Ik had een doos met nitraatbommenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was in Amersfoort. Alle wijken zouden om de beurt professioneel vuurwerk afsteken, maar nagenoeg al dat vuurwerk was vlak vantevoren gejat en het werd allemaal in het centrum afgestoken!
Idiootquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zal jullie eens vertellen over mijn bijna fatale maar geniale vuurwerkproject.
Ik heb een buis van licht metaal, en aan de achterkant dikke pvc buizen met sterretjes en siervuurwerk kruid. Waardoor het dus vloog. De PVC buizen gaven een dikke vlam waardoor het er ook nog vet uitzag.
Nu had ik dus babypijltjes vastgemaakt aan die pijp, helemaal gekloot met die draadjes, waar het op neer kwam, er schoot om de 2 sec een babypijl naar beneden. Een creatie van jewelste.
Alleen was iemand bijna in zijn oog geraakt
Ben je 12 ofzo ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zal jullie eens vertellen over mijn bijna fatale maar geniale vuurwerkproject.
Ik heb een buis van licht metaal, en aan de achterkant dikke pvc buizen met sterretjes en siervuurwerk kruid. Waardoor het dus vloog. De PVC buizen gaven een dikke vlam waardoor het er ook nog vet uitzag.
Nu had ik dus babypijltjes vastgemaakt aan die pijp, helemaal gekloot met die draadjes, waar het op neer kwam, er schoot om de 2 sec een babypijl naar beneden. Een creatie van jewelste.
Alleen was iemand bijna in zijn oog geraakt
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar daar lag niet alleen vuurwerk..
Van defensie ook wat volgens mij ... van een beetje vuurwerk hoe zwaar ook blaas je niet hele woonwijken mee wegquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Maar wat lag er eigenlijk wel?
Zal wel idd. Zal ik nooit vergeten dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van defensie ook wat volgens mij ... van een beetje vuurwerk hoe zwaar ook blaas je niet hele woonwijken mee weg
IK ook niet, ik fietste met mijn hengeltjes net langs een kanaal..k dacht hu een boer wat aan het branden?? Wag ff nee...10x keer groter ..maja toen had ik geen telefoon ..zal welquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel idd. Zal ik nooit vergeten dit.
Neuquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw god....heb je haar maar even klaar gebeft ?
Deze dan,,,govvedommmequote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel idd. Zal ik nooit vergeten dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |