Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar ik zie wel dat Jens naar een muur kijkt als hij met haar praat. En dit troosten kwam op mij niet over als een volwassen relatie maar als een volwassene die een dreinend kind troost om van dat gesnotter af te zijn. De liefde is in mijn ogen ver te zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Dat vergelijken doe ik ook wel eensniet goed van mij
![]()
Ik reageerde vooral op dat achter de hand houden , want dat zou hij in deze situatie van nu (zeg maar) nooit doen .
Er moeten ook nog andere mensen stemmen, dus alle drie gaat niet gebeuren maximaal twee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:10 schreef Inca het volgende:
Als dat groepje nu gaat samen werken hebben ze Gerrit Merel en Jessie op de bank
De groep kon wel eens denken Adje weg en een vd Bank weg = twee weg laten we dat maar niet doen.. misschien komen er wel wéér twee Nixnutten voor terugquote:
Ja dat zou mooi zijn maar dat snappen ze niet en durven t ook niet. Ze moeten tactisch denkenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:10 schreef Inca het volgende:
Als dat groepje nu gaat samen werken hebben ze Gerrit Merel en Jessie op de bank
Dat met Shelley zeker......nu met Franny niet......Engelen geduld met Merel ben ik niet zo zeker van want Merel doet wat hij wil alleen staat er wat tegenover bij haar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie heeft ook engelengeduld met Merel en wat Gerrit allemaal heeft gepikt van Shelley zie ik ook niet zo gauw iemand nadoen.
Hoe dan? Merel, Jessie en Gerrit mogen ook stemmen en zijn echt niet op hen achterhoofd gevallenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:10 schreef Inca het volgende:
Hun 'relatie'is ook een best rare relatie . Mylene die 'moederlijk'Jens knuffelt alsof hij troost nodig heeft, terwijl het precies het omgekeerde is : Jens moet haar troosten en geruststellen als Mylene weer overstuur, boos of verdrietig isquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar ik zie wel dat Jens naar een muur kijkt als hij met haar praat. En dit troosten kwam op mij niet over als een volwassen relatie maar als een volwassene die een dreinend kind troost om van dat gesnotter af te zijn. De liefde is in mijn ogen ver te zoeken.
Maar Ger blijft langer en A3 gaat zeker weg.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:13 schreef Mumbojumbo het volgende:
Gelul Lex, waarom is Adriaan weg stemmen, iemand z'n 15 maanden misgunnen.
En Ger die dat ook over een maand heeft niet?
Met dit verschil - A3 wil graag weg en Ger wil nog zeker een half jaar blijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:13 schreef Mumbojumbo het volgende:
Gelul Lex, waarom is Adriaan weg stemmen, iemand z'n 15 maanden misgunnen.
En Ger die dat ook over een maand heeft niet?
Dat dus.. Ger is een luie plakker, een Bassie uit 1 gratis luilekkerlevenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Ger blijft langer en A3 gaat zeker weg.
Andrea en Shelly Jordy erbij betrekken dan zijn ze met 10 man dan heb je 30 stemmenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Merel, Jessie en Gerrit mogen ook stemmen en zijn echt niet op hen achterhoofd gevallen
Zo is dat het zegt niks tenslotte maakt het niet uit met hoeveel stemmen je op de bank zit je kan al met drie stemmen erop zitten terwijl de ander er twintig heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Merel, Jessie en Gerrit mogen ook stemmen en zijn echt niet op hen achterhoofd gevallen
Eerst zien, dag geloven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Ger blijft langer en A3 gaat zeker weg.
Dat zou ik ook niet snappen. Maar ik heb het wel altijd heel raar gevonden dat ze Adje hebben ontzienquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:17 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Met dit verschil - A3 wil graag weg en Ger wil nog zeker een half jaar blijven.
Ik vind het uitgesproken laf om op iemand te stemmen die een week later toch wel gaat.
Er zijn er al een stuk of 10 maar er moeten er nog meer komen zegt Hiske. Andrea geeft de gasten wat te drinken en Hiske gaat even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
De Horde voor de Gaarkeuken is laat/komt niet?
Ze hebben altijd geweten, dat Adje populair was en Adje is eigenlijk de enige daar met een duidelijke visie en missie, vegan shit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet snappen. Maar ik heb het wel altijd heel raar gevonden dat ze Adje hebben ontzien
Serieus? En dan het smakeloze front in tact houden?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Het kan mij totaal niet schelen wie er gaat, maar ik zou het wel spannend vinden als de Utopia driehoek verbroken zou worden.
Niet alweer het is meer nog steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:27 schreef krabje het volgende:
hebben ze het nu alweer over die stomme stemmingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |