abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188439918
Ik heb door persoonlijke redenen geen inschrijf adres meer, maar wel een slaapplek gelukkig. Maar met de woning nood die tegenwoordig speelt, is het echt moeilijk voor mij om een woning te vinden en dus ook een inschrijf adres. Wat heel belangrijk is voor mij, en eigenlijk iedereen in Nederland.

Nou heb ik een beetje ge googelt, en ben ik inschrijfbalie.nl tegengekomen. Wat een mooie tijdelijke oplossing zou zijn totdat ik een woning heb gevonden. Maar is dit te mooi om waar te zijn? Of kan ik het vertrouwen?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:09:22 #2
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188440022
En weer open. :)
pi_188440160
quote:
Helaas niet geldig.

quote:
Kan ik mijzelf laten inschrijven op een briefadres?
Alleen als u geen woonadres heeft, of als u verblijft in een instelling, kunt u zich door de gemeente laten inschrijven op een briefadres (postadres). Dit is een adres waar de overheid iemand zonder woonadres kan bereiken. U kunt als briefadres geen postbus gebruiken.

...

Verschil woonadres en briefadres
Een woonadres is het adres waar u woont. Een briefadres is het adres van een andere persoon of van een instelling (de zogenoemde briefadresgever). Met het adres van de briefadresgever bent u zonder woonadres toch bereikbaar voor de overheid. Een briefadres is daarom nooit een postbus. Het briefadres kan alleen in Nederland zijn.

Bron: https://www.rijksoverheid(...)n-vast-woonadres-heb.
pi_188440224
Honderd euro per maand? Wtf. Klinkt als een oplichtersbende die geld verdient over de rug van mensen in nood. Zo komt de site ook over, ze doen alsof ze "erkend" en "officieel" zijn maar dat lijkt me gelul.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:24:16 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188440241
Dit is wel een erg schimmige dienst die aangeboden wordt. Hoge prijzen ook. Het komt op mij over als het gebruik/misbruik maken van mensen in moeilijke situaties. Persoonlijk zou ik er niet mee in zee gaan en toch op zoek gaan naar een daadwerkelijke woning
pi_188440284
Dus inschrijfbalie.nl zijn gewoon oplichters? Zoja hebben jullie misschien ideeën of oplossingen voor een andere mogelijkheid? Want het is zelfs bijna onmogelijk voor mij om een kamer te vinden.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 11:28:10 #10
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_188440319
Dat weet ik niet, de kans bestaat dat ze gewoon prima leveren wat ze aanbieden. Ik zou het risico zelf echter niet wagen
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:29:32 #11
285137 Roepstand
Schreeuwlelijk
pi_188440345
Is het niet mogelijk om je bij bijvoorbeeld je ouders of een goede vriend/kennis/familielid in te laten schrijven, al is het maar tijdelijk?
Schreeuwt van daken en paden.
pi_188440363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:28 schreef noodgang het volgende:
Dat weet ik niet, de kans bestaat dat ze gewoon prima leveren wat ze aanbieden. Ik zou het risico zelf echter niet wagen
De link naar de algemene voorwaarden en machtegingen leiden ook naar een 404 error pagina... :N
pi_188440388
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:29 schreef Roepstand het volgende:
Is het niet mogelijk om je bij bijvoorbeeld je ouders of een goede vriend/kennis/familielid in te laten schrijven, al is het maar tijdelijk?
Nee dit kan ook jammer genoeg niet. Anders had ik het allang gedaan.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 11:34:19 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188440437
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:31 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Nee dit kan ook jammer genoeg niet. Anders had ik het allang gedaan.
Ben je al langs de gemeente balie geweest?
pi_188440551
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ben je al langs de gemeente balie geweest?
Eerlijk gezegd niet, omdat ik dacht dat ze niet echt iets voor me konden betekenen. En ik dacht dat ik binnen no time tenminste minimaal een kamertje kon huren. Wat nu zwaar tegenvalt.
pi_188440738
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:40 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet, omdat ik dacht dat ze niet echt iets voor me konden betekenen. En ik dacht dat ik binnen no time tenminste minimaal een kamertje kon huren. Wat nu zwaar tegenvalt.
Kan je niet ergens tijdelijk een briefadres regelen. Familie/vrienden/Leger des Heils?
https://www.rijksoverheid(...)n-vast-woonadres-heb

Soms biedt de gemeente hulp bij het vinden van een briefadres:
quote:
In uitzonderlijke gevallen (wanneer u geen briefadresgever in uw eigen netwerk kunt vinden) kunt u een briefadres aanvragen bij de Stichting Welzijn Capelle. Dit kan alleen als u een ondersteuningstraject van de Stichting volgt en op het aanvraagformulier toestemming geeft voor het delen van informatie. Uw aanvraag wordt dan binnen 4 weken beoordeeld door het Multidisciplinair team Briefadres dat vervolgens een bindend advies geeft aan de afdeling Publiekszaken.

[ Bericht 16% gewijzigd door KrekelJapie op 14-08-2019 11:56:46 ]
pi_188441121
Ga naar het Sociaal Wijkteam of maatschappelijk werk in je buurt. Die weten wel waar je moet zijn. Of naar de gemeente.

Van dat soort schimmige bedrijfjes zoals in de TT zou ik ver blijven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188441453
Ik weet niet welke regio jij woont, maar in de crisis opvang waar ik werk bieden ze ook postadressen aan, aan mensen die verder niet begeleid worden door ons. Die mensen komen dan zo afentoe zelf controleren of er post voor ze is en dat nemen ze dan mee.

Misschien is dat iets voor je
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:47:12 #19
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188441546
quote:

[..]

Nou ja, je kan altijd even langs gaan en je probleem kenbaar maken. Dan heb je het in ieder geval gemeld.
pi_188441655
quote:
Even deze quoten. TS, hou hier rekening mee.
pi_188441730
Ts, het is een aantal keer al aangegeven. Ik zeg het desondanks nog eens: hier zijn regelingen voor bij de gemeente of aanverwante clubs.
pi_188442040
quote:

[..]

Gelijk doen. Zij kunnen je verder helpen. Dit soort 'bedrijfjes' helpen je alleen maar verder de shit in.
pi_188442260
Bij het leger des Heils zijn ook spreekuren voor mensen zoals jij om te helpen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:19:49 #24
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_188442909
Inschrijfbalie.nl klinkt als een behoorlijk goed georganiseerd groepje fraudeurs!
Even snel cashen (¤99.00 per volwassen ingeschrevene!) en weer wegwezen, zoiets als inwoonloket.nl was.

Bedrijf dat de site geregistreerd heeft is ingeschreven enkele weken daarvoor met een gmail account. Alarmbellen moeten gaan rinkelen!
Ik zou maar ver uit de buurt blijven en naar een erkende instantie stappen TS
zo goed..?
pi_188443148
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nou ja, je kan altijd even langs gaan en je probleem kenbaar maken. Dan heb je het in ieder geval gemeld.
Ik heb net gebeld met de gemeente van waar ik woon. En ze zeiden dat ze niks voor mij kunnen beteken. Ze zeiden dat ze alleen het advies kunnen geven dat ik bij familie en vrienden moet aankloppen, of ik me daar even tijdelijk kan inschrijven. En dat is echt niet mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')