Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is een plaats in Limburg.
https://www.google.com/ma(...)DQCwMQ8gEwC3oECA4QBA
hey maatje!quote:
Mike-starrr , ik moest laatst nog aan onze Zwolle periode denkenquote:
haha die begon mij opeens de huid vol te schelden een paar jaar geledenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mike-starrr , ik moest laatst nog aan onze Zwolle periode denken
Heb jij Kokkie nog wel 's gesproken?
Nee helemaal niks. Via Haagwonen gekeken enz. MAar ook qua werk vinden daar loopt het niet erg lekker. Merk dat er heel erg veel mensen zoekende zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al wat gevonden? Tis erg rustig , krijg weinig door
Wat een figuur was dat ook. Ik vond de "Mooooiiii- Klaaaaaar"zwerver ook tof !quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha die begon mij opeens de huid vol te schelden een paar jaar geleden
Mooi klote!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. Via Haagwonen gekeken enz. MAar ook qua werk vinden daar loopt het niet erg lekker. Merk dat er heel erg veel mensen zoekende zijn.
[..]
Wat een figuur was dat ook. Ik vond de "Mooooiiii- Klaaaaaar"zwerver ook tof !
Jointjes bij de Blikkendeur of in de speeltuinlegend
Wel blijven kijken maar op een lager pitje. Wellicht omgeving DH, iets buiten de stad.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel blijven kijken maar op een lager pitje. Wellicht omgeving DH, iets buiten de stad.
Qua werk ook maar 's even zien. Het heeft in ieder geval wel meer potentie dan het noorden.
Met een varkenshaasjequote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ineens trek in gebakken champignons.
Je hoerenmoederquote:
Meh gewoon van de ah excellente. Maar prima te eten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel een beetje fatsoenlijk dry aged?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |