Die had hij toch 100 van de 100 keer verloren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Balen, Mauri lijkt toch voor de winst gesprint te hebben.
Ik bedoel dat hij niet blind voor geel heeft gereden op basis van de finishbeelden op twitter.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die had hij toch 100 van de 100 keer verloren.
Aleotti en Tejada zijn geen rasklimmers, dat mag niet verbazen..quote:
Knap inderdaad. Dit in tegenstelling tot Berrade, die heeft duidelijk een mindere dag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Agirre heeft dat lang volgehouden, die moet er ook nu pas af.
Nee, van Aleotti had ik ook niet meer verwacht. Foss wel, maar of dat ooit echt een topper wordt... En de Colombianen ken ik niet goed genoeg, ik ga er altijd maar vanuit dat het allemaal rasklimmers zijn, maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aleotti en Tejada zijn geen rasklimmers, dat mag niet verbazen..
Tejada heeft meer weg van Restrepo dan een Nairo of Superman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Nee, van Aleotti had ik ook niet meer verwacht. Foss wel, maar of dat ooit echt een topper wordt... En de Colombianen ken ik niet goed genoeg, ik ga er altijd maar vanuit dat het allemaal rasklimmers zijn, maar dat is natuurlijk onzin.
Pat als ie slim is. Treintje Ilan-Mauri-Remco, tegen die tijd hoeven we nooit meer naar de Belg te kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:23 schreef showtimer het volgende:
Ilan is ook een fenomeen, wie haalt hem op?
Is er ook niet. Morgen en overmorgen wel op Eurosport.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan geen stream vinden op facebook.
Hoe zien jullie dit dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:25 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Is er ook niet. Morgen en overmorgen wel op Eurosport.
Oh ja, dankje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Niet![]()
https://www.directvelo.com/direct/4269/tour-de-l-avenir-etape-8
En het is nog 2,5 kilometer, die gaat heel veel verliezen vrees ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mauri een minuut verloren volgens de ticker, dan staat ie stil.
Misschien dat ginger en Pidcock-basher Jorgenson nog in de buurt van Champ kan blijven, dan pakt 'ie geel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil niet dat die saaie Champoussin dit wint.
Het is te hopen van niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Misschien dat ginger en Pidcock-basher Jorgenson nog in de buurt van Champ kan blijven, dan pakt 'ie geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |