Van mij kunnen ze niet arm genoeg zijn!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Merel:'Weet je waar ik echt gek van word?
Van de armoede hierbinnen
Dat vind ik meevallen. Jessie en Merel spenderen veel meer. Ze krijgt de grootste bekken en een hoop ellende. Ik vraag me toch af wat ze nou allemaal overgehouden heeft. Haar klanten moeten nog steeds naar de badkamer om hun haren uit te spoelen. pffff....quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. Sjellie is een sukkel die meer uitgeeft dan ze verdient, Jessie heeft haar zo vaak kapperspullen van haar zakgeld laten kopen om klanten mee te helpen.. allen om De Baas dacht dat ze het zelf ook ging gebruiken
Armoede zit deels ook in het hoofd , en het gedragquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van mij kunnen ze niet arm genoeg zijn!
Hahaha ja jij bent van de ramp TVquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van mij kunnen ze niet arm genoeg zijn!
Shelley heeft geleerd en laat zich niet meer koeioneren. Ze geeft een grote bek terug en dat vind ik in deze situatie prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Blijft dat Shell zich nergens iets van aan trekt!
Bijzonder is overigens wel dat Shell haar rook rekening vele malen hoger is dan die van Gerrit en Jessie en dat klopt niet.
Dat ligt er aan wat je wil leren...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley heeft geleerd....bla bla.
Ik zou ze graag naar de financiële afgrond willen zien gaan. Het probleem is echter, dat al die zwaar verwende zieltjes dan hun borg in de wilgen hangen en vertrekken en dan zit de Febo zonder programma...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha ja jij bent van de ramp TV
Zou graag eens zien.. al was het maar de helft daar... dat ze met plezier een rijke eenvoud op bouwen... ze hebben de kansen.
Nee, want het voorstel was al Gerrit.quote:
En in de silo boven moet ook nog wat gebeuren dacht fohnen en in het atelier knippenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik meevallen. Jessie en Merel spenderen veel meer. Ze krijgt de grootste bekken en een hoop ellende. Ik vraag me toch af wat ze nou allemaal overgehouden heeft. Haar klanten moeten nog steeds naar de badkamer om hun haren uit te spoelen. pffff....
Oja, ze kunnen poppen van Alex verkopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie - Mensen opgelet, vanaf nu ook "Dartvadder" Barbiepoppen van Star Wars.
Het ging toch over het smakeloze front?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want het voorstel was al Gerrit.
Je moet zoiets eerst denken voorat je het kunt zien...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef mazaru het volgende:
Komt het door mijn afkeer van die meid. Of worden meer mensen niet lekker van de manier waarop frannie dat ijsje ligt te likken?
Ligt niet echt aan jou.....quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef mazaru het volgende:
Komt het door mijn afkeer van die meid. Of worden meer mensen niet lekker van de manier waarop frannie dat ijsje ligt te likken?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet zoiets eerst denken voorat je het kunt zien...
Dus.......
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet zoiets eerst denken voorat je het kunt zien...
Dus.......
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Even een vraagje. Ik zie Franny een ijslollie verkrachten.
Zijn er mannen die er geil van worden, van Franny die een ijslollie deepthroat?
Ja,quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ging toch over het smakeloze front?
dat krijg je met dat waardeloze agressieve Talpa personeel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zou ze graag naar de financiële afgrond willen zien gaan. Het probleem is echter, dat al die zwaar verwende zieltjes dan hun borg in de wilgen hangen en vertrekken en dan zit de Febo zonder programma...
Laat ze nu nog maar eens MINDER roken, gaat niet lukken!
Duizenden euro's in de min, maar gerookt zal er worden, het is 1 grote nep bende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |