Deze manquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben dan
Samen staan we sterkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet![]()
Dit vraag ik mij ook af!!!! Woest!!!! Ben ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, wat doet OF2 hier eigenlijk?
Lol offie. Als ik ergens haters hebquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar bagger he jongens, voor ik dalijk allemaal boze mannen met hooivorken hier heb omdat ik FlipsGodin onjuist bejegen
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet
[..]
Stond dit weer op FR12?
De koe is gemolken, ik herhaal, de koe is gemolkenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom praten jullie in codetaal wtf
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel vanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Sowiesoquote:
Hahahaha heerlijk weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Ik heb een gezonde aversie jegens doorgesneden voorwerpen van die vormquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Oranje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel van
Als je maar kan stacken Gquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, niet hooggeleid genoeg?
Wel triest volk jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.
De meest domme ruzies, dreigementen, en waar gaat het over
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als cadeau kreeg Boyd van het zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen voortglibberende geld- en machtswellustige clownsduo Nartin van Bil en Eric Knudde een botte bijl in de hand toegestopt, met het advies er in zijn vrije tijd zoveel mogelijk mee te gaan houthakken om binnen no-time door de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'eelt op de ziel hebbende' en 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' geestelijk beperkte cultclubsupporters als halfgod aanbeden te worden.
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de versterkingen die nog binnenkomen. Anders denk een dood potje
Laat @FlippingCoin het maar niet lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ingesmeerde aalgladde palingen
Wij toevallig ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaakt
Die heeft ze liever droog in zijn zeesterquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat @:flippingcoin het maar niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |