quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
@:dven
Als je meer tips hebt
Durf te delen maat
Straks ff kijken dan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:02 schreef Elan het volgende:
Prima TT
Uitstekende TS
kut OP
Achterlijke users boven mij uitgezonderd ts en dp.
Donder gewoon op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:08 schreef Rozevla het volgende:
Geweldige TT
Geweldige TS
Geweldige OP
Da’s toch geen geld voor zo’n balzaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)te-bosmansstraat-22/
Wat een stad.
Gewoon wachten tot de bubbel klapt en dan kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
Wat een stad.
Lol, wat een grapquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
Wat een stad.
Welke bubbel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de bubbel klapt en dan kopen
Ik heb de charme van Amsterdam nooit begrepen. Maar dat er mensen zijn die serieus dit soort bedragen overhebben voor zo'n karig huis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk binnen een week verkocht.
Charme van amsterdamquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb de charme van Amsterdam nooit begrepen. Maar dat er mensen zijn die serieus dit soort bedragen overhebben voor zo'n karig huis.
Status hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb de charme van Amsterdam nooit begrepen. Maar dat er mensen zijn die serieus dit soort bedragen overhebben voor zo'n karig huis.
Ik heb ook niks gezien. Net terug van sporten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Ajax mag vaker spelen
Was heerlijk rustig in de godentempel
Dat is wel waar ja. Lekker toch? Tilburgquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Status hè
Voor anderhalf miljoen koop je heel Tilburg.
Eens. Zeker niet in Nederland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Charme van amsterdam![]()
Een lelijkere kut stad als amsterdam ken ik niet
Rot op met je spamquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Paul het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ier-13-augustus.html
Frontpagequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Paul het volgende:
Flikker op!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Paul het volgende:
Groetjens vanuut de VSquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Charme van amsterdam![]()
Een lelijkere kut stad als amsterdam ken ik niet
Hallo goedemorgen. Lekker in de tuin aan het genieten nu. Heerlijk koel met een graad of 14quote:
Biertje klappen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 06:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo goedemorgen. Lekker in de tuin aan het genieten nu. Heerlijk koel met een graad of 14
Zij heb wel geile tieten hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Het topic loopt wel een beetje Lucille Werner hé, sinds @:Rozevla hier post.
Welkom terug Vasion.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:03 schreef Paul het volgende:
Leg je dan een paar jonge jongetjes onder een doos met een stok en een touwtje dat als hij toe wil slaan je hem vangt ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:46 schreef KingRoland het volgende:
Weekje vrij.
Volgende week maandag ga ik weer op zoek naar God
Ben jij nou nog steeds niet opgekankerdquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Leg je dan een paar jonge jongetjes onder een doos met een stok en een touwtje dat als hij toe wil slaan je hem vangt ?
Sow KOEKOEK !!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij nou nog steeds niet opgekankerd
Waar heb jij leren schrijven?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Leg je dan een paar jonge jongetjes onder een doos met een stok en een touwtje dat als hij toe wil slaan je hem vangt ?
Tell me more.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:46 schreef KingRoland het volgende:
Weekje vrij.
Volgende week maandag ga ik weer op zoek naar God
Zo dan! Charlotte deelt uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waar heb jij leren schrijven?
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dag GGMM. Bedankt nog voor je positieve note (ik denk dat hij van jou afkomstig is).
Nee, ik bedoel geen idee welke positieve note je bedoeltquote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan zou ie wel van @:klummie komen.
Haha, grapje! Je keek.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel geen idee welke positieve note je bedoelt
Volgens mij interpreteer je weer iets verkeerd.
Leuk nummerquote:
Niet!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 09:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waar heb jij leren schrijven?
Optyfeeeehhhquote:Op woensdag 14 augustus 2019 08:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan Haags zijn vriend Rozevla lekker meenemen naar een teltopic ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat ‘hahaatjes’ gezeik komt van jou af toch?
Oh , dat mag niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, kom er toch niet in.
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat ‘hahaatjes’ gezeik komt van jou af toch?
groot hokje danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt weer in een hokje geplaatst maat.
Alsof dat past.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt weer in een hokje geplaatst maat.
Mensen bestaan voor 80% uit water.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Ik vind water niet lekker.'
HPLCquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat verzonnen dan?
Wat heeft common sense met links of rechts te maken?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:43 schreef JanCees het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)oop-vlees-daalt.html
NOS met de linkse agenda
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:45 schreef aTypisch het volgende:
Ik lig nog in bed
Living that drizzt life
Dat zeggen we niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Klimaathoax drijft deze trendquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft common sense met links of rechts te maken?
Nee 3 dagen vrij genomenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch, ben je in staking totdat er een nieuwe speler bij Feyenoord wordt gepresenteerd?
Haagsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
dat blijktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haags
Alles wat ellendig is komt bij Haags vandaan
Meneer van de admin, doe uw werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haags
Alles wat ellendig is komt bij Haags vandaan
Mag ik dan ook in de appquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:48 schreef aTypisch het volgende:
Je zou bijna een appgroepje oprichten om niet met die types als rozevla in contact te hoeven komen..
watquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Meneer van de admin, doe uw werk.
Weet ik dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is een belangrijke factor, maar ook de enorme last op grondstoffen die komt kijken bij het produceren van vlees speelt zeker mee. Daarnaast is onomstotelijk bewezen dat het eten van (met name rood) vlees slecht is voor je gezondheid en dat al vanaf minieme hoeveelheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland
Waarom krijg ik dit soort troep in mijn Linkedin feed???![]()
Opzich zou dit best te verantwoorden zijn ja, aangezien dat geval hier enkel komt om de boel te verpesten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zorg dat Rozevla niet meer kan posten
Kunnen we meeste stemmen gelden doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich zou dit best te verantwoorden zijn ja, aangezien dat geval hier enkel komt om de boel te verpesten.
Ik neem het in overweging.
Dankje, ik vind je een goede forum adminquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich zou dit best te verantwoorden zijn ja, aangezien dat geval hier enkel komt om de boel te verpesten.
Bedankt, ik jou ook!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dankje, ik vind je een goede forum admin
Is Gutanoth een forum admin?quote:
Moeten hun weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus: Ja, ik begrijp dat je vlees lekker vindt, dat vind ik ook. Maar voor sommige mensen lijkt dagelijks vlees eten bijna een geloof en dan vind ik het iets zieligs krijgen.
Mag ik zelf bepalen dat ik doodga aan (ongezond) rood vlees???quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een belangrijke factor, maar ook de enorme last op grondstoffen die komt kijken bij het produceren van vlees speelt zeker mee. Daarnaast is onomstotelijk bewezen dat het eten van (met name rood) vlees slecht is voor je gezondheid en dat al vanaf minieme hoeveelheden.
Dus: Ja, ik begrijp dat je vlees lekker vindt, dat vind ik ook. Maar voor sommige mensen lijkt dagelijks vlees eten bijna een geloof en dan vind ik het iets zieligs krijgen.
"fok is geen democratie"quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen we meeste stemmen gelden doen?
HA HA HA HAquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dit was een gebbetje
Er moest niemand lachen
Als je low carb wil eten is vlees bijna noodzakelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een belangrijke factor, maar ook de enorme last op grondstoffen die komt kijken bij het produceren van vlees speelt zeker mee. Daarnaast is onomstotelijk bewezen dat het eten van (met name rood) vlees slecht is voor je gezondheid en dat al vanaf minieme hoeveelheden.
https://twitter.com/AjaxFancare/status/1161558838119714818quote:
Nee. Nee. NEE. dit kan niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/AjaxFancare/status/1161558838119714818
Slide even met een salto dubbele schroef in de mentions hier.
Ik heb liever dat je stikt in een vegetarisch gehaktballetje tbh.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen dat ik doodga aan (ongezond) rood vlees???
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/AjaxFancare/status/1161558838119714818
Slide even met een salto dubbele schroef in de mentions hier.
Denk niet dat dat waar is icm de juiste supplementen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je low carb wil eten is vlees bijna noodzakelijk
Die 3x duurder is dan een normale lolquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je stikt in een vegetarisch gehaktballetje tbh.
Je hoeft niet zo jaloers te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een geslijm zeg... kusje erop?
Als je doodgaat hoef je toch geen geld meer over te houden? Domme opmerking van je.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 3x duurder is dan een normale lol
Denken dat ik zoveel geld heb
HAAGS?!!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te doen.
Jij hebt Haags en ik heb Gutanoth
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je doodgaat hoef je toch geen geld meer over te houden? Domme opmerking van je.
Waarom bestaan er vegetarische gehaktballen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je doodgaat hoef je toch geen geld meer over te houden? Domme opmerking van je.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik kies @:scrummie2.0 , of was het nou @:scrummie.20
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom bestaan er vegetarische gehaktballen?
Ik begrijp dat nooit. Maak gewoon originele producten die geen vlees bevatten, maar alles moet dan weer op een vleesproduct lijken. Vega burgers, Vega gehaktballen.
Jaaaaaquote:
Gewoon lekker dikke vette gehaktbak dat druipt in het vetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit. Maak gewoon originele producten die geen vlees bevatten, maar alles moet dan weer op een vleesproduct lijken. Vega burgers, Vega gehaktballen.
Ik ken een paar diabeten die vegetarisch waren, maar met behulp van keto (en dus vleesch) hebben ze nu geen klachten meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat waar is icm de juiste supplementen.
Wat denk je dat daar de reden voor is Scrummie? Gok eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yes.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon lekker dikke vette gehaktbak dat druipt in het vet
Ritualsdigger gespotquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja meer verkopen gok ik. Maar ik vind het achterlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat denk je dat daar de reden voor is Scrummie? Gok eens.
juistquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja meer verkopen gok ik. Maar ik vind het achterlijk.
Maar kun je niet keto zijn met proteïnen en vetten uit andere zaken? Eieren bijvoorbeeld? Je kunt ook vis eten, al is dat ook weer discutabel ergens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ken een paar diabeten die vegetarisch waren, maar met behulp van keto (en dus vleesch) hebben ze nu geen klachten meer.
Ze zijn niet genezen, maar zo lang ze low carb blijven eten doet het lichaam normaal en kunnen ze door het leven als niet-diabeet.
Een paar daarvan zouden denk ik graag nog vegetarisch zijn als dat mogelijk is, maar is praktisch onmogelijk.
Als dat niet zo is: schiet me een linkje, zijn die mensen vast blij mee.
Ik haal hiervoor een expert erbijquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat denk je dat daar de reden voor is Scrummie? Gok eens.
20 cm?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Vrij zielig, mogen zij dan ook 'gerookte kaas' die niet gerookt is maar enkel een rooksmaak-additief dan ook niet meer zo noemen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
juist
daarom is er vanuit de vlees en zuivel lobby zoveel tegengas
sojamelk mag volgens mij geen sojamelk meer heten bijv
met keto is 70% van je voeding vet, dat haal je niet uit supplementenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar kun je niet keto zijn met proteïnen en vetten uit andere zaken? Eieren bijvoorbeeld? Je kunt ook vis eten, al is dat ook weer discutabel ergens.
De situatie is ook niet helemaal vergelijkbaar, want zij hebben medische baat bij een bepaald dieet door hun specifieke ziekte, terwijl onze discussie was of je als gezonde persoon vlees nodig hebt.
Nee, want er is geen gerookte kaas lobby met geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij zielig, mogen zij dan ook 'gerookte kaas' die niet gerookt is maar enkel een rooksmaak-additief dan ook niet meer zo noemen?
Ben jij aan de Keto nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
Je denkt "Keto, dát is nou een leuk dieet", Maar achteraf merk je dat je stiekem toch best veel koolhydraatproducten consumeert
Tijdje geprobeerd, maar had er veel te weinig energie van, kwam niet ten goede in de sportschool.quote:
Waar stel ik dat minder vlees eten áltijd goed is?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met keto is 70% van je voeding vet, dat haal je niet uit supplementen
en ik wil er vooral mee aangeven dat stellen dat minder vlees eten altijd goed is niet waar is
voor mijzelf werkt het ook beter: ik eet veel minder ongezond als ik gewoon een goed stuk vlees op heb
vleesgod
minder suiker (dus koolhydraten) = minder ontstekingenquote:
oke, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar stel ik dat minder vlees eten áltijd goed is?
Jij noemt het veel minder ongezond eten, maar als je daarmee je risico op kanker, hart- en vaatziekten wel significant verhoogt en dat niet meeneemt in je afweging of het 'gezonder' is ga je wmb wel iets te kort door de bocht. Ik neem aan dat je bedoelt dat je minder cravings naar carbs/suikers/verzadigde vetten hebt die vaak in ongezonde voeding zitten?
Ben overigens hier niet een bepaald dieet aan het promoten, jouw lichaam is totaal anders dan het mijne maar er gelden wel algemene voedselbehoeften a.k.a. fysische/scheikundige wetten die op iedereen toepasbaar zijn.
Atkins is dat toch ook?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke, dan heb ik je verkeerd begrepen
keto/low carb werkt voor mij
Omega 3 ook. Zit helaas niet genoeg meer in vlees en vis. Omega 3 komt van groene bladeren/grassen bij vlees en uit plankton en algen bij vis. (Of vissen die vissen eten die dat eten denk ik). Met koeien die granen te eten krijgen en farmed fish heb ik zo mijn bedenkingen over het omega 3 niveau, dus daarom moet je bijna wel supplementeren of echt met bepaalde kwaliteitsstandaarden je inkopen gaan doen, wat gewoon super duur is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
minder suiker (dus koolhydraten) = minder ontstekingen
Voor mij ook, zoals ik nog had toegevoegd aan mijn post.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke, dan heb ik je verkeerd begrepen
keto/low carb werkt voor mij
Ja dat wilde ik ook zeggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:26 schreef aTypisch het volgende:
eigenlijk vrij simpel
vlees en groente ipv al die andere neppe shit
Gaat wel internationaal, nu een Duitserquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
JaaaaaVanavond even kijken. Genot.
ga gewoon wegquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook zeggen.
Uit je voeding halen veel beter als die rommel
Beter dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ook zonder alcohol dan? Ben ik nu mee aan het experimenteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:26 schreef aTypisch het volgende:
eigenlijk vrij simpel
vlees en groente ipv al die andere neppe shit
Helaas haal je het niet meer uit je voeding, het is wel een goede basis. Je moet echt supplementeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
mja, ik deed het een half jaar vrij strengquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook zonder alcohol dan? Ben ik nu mee aan het experimenteren.
Vegetarischquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Zit er ook creatine in vegetarisch eten? (ik vraag dit voor een vriend)
vrijwel nietquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
neequote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Is ook mijn filosofie, moet geen orthorexia worden. Er zit ook een gezondheidsbenefit aan leuke en ontspannende dingen doen, als die lichamelijk niet optimaal zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mja, ik deed het een half jaar vrij streng
kilootjes eraf en wat andere gezondheidsvoordelen
ik doe het nu een beetje zo: 80% streng, 20% wat losser
dan mag ik best een whiskytje of een ander low carb drankje zo nu en dan
werkt prima
denk dat als het weer minder weer is ik weer wat strenger ga zijn
het zal niet het gezondste op aarde zijn: maar het is beter dan wat ik eerst deed
Genot.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat wel internationaal, nu een Duitser
en die is de weg goed kwijt
Die kans is ontzettend groot.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga ja vandaag ook vliegen in NO MANS SKY?
ik zou ook niet zonder kunnen, ik heb gewoon vleesverlangen af en toequote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Dan zit er niks anders op dan kilo's biefstuk naar binnen te werken
Zit ook in vis.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Fallafel is soms wel lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou ook niet zonder kunnen, ik heb gewoon vleesverlangen af en toe
Prima proteinequote:
ik eet ook vegetarisch en vis, het hoeft zeker niet altijd vlees te zijn, vegan vind ik wel moeilijkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fallafel is soms wel lekker
[..]
Prima proteine
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:41 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.0
Ze flipt helemaal nu
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:41 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.0
Ze flipt helemaal nu
Tonijnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
vind ik eigenlijk alleen rauw lekker en dan nog het vette gedeelte ervan, het warm maken maakt het meestal niet beterquote:
Ik vind tonijn echt tering smerigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk alleen rauw lekker en dan nog het vette gedeelte ervan, het warm maken maakt het meestal niet beter
Mits goed gemaakt vind ik een tonijnpasta lekker, maar idd niet fijn warmquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk alleen rauw lekker en dan nog het vette gedeelte ervan, het warm maken maakt het meestal niet beter
Zonde man. Ik eet het denk ik 3 keer per week.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind tonijn echt tering smerigen daar baal ik verschrikkelijk van. Heb het een tijdje op water uit blik gegeten met een flinke smak sambal er over heen, maar ben er mee gestopt
Niet geklikt.quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zonde man. Ik eet het denk ik 3 keer per week.
dan is het al gekookt/gestoomd, rauw of heel kort gegrild is het echt wel lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind tonijn echt tering smerigen daar baal ik verschrikkelijk van. Heb het een tijdje op water uit blik gegeten met een flinke smak sambal er over heen, maar ben er mee gestopt
dat doe ik ook weleens ja maar dan met tonijn uit blikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt vind ik een tonijnpasta lekker, maar idd niet fijn warm
Hmm ik houdt meestal niet zo van rauwe vis. Ben ook geen sushi fan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het al gekookt/gestoomd, rauw of heel kort gegrild is het echt wel lekker
goeie sushi is wel lekker maar hier heb je bijna alleen maar de fastfood versie die gewoon niet te pruimen is, ik prefereer sashimi, daar kunnen ze sowieso minder mee knoeien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm ik houdt meestal niet zo van rauwe vis. Ben ook geen sushi fan.
Ik heb wel ooit eens zelf een tonijnbiefstuk gemaakt, dat smaakte erg goed, maar moeilijk te krijgen
ik heb hier vlakbij zo'n all you can eat vreetschuur waar sashimi bij de prijs zitquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie sushi is wel lekker maar hier heb je bijna alleen maar de fastfood versie die gewoon niet te pruimen is, ik prefereer sashimi, daar kunnen ze sowieso minder mee knoeien.
en die zijn er niet blij mee als je alleen maar sashimi neemtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb hier vlakbij zo'n all you can eat vreetschuur waar sashimi bij de prijs zit
dat is nog wel te doen
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
en die zijn er niet blij mee als je alleen maar sashimi neemt
Ik vind sushi proberen lastig, als ik naar zo'n wereld all you can eat restaurant ga vind ik het altijd smerig, maar dat kan ook komen door dat ranzige zeewier dat er omheen zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie sushi is wel lekker maar hier heb je bijna alleen maar de fastfood versie die gewoon niet te pruimen is, ik prefereer sashimi, daar kunnen ze sowieso minder mee knoeien.
Moet je naar een eckte japanner gaan, die zitten er wel een paar in NLquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind sushi proberen lastig, als ik naar zo'n wereld all you can eat restaurant ga vind ik het altijd smerig, maar dat kan ook komen door dat ranzige zeewier dat er omheen zit.
Vaak zegt men dan ook tegen me "jaaaa, dit is van die goedkope troep, je moet naar een écht goed sushi restaurant"
Maarja, als ik deze sushi al niet lekker vindt, ga ik natuurlijk geen 25 euro uitgeven om daarna een avond honger te lijden omdat ik de sushi niet lust en er niets anders te krijgen is
een keer naar een goeie japanner gaan en niet zo'n all you can eat keet maar dan kom je met 25 euro niet heel verquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind sushi proberen lastig, als ik naar zo'n wereld all you can eat restaurant ga vind ik het altijd smerig, maar dat kan ook komen door dat ranzige zeewier dat er omheen zit.
Vaak zegt men dan ook tegen me "jaaaa, dit is van die goedkope troep, je moet naar een écht goed sushi restaurant"
Maarja, als ik deze sushi al niet lekker vindt, ga ik natuurlijk geen 25 euro uitgeven om daarna een avond honger te lijden omdat ik de sushi niet lust en er niets anders te krijgen is
het is voor mij ongeveer net zo duur, mijn vriendin weegt nog geen 50 kilo dus die eet niet zoveelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keer naar een goeie japanner gaan en niet zo'n all you can eat keet maar dan kom je met 25 euro niet heel ver
Goede japanners in de buurt van Dordrecht/Breda?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keer naar een goeie japanner gaan en niet zo'n all you can eat keet maar dan kom je met 25 euro niet heel ver
ik ga weleens naar eentje in Amsterdam die wel goed is maar onder de 100 pp lukt me eigenlijk nooit, ingrediënten zijn ook wel duur die ze gebruiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is voor mij ongeveer net zo duur, mijn vriendin weegt nog geen 50 kilo dus die eet niet zoveel
shabu shabugodquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Moet je naar een eckte japanner gaan, die zitten er wel een paar in NL
In tonijn zit een hoog kwik gehaltequote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:59 schreef Rozevla het volgende:
Tonijn op BBQ, zout, peper en citroen
Ja in kip veel antibiotica, vis bestaat meer uit plastic als vis, rood vlees krijgen we kanker van.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In tonijn zit een hoog kwik gehalte
ben je al zwanger?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
In tonijn zit een hoog kwik gehalte
Mijn vriendin wil nooit naar Japans restaurant.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga weleens naar eentje in Amsterdam die wel goed is maar onder de 100 pp lukt me eigenlijk nooit, ingrediënten zijn ook wel duur die ze gebruiken.
Braziliaanse en japaanse cuisine liggen toch best dicht bij elkaar?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is genoeg wat lekker is waar je niet dood aan gaat. Niemand forceert jou overigens om kip vol antibiotica te eten hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja in kip veel antibiotica, vis bestaat meer uit plastic als vis, rood vlees krijgen we kanker van.
Alles wat lekker is ga je dood aan.
alsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja in kip veel antibiotica, vis bestaat meer uit plastic als vis, rood vlees krijgen we kanker van.
Uiteraard haak ik niet af. Wist alleen niet dat dat al konquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al een naam gereserveerd? OF HAAK JE OOK AF?
Ik baal nog steeds dat Ajaxfancare de tweet heeft verwijderd waar zweer stond ipv sfeerquote:
Niet op hem letten. Het is een debiel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is genoeg wat lekker is waar je niet dood aan gaat. Niemand forceert jou overigens om kip vol antibiotica te eten hoor.
Ik sfeer je dat die tweet er net nog op stond.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Ajaxfancare de tweet heeft verwijderd waar zweer stond ipv sfeer
Mijn hele dag is verpest.
Dat account blijft fouten maken. Volgens mij werkt DP daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Ajaxfancare de tweet heeft verwijderd waar zweer stond ipv sfeer
Niemand lacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sfeer je dat die tweet er net nog op stond.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt triest, en dat was lang niet de enige fout in die tweet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Los van deze flater ben je de laatste tijd wel sterk bezig, makker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elan en ik maken dezelfde grap. Tijd om uit te loggen.
Oh dacht meer vanwege je moeder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker vanwege de laatste tweet van Nicki
[ afbeelding ]
nee, er zijn wel veel Japanners in Brazilië dus ook veel Japanse restaurantsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Braziliaanse en japaanse cuisine liggen toch best dicht bij elkaar?
Wel grappig dat het stripfiguur een minder extreem lichaam heeft dan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker vanwege de laatste tweet van Nicki
[ afbeelding ]
Bedankt voor het compliment!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los van deze flater ben je de laatste tijd wel sterk bezig, makker.
Hoe zou dat logisch zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Braziliaanse en japaanse cuisine liggen toch best dicht bij elkaar?
Het zou je sieren als je kapo hiervoor een leuk cadeautje toestuurt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment!
Is ze wel trots op je? Nu je FA bentquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient het niet om als lustobject neergezet te worden!!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment!
Moest gniffelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je kapo hiervoor een leuk cadeautje toestuurt.
Ik heb nog 2 toegangskaarten voor een dagje uit naar keuze, die had ik jou ook al aangeboden laatst volgens mij. Verder heb ik geen prijzen meer liggen uit de vrienden loterij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je kapo hiervoor een leuk cadeautje toestuurt.
ik kan me niet herinneren dat ooit gedaan te hebben, maar kwik in vis is vooral gevaarlijk voor zwangere vrouwen vandaarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Als ik dat ben dan vertel ik het zelf wel, dat hoef je niet telkens te vragen.
Aii aangebrandquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Als ik dat ben dan vertel ik het zelf wel, dat hoef je niet telkens te vragen.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is ze wel trots op je? Nu je FA bent
Waar ligt Keuze?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 toegangskaarten voor een dagje uit naar keuze, die had ik jou ook al aangeboden laatst volgens mij. Verder heb ik geen prijzen meer liggen uit de vrienden loterij.
Jij bent echt een lieve jongen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 toegangskaarten voor een dagje uit naar keuze, die had ik jou ook al aangeboden laatst volgens mij. Verder heb ik geen prijzen meer liggen uit de vrienden loterij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aii aangebrand
Een teken van zwangerschap!
Gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |