker opgesloten had moeten worden.
Had de jury dit nu maar gezien.
Jij gaat uit van schuldig ondanks dat zijn onschuld is bewezen. Zelfs het feit dat hij is vrijgesproken is voor jou niet genoeg bewijs dat hij onschuldig is. Wanneer is er voor jou wel genoeg bewijs dat hij onschuldig is?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat er een kidnap was.
Ze hadden zich juridisch in de nesten gewerkt. Michael Jackson was beter in de rechtszaal, wist het beter te spelen en had betere advocaten.
Maar goed, neemt niet weg dat er waarschijnlijk wel misbruik was.
Bekijk deze beelden maar:
- Vind jij het normaal hoe Michael Jackson en Arvizo tegen elkaar aan zitten?
- Vind je het normaal dat ze handjes vasthouden?
- En geloof jij daadwerkelijk dat Michael Jackson op de grond sliep?
Eén valse aanklacht kan ik me nog wel indenken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij gaat uit van schuldig ondanks dat zijn onschuld is bewezen. Zelfs het feit dat hij is vrijgesproken is voor jou niet genoeg bewijs dat hij onschuldig is. Wanneer is er voor jou wel genoeg bewijs dat hij onschuldig is?
Maar als ik het omdraai.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij gaat uit van schuldig ondanks dat zijn onschuld is bewezen. Zelfs het feit dat hij is vrijgesproken is voor jou niet genoeg bewijs dat hij onschuldig is. Wanneer is er voor jou wel genoeg bewijs dat hij onschuldig is?
Wie zegt dat ik het normaal gedrag vind? Weinig aan Jackson en zijn leven was normaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe groot is de plaat voor je kop als je dit normaal gedrag vindt?
En als je denkt dat er geen misbruik was, en meneerje Michael Jackson echt op de grond sliep.
Jij kan het misbruik ook niet ontkrachten. Alleen wat zijpaadjes bewandelen en wat vuil uitstorten over de mensen die met hun misbruikverhaal naar buiten treden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het normaal gedrag vind? Weinig aan Jackson en zijn leven was normaal.
Maar goed, het is weer duidelijk dat je alleen aan de oppervlakte iets van je beschuldigingen kan maken. Zodra het de diepte ingaat blijft er weinig van over, dus dat doe je liever niet.
In een rechtsstaat gaan we uit van het 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'. Op het moment dat jij met onomstotelijk bewijs komt dat hij schuldig is, praten we verder goed?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij kan het misbruik ook niet ontkrachten. Alleen wat zijpaadjes bewandelen en wat vuil uitstorten over de mensen die met hun misbruikverhaal naar buiten treden.
Op het moment dat er onomstotelijk bewijs wordt aangedragen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar als ik het omdraai.
Wanneer zou je wel geloven dat Michael Jackson schuldig zou kunnen zijn aan seksueel misbruik?
Wat wil je dan? Een video waarin Michael Jackson een kind misbruikt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Op het moment dat er onomstotelijk bewijs wordt aangedragen.
Hou toch op.quote:
twitter:JuliaBerkowitz1 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 15:37:36@peopleinthecha2 @RAZ0RFIST That maid you are referring to is a court proven liar and fraudster. But carry on showcasing your ignorance of this case. https://t.co/iwa53oTcC1 reageer retweet
''Iedereen die iets negatiefs over Michael Jackson zegt liegt!''quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Hou toch op.[ afbeelding ]twitter:JuliaBerkowitz1 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 15:37:36@:peopleinthecha2 @:RAZ0RFIST That maid you are referring to is a court proven liar and fraudster. But carry on showcasing your ignorance of this case. https://t.co/iwa53oTcC1 reageer retweet
[ afbeelding ]
https://themichaeljackson(...)-and-adrian-mcmanus/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |