Tja, beetje vaag, maar kbedoel ut wel serieus.
Als je heel erg veel van iemand houdt, zonder dat je eigenlijk een relatie met hem/haar wilt,mag je dan toch sex hebben? Of is dat verkeerd/onverstandig?
Ik bedoel...als je heeeeel erg veel van iemand houdt, beste vriendjes zeg maar, en elkaar ook lichamelijk erg aantrekkelijk vindt, wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?
Ik weet dat veel mensen zeggen/denken dat het niet kan, maar zelf heb ik er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee....
Ik slaap vaak naast mijn allerbeste vriend, en voel heus wel aan zijn lichamelijke reacties dat hij meer met me wil dan alleen maar tegen me aanslapen.
Tot nu toe deed ik net alsof me neus bloedde, maar...is het nou echt zo verkeerd als ik eens toegeef aan zijn verlangens?
Ik hou van hem...dus...waarom niet? (of waarom juist wel?)
quote:Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
Op 04 december 2000 00:09 schreef Lot het volgende:
wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?
quote:nope, heb ik niet dus....en hij ook niet...
Op 04 december 2000 00:22 schreef Arcee het volgende:
Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
[Dit bericht is gewijzigd door cosmicgirl op 04-12-2000 00:57]
want liefde wil ik delen met een persoon waar ik met heel mijn hard van houd.. dus dan zou sex alleen maar niet cool zijn met een persoon...
Succes met je keuze of antwoord van mij
quote:Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Op 04 december 2000 00:43 schreef cosmicgirl het volgende:
Ik snap 't niet helemaal. Als ik je verhaal zo lees ben je best wel verliefd op hem en hij ook op jou. Niks mee als je dan met hem naar bed gaat. Maar toch wil je kennelijk geen relatie met hem? Waarom niet?
Het klinkt nogal geforceerd allemaal. Maat ja, mischien heb je daar wel een heel persoonlijke reden voor. (?)
quote:Als je deze vriendschappelijke relatie voort wilt blijven zetten zou ik niet overgaan tot sex.
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:
Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Hij is een vriend zoals je er ws maar 1 keer eentje tegenkomt in je leven. Ik heb zelfs geen vriendinnen met wie ik zo'n vaste, hechte band heb als met hem.
En mijn vraag over sex hebben met zo iemand....tja. kweenie..ik had er in een chatbox een discussie over met iemand..we kwamen er niet echt uit en toen zei ik dat ik de vraag wel hier zou posten om te kijken hoe anderen er over denken.
Ik zou het dus niet doen.
Nu geef je hem die sex die je zelf ook wel wil. Maar dadelijk wil hij meer van je en jij niet. Dan wordt hij op zijn ziel getrapt en jij raakt je goede maatje kwijt. En krijg je misschien wel gruwelijke spijt van alles?
quote:Super de Boer, fl. 1.19!
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:Nu ben ik 18 eneenhalf, weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt
quote:Zal het doorgeven aan Charles Manson.
Op 06 december 2000 11:36 schreef Aneurism het volgende:
Alles wat je gelukkig maakt kan niet verkeerd zijn. Ongeacht wat iemand erover te melden heeft
quote:Pfffff......
Op 14 december 2000 12:57 schreef Whazzup het volgende:
Lot,
Vaak is in een relatie tussen man en vrouw het "hoogst" haalbare die vriendschap die je omschrijft. Eigenlijk heb je gewoon een relatie met hem, en als je dan ook nog seks hebt dan heb je zo'n beetje een "liefdes" relatie = > alleen mist er één ding je bent nooit van tevoren verliefd geweest en je houd gewoon niet van hem maar van de relatie die je met hem hebt. Niet intiem dus, maar puur communicatief. En dat je dan af en toe zin hebt in seks; tja je kan ook je zelf bevredigen.
* Lot is het "zelfbevredigen" zat en kondigt hierbij aan....:
Volgens sommigen ben ik wijs geworden, volgens anderen niet...volgens mezelf doe ik nu wat voor mezelf het beste is: niks meer aantrekken van allerlei "Mona's" die het zo goed weten, niks meer aantrekken van mensen die denken over me te kunnen beslissen...gewoon doen wat in me koppie opkomt...
En voor al die roddeltantes/omes hier:
Pas op voor jullie woorden, aan wie gericht ook, ooit komen die woorden terecht bij diegene over wie ze gaan en das niet leuk.....maaaaaarrrrrrrr....openen wel de oogies soms...dus, bedankt!!!!!
Ze kunnen veel zeggen hier maar jij moet toch zelf bepalen wat je ermee doet.
Ik had een vriend met wie ik sex had en tsja ik kreeg gevoelens. Ik vocht er tegen, maar lukte niet me gevoelens voor me te houden.
Heb de hele vriendschap stop moeten zetten en ben nu een hele lieve waardevolle vriend kwijt erdoor.
Bij ons was dus veel te ver gegaan.
We vinden alle twee jammmer...
Ik zelf zou het niet meer willen doen. Ik was niet verliefd maar werd het na verloop van tijd. Wil niet meer een vriendschap op spel zetten.
Voor mezelf heb ik iets van: "Al voel ik nu niks voor die goede vriend als je sex hebt met elkaar kan dat veranderen, of voor hem kan veranderen en als dat verandert dan zal vriendschap nooit meer zelfde zijn."
Ik kan geen advies geven.
Kan alleen zeggen wat ik heb mee gemaakt en hoe ik er nu over denk.
succes ermee
quote:*proest*
Op 06 december 2000 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Zal het doorgeven aan Charles Manson.
We hadden het onderwerp clonen sex trouwens toch al uitvoerig besproken in een paar andere topics?
quote:Zo hoort het! Tis jouw leven! ut zijn jouw beslissingen! En jij krijgt met de consequenties te maken! Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan! Toen niet maar nu wel!
Op 17 december 2000 01:55 schreef Lot het volgende:
Pfffff......* Lot is het "zelfbevredigen" zat en kondigt hierbij aan....:
Volgens sommigen ben ik wijs geworden, volgens anderen niet...volgens mezelf doe ik nu wat voor mezelf het beste is: niks meer aantrekken van allerlei "Mona's" die het zo goed weten, niks meer aantrekken van mensen die denken over me te kunnen beslissen...gewoon doen wat in me koppie opkomt...
quote:En wat je hier mee bedoelt... geen flauw idee!
En voor al die roddeltantes/omes hier:
Pas op voor jullie woorden, aan wie gericht ook, ooit komen die woorden terecht bij diegene over wie ze gaan en das niet leuk.....maaaaaarrrrrrrr....openen wel de oogies soms...dus, bedankt!!!!!
Nu is de vraag wel ff een stukje simpeler geworden denk ik...
Nee dus. Als je het niet voor jezelf doet moet je het niet doen. Niet egoistisch bedoeld, maar uiteindelijk is het voor hem dan ook kwetsend denk ik
typo
[Dit bericht is gewijzigd door OZz op 18-12-2000 19:47]
quote:Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik heb er ook aan toegegeven, het was erg gezellig en voor beide plezant. Maar deze gezelligheid heeft ervoor gezorgd dat zij meer voor mij ging voelen, dan alleen een hele goeie vriend. En voor mij was dit niet het geval.....helaas heeft dit er dus voor gezorgd dat we minder met elkaar omgingen en dat er zelfs een afstand ontstond die daarvoor nooit aanwezig was.
Op 04 december 2000 00:09 schreef Lot het volgende:
....omdat je van iemand houdt?Ik slaap vaak naast mijn allerbeste vriend, en voel heus wel aan zijn lichamelijke reacties dat hij meer met me wil dan alleen maar tegen me aanslapen.
Tot nu toe deed ik net alsof me neus bloedde, maar...is het nou echt zo verkeerd als ik eens toegeef aan zijn verlangens?Ik hou van hem...dus...waarom niet? (of waarom juist wel?)
Was het dat wel waard? Ik denk van niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |