Wat een debiel wijf is dat toch ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
ZEG HET ZE SAMMIE!!
https://www.telegraaf.nl/(...)nde-samantha-de-jong
Haags hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een debiel wijf is dat toch ook
Jammer dat die val uit het raam niet wat harder is aangekomen. Lekker verder haar kinderen verwaarlozenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
ZEG HET ZE SAMMIE!!
https://www.telegraaf.nl/(...)nde-samantha-de-jong
Nounounouquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat die val uit het raam niet wat harder is aangekomen. Lekker verder haar kinderen verwaarlozen
Ik gok dat ze tot 7 kinderen komt van 5 verschillende "mannen" voordat haar baarmoeder onklaar is geraakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat die val uit het raam niet wat harder is aangekomen. Lekker verder haar kinderen verwaarlozen
Eindelijk antwoordquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij eindelijk een fatsoenlijke lengte hebt (nooit)
Girlquote:
Ik heb nog wel pokon liggenquote:
Ja doe maar papoeatjequote:
Heyquote:
Dit post je uit voorzorgsmaatregelen niet in VBL?quote:
Vblquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit post je uit voorzorgsmaatregelen niet in VBL?
Anders was Elan COMPLEET afgemaaktquote:
Erg he die voorspelbare reacties daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit post je uit voorzorgsmaatregelen niet in VBL?
Hier zijn we gelukkig heel erg VRIENDELIJKquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders was Elan COMPLEET afgemaakt
Vooral Onlogisch ja die doet alsof je spontaan suikerziekte krijgt als je een keer wat anders dan rijst en broccoli eetquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg he die voorspelbare reacties daar
Is die autistisch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Onlogisch ja die doet alsof je spontaan suikerziekte krijgt als je een keer wat anders dan rijst en broccoli eet
Geen idee. Zullen we het hem vragen?quote:
Om vervolgens zelf regelmatig 2 kapsalons weg te klappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Onlogisch ja die doet alsof je spontaan suikerziekte krijgt als je een keer wat anders dan rijst en broccoli eet
Ja strak planquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Zullen we het hem vragen?
3600 kcal met 2 grote porties. Lekker hoor. Kan je meteen week vastenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Om vervolgens zelf regelmatig 2 kapsalons weg te klappen
@:onlogisch god
Peterrrquote:
Steek dan gewoon een kerk in de fikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso een kapsalon nemen als je wilt zondigenmeest overschatte voedsel evah
Waarom zou ik een kerk in de fik steken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Steek dan gewoon een kerk in de fik
beter een durum met flinke kwak samuraisaus jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso een kapsalon nemen als je wilt zondigenmeest overschatte voedsel evah
Zekers.quote:
Heb nog nooit samuraisaus op #confessquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
beter een durum met flinke kwak samuraisaus ja
Ja, dat nummer paste perfect in de mood van de vorige SCquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wilde het toch nog ff benadrukken.
Is gewoon mayo en chilisausquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit samuraisaus op #confess
Ik hou niet van pittig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel lekker denk ik voor jou Ama als je stoned bent
is vet lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog nooit samuraisaus op #confess
Was er niet bij. Misschien maar beter ook, het is niet echt een vrolijk nummer zeg maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat nummer paste perfect in de mood van de vorige SC
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
het is niet echt een vrolijk nummer zeg maar.
mayo en chili gecombineerd klinkt wel goed jaquote:
Jammerquote:
ja er zijn verschillende varianten, ik vind het persoonlijk minder lekker als je nog echt de mayonaise goed proeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mayo en chili gecombineerd klinkt wel goed ja
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
okee wedstrijdje meest deprimerende nummer?
ik begin (en win):
ik begin (en win):
Alleen al de openingszinquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik begin (en win):
ik begin (en win):
van alle burzumnummers kies je deze?quote:
ehquote:
quote:
NOEM JE DAT VROLIJK DAN?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
banger ja, maar vind het niet heel deprimerend
een droevig liedje is niet hetzelfde als een deprimerend liedjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
NOEM JE DAT VROLIJK DAN?
okok, poging twee
Hoe kan je dit, behalve voor je oren dan, deprimerend noemen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
van alle burzumnummers kies je deze?
[..]
Klopt, en akkoord. Maar als je dit al niet deprimerend vindt:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
een droevig liedje is niet hetzelfde als een deprimerend liedje
Dan weet ik niet waar ik het zoeken moetquote:It doesn't matter if we all die
Ambition in the back of a black car
In a high building there is so much to do
Going home time
A story on the radio
Something small falls out of your mouth
And we laugh
A prayer for something better
A prayer
For something better
Please love me
Meet my mother
But the fear takes hold
Creeping up the stairs in the dark
Waiting for the death blow
Stroking your hair as the patriots are shot
Fighting for freedom on the television
Sharing the world with slaughtered pigs
Have we got everything?
She struggles to get away
The pain
And the creeping feeling
A little black haired girl
Waiting for Saturday
The death of her father pushing her
Pushing her white face into the mirror
Aching inside me
And turn me round
Just like the old days
Just like the old days
Just like the old days
Just like the old days
Caressing an old man
And painting a lifeless face
Just a piece of new meat in a clean room
The soldiers close in under a yellow moon
All shadows and deliverance
Under a black flag
A hundred years of blood
Crimson
The ribbon tightens round my throat
I open my mouth
And my head bursts open
A sound like a tiger thrashing in the water
Thrashing in the water
Over and over
We die one after the other
Over and over
We die one after the other
One after the other
One after the other
One after the other
One after the other
It feels like a hundred years
A hundred years
A hundred years
A hundred years
A hundred years
One hundred years
Dat heb je wel waargemaakt idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:24 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik moest een deprimerend liedje posten
En toch zou ik haar wel doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb je wel waargemaakt idd.
ik vind deprimerende liedjes vooral deprimerend door de muziek, niet door de tekst. dat nummer, en heel veel van the cure (of zelfs joy division) heeft iets dansbaars en tevens iets kathartisch. een deprimerend nummer roept mij het gevoel van depressie (in een artistieke context) opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, en akkoord. Maar als je dit al niet deprimerend vindt:
[..]
Dan weet ik niet waar ik het zoeken moet
plebquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dit, behalve voor je oren dan, deprimerend noemen?
Hier danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik vind deprimerende liedjes vooral deprimerend door de muziek, niet door de tekst. dat nummer, en heel veel van the cure (of zelfs joy division) heeft iets dansbaars en tevens iets kathartisch. een deprimerend nummer roept mij het gevoel van depressie (in een artistieke context) op
dit vind ik wel een goede jaquote:
Fijn dat ik je erkenning heb kunnen winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit vind ik wel een goede ja
Ohhhhhquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:24 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik moest een deprimerend liedje posten
is de raison d'être van jouw carrière als mod tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fijn dat ik je erkenning heb kunnen winnen.
Nee totaal niet, dit is gewoon een voorbeeld dat het niet zo alternatief mogelijk, en buiten de begaande paden hoeft te zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik vind deprimerende liedjes vooral deprimerend door de muziek, niet door de tekst. dat nummer, en heel veel van the cure (of zelfs joy division) heeft iets dansbaars en tevens iets kathartisch. een deprimerend nummer roept mij het gevoel van depressie (in een artistieke context) op
[..]
pleb
dat sobersoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is de raison d'être van jouw carrière als mod toch
zeg ik toch ook niet? dat nummer van joy division was HEUL niet ontoegankelijk trouwensquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee totaal niet, dit is gewoon een voorbeeld dat het niet zo alternatief mogelijk, en buiten de begaande paden hoeft te zijn![]()
Al mag je me graag uitleggen waarom jij daar anders over denkt natuurlijk
Toolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet depressief maar iedereen die dit niet enorm lekker vindt hoef ik niet in mijn leven:
gr gr
ik vind tool na lateralus zo ongelooflijk saai geproduceerd, vraag me echt af wie die keuze heeft gemaakt. de drums klinken zo balloos gewoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet depressief maar iedereen die dit niet enorm lekker vindt hoef ik niet in mijn leven:
gr gr
Schism en dan lekker het subwoofertje laten dreunenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij hebt een plekje in mijn leven.
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik vind tool na lateralus zo ongelooflijk saai geproduceerd, vraag me echt af wie die keuze heeft gemaakt. de drums klinken zo balloos gewoon
Ik bedoel alternatief ook niet in een slechte zin verder, maar het zijn nou niet echt de meest gangbare reacties die je verwacht op de vraag wat een deprimerend liedje is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet? dat nummer van joy division was HEUL niet ontoegankelijk trouwens
dat nummer van burzum heeft gewoon bepaalde elementen in de muziek waar je echt een beetje hopeloos van wordt, die combinatie van synth en slepende gitaren zonder drums. maar als je niet tegen een beetje fuzz kunt dan zal het wel te alternatief zijn i guess
burzum is wel een van de bekendste metalbands voor mensen die wel eens metal luisteren denk ik. verder vind ik juist alternatieve muziek geschikt daarvoor omdat het doel van meer populaire muziek zielige ballads met janktekst zijn, en dat is niet deprimerend (het gebrek aan originaliteit is in veel gevallen wel deprimerendquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel alternatief ook niet in een slechte zin verder, maar het zijn nou niet echt de meest gangbare reacties die je verwacht op de vraag wat een deprimerend liedje is.
Maar on the other hand, ben ik ook gewoon een muziekleek dus ik ga niet doen alsof ik er kaas van heb gegeten verder
Ik hou van alternatieve muziek en metal maar vind burzum gewoon kut heurquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
burzum is wel een van de bekendste metalbands voor mensen die wel eens metal luisteren denk ik. verder vind ik juist alternatieve muziek geschikt daarvoor omdat het doel van meer populaire muziek zielige ballads met janktekst zijn, en dat is niet deprimerend (het gebrek aan originaliteit is in veel gevallen wel deprimerend)
waaromquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou van alternatieve muziek en metal maar vind burzum gewoon kut heur
een van zijn beste albums ja?quote:
Als dat z'n beste werk is voorspelt dat weinig goeds voor de rest iig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
een van zijn beste albums ja?
wat vind je er nou kut aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als dat z'n beste werk is voorspelt dat weinig goeds voor de rest iig.
Ja echt gewoon alles.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat vind je er nou kut aan
Hurting my butthole like a sweetheart wouldquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
burzum is wel een van de bekendste metalbands voor mensen die wel eens metal luisteren denk ik. verder vind ik juist alternatieve muziek geschikt daarvoor omdat het doel van meer populaire muziek zielige ballads met janktekst zijn, en dat is niet deprimerend (het gebrek aan originaliteit is in veel gevallen wel deprimerend)
quote:
Niet gekliktquote:
gaat over ontluikende biseksualiteit en eenzaamheid, is een prima regelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hurting my butthole like a sweetheart would
Ja de lyrics zijn zeker deprimerend
word depressief van hoe jij 'seks' speltquote:
Dat heb jij volgens mij altijdquote:
Zo danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil ff zeggen dat ik ook niet geklikt heb.
Hoezo ben ik een snitchquote:
quote:
Hey lieverd👄quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo dan
[..]
Hoezo ben ik een snitch
[..]dag schatje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vind Flips inbreng tot nu toe het best #Confess
Blijf affection wel de beste vindenquote:
Ik dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijf affection wel de beste vinden
Dat zeg ik toch niet ik wil alleen maar zeggen dat ik niet ga klikken want ik ben geen snitch want snitches get stitchesquote:
generieke dreampop gaapquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vind Flips inbreng tot nu toe het best #Confess
yeh of de leraar is gewoon kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
is net als wanneer je veertien bent en een van je klasgenootjes bij wiskunde na een half uur uitleg van meneer hoekstra: "MENEEE - HEE - HEEER ik snap het niet". "wat snap je dan niet?" "alles!!!!" meestal een teken dat mensen niet naar de uitleg hebben geluisterd
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:46 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb het al gezien boys, ajax gaat de champions league winnen.
Mits ik elke keer uitcash.
Jij bent echt een vreemde zuiderlingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet ik wil alleen maar zeggen dat ik niet ga klikken want ik ben geen snitch want snitches get stitches
ben toch geen nsb'er
Je bent af en toe echt heerlijk dedainquote:
Zodanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde zuiderling
ik hou wel van onze aparte paringsdans hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde zuiderling
Bedankt! Het nederlands voetbal zit weer in de lift, donderdag drie een ronde verder in de europa leaguequote:
Alleen vergeten op het knopje te duwen huehuehuequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Bedankt! Het nederlands voetbal zit weer in de lift
Dat zijn ze allemaal aan hun stand verplicht jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bedankt! Het nederlands voetbal zit weer in de lift, donderdag drie een ronde verder in de europa league
thnxquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent af en toe echt heerlijk dedain
blijf maar lekker tool met oersaaie productie luisteren jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
yeh of de leraar is gewoon kut
sgoequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
blijf maar lekker tool met oersaaie productie luisteren ja
Klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aenima is vóór lateralus sukkel
is mikey die debiel die niet weet waar de interpunctiehendels op zijn toetsenbord zich bevinden waardoor zijn posts voelen alsof je tijdens het skiën op je bek gaat en van een berg afdondert met rare breuken in de zin ja zoiets bedoel ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Als Mikey mij al elitair noemt ben ik wel heel benieuwd wat voor bewoording hij voor Trollie heeft
kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt.
Lekker nummertje heur
lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is mikey die debiel die niet weet waar de interpunctiehendels op zijn toetsenbord zich bevinden waardoor zijn posts voelen alsof je tijdens het skiën op je bek gaat en van een berg afdondert met rare breuken in de zin ja zoiets bedoel ik
Mooi omschrevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is mikey die debiel die niet weet waar de interpunctiehendels op zijn toetsenbord zich bevinden waardoor zijn posts voelen alsof je tijdens het skiën op je bek gaat en van een berg afdondert met rare breuken in de zin ja zoiets bedoel ik
Maar wat je wil zeggen is dat de productie van 10.000 days je niet bevalt. Daar ben ik het mee eens verder.quote:
ja en op dat nieuwe nummer ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar wat je wil zeggen is dat de productie van 10.000 days je niet bevalt. Daar ben ik het mee eens verder.
wereld van verschil thoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja en op dat nieuwe nummer ook niet
komt ook wel over als zo'n anti-intellectueelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lol
en de definitie van elitair niet weet
Ja die ja
Ik heb het ff met de band erover gehad maar ze houden ook nie echt van jouquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja nieuwe klinkt wel iets beter maar hou er nog steeds niet van
민윤기천재짱짱맨뿡뿡!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijf affection wel de beste vinden
denk dat maynard jou eerder haat, hij heeft echt een bloedhekel aan zijn fanbasequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het ff met de band erover gehad maar ze houden ook nie echt van jou
snap ik, tool fanbase is echt achterlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk dat maynard jou eerder haat, hij heeft echt een bloedhekel aan zijn fanbase
Ja mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
/view_video.php?viewkey=ph5a89af1ae3a66 best indrukwekkend toch
gebruiken te veel lsdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
snap ik, tool fanbase is echt achterlijk
hier gaat wat misquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
been there, done that, got the t-shirt.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
ging niet mis, wilde gewoon geen banquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hier gaat wat mis
[..]
been there, done that, got the t-shirt.
Experimentele fase gehad toen ik in studentenhuizen woondequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ging niet mis, wilde gewoon geen ban
ben je ook druggie geweest vk?
lsd op ook?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Experimentele fase gehad toen ik in studentenhuizen woonde
ja die comments onder dit soort nummers zijn alitjd wel mooiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
민윤기천재짱짱맨뿡뿡!
3 jaar geleden
this is something you'd dance to with your future spouse in the kitchen at 2am while your kids are sleeping and you're still in love with each other
6K
Wel eens met deze Aziatische meneer.
Mooi nummer ook
Mn leeftijd begint met een 3 wat zegt dit over mijquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
dacht echt dat je 19 was ofzo trouwens
damnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn leeftijd begint met een 3 wat zegt dit over mij
Ouwe lulquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had nog nooit van die band gehoord ook. Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja die comments onder dit soort nummers zijn alitjd wel mooi
Dat je merkwaardige typ-kwaliteiten hebt voor een peuterquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren liggen ver achter me snap je.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je merkwaardige typ-kwaliteiten hebt voor een peuter
krijg echt naatje-vibes van deze postquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn wilde jaren liggen ver achter me snap je.
Maar heb wss wel meer LSD gedaan dan de rest van de SC hier bij elkaar opgeteld
Nah, ben al ruim 6/7 jaar helemaal drugfree snap jequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
krijg echt naatje-vibes van deze post
nquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
zal ik keta pakken en friends kijken y/n
als je friends nog kunt kijken gebruik je niet genoeg ketaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
sitcoms zijn mijn guilty pleasurequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als je friends nog kunt kijken gebruik je niet genoeg keta
ja goed verhaal maar met genoeg keta kan je je arm nog niet eens fatsoenlijk optillenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sitcoms zijn mijn guilty pleasure
Dat je oud bentquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
en omdat ik oud ben ga ik nu slapen, morgen weer een dag.
lator
vind goede friends-aflevering wel leuker dan goede himym-afleveringquote:
je hebt me geïnspireerd, zal kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja goed verhaal maar met genoeg keta kan je je arm nog niet eens fatsoenlijk optillen
vind de cast van HIMYM leuker tbh. Vind alleen Chandler leuk. Phoebe kon ik echt niet uitstaanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind goede friends-aflevering wel leuker dan goede himym-aflevering
maar kijkt het ook al sinds mijn vijfde ofzo
Ahquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen misschien. Oud beestje van 14 ofzo. Ben ff opvanghuis snap je.
vind phoebe en chandler juist leukstequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind de cast van HIMYM leuker tbh. Vind alleen Chandler leuk. Phoebe kon ik echt niet uitstaan
quote:
Jep. Niet heel goed overigens hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Kende jij die atletiek-pipo die gepakt is op Sziget?
boks mattiequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
HIMYM heeft wel een irritanter character met lily aldrin
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
vind bij himym lily echt irritant
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En de combinatie van chandler en joey is ook wel GENOT
trouwen? ik ben heel tederquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind phoebe en chandler juist leukste
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
trouwen? ik ben heel teder
Ik wil ook foto'squote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Morgen misschien. Oud beestje van 14 ofzo. Ben ff opvanghuis snap je.
Kusje droppiequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
en omdat ik oud ben ga ik nu slapen, morgen weer een dag.
lator
k ben wel topquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Smelly cat, smelly cat,
What are they feeding you?
Smelly cat, smelly cat
It's not your fault
Hoevaak werkte het ook alweer, 50% ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Ben wel echt serieus benieuwd welke man naar aanleiding van HIMYM The Naked Man heeft geprobeerd als flirtpoging
66,66666666666%quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoevaak werkte het ook alweer, 50% ?
Moet maar eens proberen.
2 out of 3 timesquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoevaak werkte het ook alweer, 50% ?
Moet maar eens proberen.
waarom moet je per definitie een slappe hebben als je het doetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Dat werkt alleen als je een vleeslul hebt trouwens, niet met een bloedlul
Ik heb beide, en nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Dat werkt alleen als je een vleeslul hebt trouwens, niet met een bloedlul
Goed punt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom moet je per definitie een slappe hebben als je het doet
Jij hebt twee lullen?quote:
Ik ben van alle markten thuis maatquote:
Dan heb je het goed gedaan op de piemelmarktquote:
als ik the naked man zou doen zou ik wel 'enthousiast' worden van het vooruitzicht van lekkere Sexquote:
Jij wel tijgahquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als ik the naked man zou doen zou ik wel 'enthousiast' worden van het vooruitzicht van lekkere Sex![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noem me geen druggie sukkelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Met alle druggies hier verbaas ik me echt dat niemand deze topserie kijkt
Ja wou downloaden maar had geen zin meer om alle afleveringen los te downloaden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Met alle druggies hier verbaas ik me echt dat niemand deze topserie kijkt
Waarom voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
noem me geen druggie sukkel
Doen. Veel beter dan Skinsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wou downloaden maar had geen zin meer om alle afleveringen los te downloaden.
Pleaaasequote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Probeert je poes nog te ontsnappen?
Blijf van sos af manquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik reageer zo, nog ff lijn pakken
100 procentquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Euphoria, beter dan Skins?
Rauwer. Beter geacteerd. Vette muziek.quote:
Zekerquote:
lekker met de meiden aan de lijnquote:
Lekker met de meiden hard gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lekker met de meiden aan de lijn
rt
wanneer het condoom scheurt en je gratis soa-tests voor het jaar op zijnquote:
Rauwer in de zin van explicieter? Sure, het is enorm exploitatief en bij vlagen flink over the top. Vond Skins een stuk realistischer en closer to home. Een aantal tracks viel mij ook in positieve zin op, heb dat met skins niet gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rauwer. Beter geacteerd. Vette muziek.
Cinematografisch een genottt
Effy had die testjes wel nodig jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wanneer het condoom scheurt en je gratis soa-tests voor het jaar op zijn
vieze slet jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Effy had die testjes wel nodig ja
Het is wat realistischer bij vlagen zeker. Aan de andere kant voelde ik met Rue meer de pijnlijke kant van verslaving dan met Effy bijv.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Rauwer in de zin van explicieter? Sure, het is enorm exploitatief en bij vlagen flink over the top. Vond Skins een stuk realistischer en closer to home. Een aantal tracks viel mij ook in positieve zin op, heb dat met skins niet gehad.
Aflevering 4 was fantastisch, de verwijzing naar Enter the Void was dope alsook het einde van de season finale maar verder was ik er eigenlijk niet van onder de indruk. Van Skins destijds een heel stuk meer. Behalve de tweede generatie want die was verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wat realistischer bij vlagen zeker. Aan de andere kant voelde ik met Rue meer de pijnlijke kant van verslaving dan met Effy bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de tweede generatie juist zoveel leukere mensen hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Rauwer in de zin van explicieter? Sure, het is enorm exploitatief en bij vlagen flink over the top. Vond Skins een stuk realistischer en closer to home. Een aantal tracks viel mij ook in positieve zin op, heb dat met skins niet gehad.
Aflevering 4 was fantastisch, de verwijzing naar Enter the Void was dope alsook het einde van de season finale maar verder was ik er eigenlijk niet van onder de indruk. Van Skins destijds een heel stuk meer. Behalve de tweede generatie want die was verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]Ja boh. Breaks your heart. Maar ook die clip die ik linkte net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pandora was zo kut jongequote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de tweede generatie juist zoveel leukere mensen hebben
Cook
Effy
Naomi en Emily![]()
Alleen Cassie was interessant eerste generatie
Ik vond het ineens heel erg cartoonesk aandoen weet ik nog. Al was de wending die Tony's leven nam dan weer het compleet tegenovergestelde. Freddiequote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de tweede generatie juist zoveel leukere mensen hebben
Cook
Effy
Naomi en Emily![]()
Alleen Cassie was interessant eerste generatie
JJ die het voor elkaar krijgt om met zijn gay-vriendin in bed te kruipenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pandora was zo kut jonge
had crush op JJ tho, 1 - 0 voor freud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |