Aaaaaawh pwapoetjequote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Nootje!quote:
Ja ga ik zo doen. Net ook al geweestquote:
Nee. Maar aangedaan toen ik net naar buiten gingquote:
Echt heeeerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ga ik zo doen. Net ook al geweest
Dat is sociaal van je, je denkt aan je medemens 🐣👻quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Maar aangedaan toen ik net naar buiten ging
Ja. Straks moet ik al die hitsige vrouwen weer van me af slaan als ze m'n sexy lijf zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echt heeeerlijk.
[..]
Dat is sociaal van je, je denkt aan je medemens 🐣👻
Waar is het koud? Het is 20 graden hierquote:
Ah.. pauze is zo weer voorbij 💩quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, frisse wind.
Heb pauze. Zit liever binnen, maar iedereen is buiten
😜 ja dat zalquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Straks moet ik al die hitsige vrouwen weer van me af slaan als ze m'n sexy lijf zien.
[..]
Waar is het koud? Het is 20 graden hier
Is 18° hier. Brrrrquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Straks moet ik al die hitsige vrouwen weer van me af slaan als ze m'n sexy lijf zien.
[..]
Waar is het koud? Het is 20 graden hier
Bijna gelukkigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah.. pauze is zo weer voorbij 💩
Gek hequote:Op woensdag 14 augustus 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat er in Den Haag op dit tijdstip maar twee wakker zijn. Jij en ik!
Denk ik wel ja. Al die verwaarloosde huisvrouwen die nu buiten zijn. Die kunnen zo'n sexy God als mij niet weerstaan.quote:
Ik loop in een T-shirt en een korte broek buiten. Prima weer voor .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |