???quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef xzaz het volgende:
https://jouw.postnl.nl/postbusaanvragen/
Helaas niet geldig.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef xzaz het volgende:
https://jouw.postnl.nl/postbusaanvragen/
quote:Kan ik mijzelf laten inschrijven op een briefadres?
Alleen als u geen woonadres heeft, of als u verblijft in een instelling, kunt u zich door de gemeente laten inschrijven op een briefadres (postadres). Dit is een adres waar de overheid iemand zonder woonadres kan bereiken. U kunt als briefadres geen postbus gebruiken.
...
Verschil woonadres en briefadres
Een woonadres is het adres waar u woont. Een briefadres is het adres van een andere persoon of van een instelling (de zogenoemde briefadresgever). Met het adres van de briefadresgever bent u zonder woonadres toch bereikbaar voor de overheid. Een briefadres is daarom nooit een postbus. Het briefadres kan alleen in Nederland zijn.
Bron: https://www.rijksoverheid(...)n-vast-woonadres-heb.
De link naar de algemene voorwaarden en machtegingen leiden ook naar een 404 error pagina...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:28 schreef noodgang het volgende:
Dat weet ik niet, de kans bestaat dat ze gewoon prima leveren wat ze aanbieden. Ik zou het risico zelf echter niet wagen
Nee dit kan ook jammer genoeg niet. Anders had ik het allang gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:29 schreef Roepstand het volgende:
Is het niet mogelijk om je bij bijvoorbeeld je ouders of een goede vriend/kennis/familielid in te laten schrijven, al is het maar tijdelijk?
Ben je al langs de gemeente balie geweest?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:31 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Nee dit kan ook jammer genoeg niet. Anders had ik het allang gedaan.
Eerlijk gezegd niet, omdat ik dacht dat ze niet echt iets voor me konden betekenen. En ik dacht dat ik binnen no time tenminste minimaal een kamertje kon huren. Wat nu zwaar tegenvalt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ben je al langs de gemeente balie geweest?
Kan je niet ergens tijdelijk een briefadres regelen. Familie/vrienden/Leger des Heils?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:40 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, omdat ik dacht dat ze niet echt iets voor me konden betekenen. En ik dacht dat ik binnen no time tenminste minimaal een kamertje kon huren. Wat nu zwaar tegenvalt.
quote:In uitzonderlijke gevallen (wanneer u geen briefadresgever in uw eigen netwerk kunt vinden) kunt u een briefadres aanvragen bij de Stichting Welzijn Capelle. Dit kan alleen als u een ondersteuningstraject van de Stichting volgt en op het aanvraagformulier toestemming geeft voor het delen van informatie. Uw aanvraag wordt dan binnen 4 weken beoordeeld door het Multidisciplinair team Briefadres dat vervolgens een bindend advies geeft aan de afdeling Publiekszaken.
Nou ja, je kan altijd even langs gaan en je probleem kenbaar maken. Dan heb je het in ieder geval gemeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:40 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, omdat ik dacht dat ze niet echt iets voor me konden betekenen. En ik dacht dat ik binnen no time tenminste minimaal een kamertje kon huren. Wat nu zwaar tegenvalt.
Even deze quoten. TS, hou hier rekening mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.rvig.nl/actue(...)valse-huurcontracten
Hou hier rekening mee
Gelijk doen. Zij kunnen je verder helpen. Dit soort 'bedrijfjes' helpen je alleen maar verder de shit in.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:40 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met de gemeente van waar ik woon. En ze zeiden dat ze niks voor mij kunnen beteken. Ze zeiden dat ze alleen het advies kunnen geven dat ik bij familie en vrienden moet aankloppen, of ik me daar even tijdelijk kan inschrijven. En dat is echt niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan altijd even langs gaan en je probleem kenbaar maken. Dan heb je het in ieder geval gemeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |