twitter:adrievanderpoel twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 17:43:34Ik vraag me af of de commentatoren iets van koersen kennen. Het is berg op heren gem 11% reageer retweet
Dit is wel een duidelijk langere klim dan de Muur, maar dat lijkt me ook niet nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar Mathieu wint het wel even van Julian in Huy.
Genotquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:44 schreef Slobeend het volgende:
twitter:adrievanderpoel twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 17:43:34Ik vraag me af of de commentatoren iets van koersen kennen. Het is berg op heren gem 11% reageer retweet
Dat klopt, maar ook met een veel beter deelnemersveld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is wel een duidelijk langere klim dan de Muur, maar dat lijkt me ook niet nee.
Daar zegt vandaag niet zo veel over omdat hij net uit het mbt komt. Ik geloof ook niet zo zeer dat hij de tour gaat winnen, maar met wat vermageren en andere training kan hij zeker een klassement rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk neemt de 'Mathieu kan in de toekomst de Tour winnen-hype' af.
De omgeving is de hele week alquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtige aankomst.
Mooi dat een Noor wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |