dit vaak door het mislopen van toeslagen(huur toeslag o.a.)quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met de gemeente van waar ik woon. En ze zeiden dat ze niks voor mij kunnen beteken. Ze zeiden dat ze alleen het advies kunnen geven dat ik bij familie en vrienden moet aankloppen, of ik me daar even tijdelijk kan inschrijven. En dat is echt niet mogelijk.
Begrijp ik ook wel. Maar ik vind dat ze als gemeente toch wel meer opties moeten hebben. Ze hadden niet eens 1 optie. Gewoon gelijk doorverwijzen naar de mensen in mijn omgeving...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit vaak door het mislopen van toeslagen(huur toeslag o.a.)
Als je verder niet dakloos bent of gebruik wil maken van maatschappelijke opvang kunnen ze je daar ook niet echt bij helpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:23 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel. Maar ik vind dat ze als gemeente toch wel meer opties moeten hebben. Ze hadden niet eens 1 optie. Gewoon gelijk doorverwijzen naar de mensen in mijn omgeving...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |