abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188571190
quote:
Het moet echt aangeven staan dat het voor een cd-recorder is zoals dit:
ROBODEMONS..................|:(
pi_188571234
quote:
12s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan zou het deze kunnen zijn

https://www.bol.com/nl/p/maxell-cd-rw-music/9200000024293222/

Maxell 10x herschrijfbare Audio CD-RW discs 80 minuten Jewel Case voor CD-recorders
- Pro Audio CD-RW, speciaal voor CD-recorders (bijvoorbeeld van Philips)
- niet geschikt voor computers op laptops, enkel voor CD-Recorders

- capaciteit: 700 MB / 80 minuten
- 10 CDRW in jewel case
- herschrijfbaar (meerdere malen opneembaar)
- circa 1000x herschrijfbaar
pi_188571269
quote:
12s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vind je op meerdere sites, alleen overal uitverkocht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_188571310
Wat ik lees is dat ze technisch niet heel speciaal zijn, maar dat er een beveiliging op zit voor de auteursrechten belanghebbenden (kennelijk werkt dat in sommige landen anders voor audio/data), weet je wat het exacte type apparaat is wat je hebt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_188573626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:21 schreef raptorix het volgende:
Wat ik lees is dat ze technisch niet heel speciaal zijn, maar dat er een beveiliging op zit voor de auteursrechten belanghebbenden (kennelijk werkt dat in sommige landen anders voor audio/data), weet je wat het exacte type apparaat is wat je hebt?
Wat ik me kan herinneren is dat sommige cd's waren 'beveiligd' :') tegen kopiëren, maar een cd-recorder dat zonder probleem kon. Wat ook best logisch is. :P Maar die cd-r's waren wel wat duurder.
pi_188594833
2000 belde! ze willen hun topic terug
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_188598007
Ik heb inmiddels een hele doos vol, zo uit de US, helemaal nieuw.
‘For Music Use Only’, de ouderwetse dus.
De schijfjes die ik zocht worden daar blijkbaar dus nog wel gemaakt.
pi_188600696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 06:39 schreef Bracha020 het volgende:
google voor de gein eens op de ean of dit idd alleen US is..

zou mij namelijk niks verbazen als het gewoon oude stock is
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:46:12 #39
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_188645385
Volgens mij heeft de geluidskwaliteit geen zak te maken met de cd's. Digitaal = digitaal. Blijft gewoon nullen en enen, oftewel: data.

Geluidskwaliteitsverschil zit hem waarschijnlijk in de hardware van de audiospeler/brander. En dat de audiospeler/brander een speciaal type cd-r's nodig heeft, heeft puur te maken met de (bewuste) programmering v/h apparaat.
Krekker is de bom!
pi_188645508
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 06:39 schreef Bracha020 het volgende:
Goed dat je aangeeft wáár je deze cd's vandaan hebt gehaald. Kunnen andere gebruikers ook van profiteren. Bedankt! ^O^ :)
pi_188650457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Goed dat je aangeeft wáár je deze cd's vandaan hebt gehaald. Kunnen andere gebruikers ook van profiteren. Bedankt! ^O^ :)
Liever niet Einstein. Ik heb ze via een Amerikaan. Audioforum. Hij heeft alles voor me geregeld. Ik zou hem eerst netjes moeten vragen of hij het goed vindt dat zijn gegevens op een openbare chatsite terecht komen en er zodoende ook andere gebruikers kunnen ‘profiteren’.
pi_188658473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef Bracha020 het volgende:

[..]

Liever niet Einstein. Ik heb ze via een Amerikaan. Audioforum. Hij heeft alles voor me geregeld. Ik zou hem eerst netjes moeten vragen of hij het goed vindt dat zijn gegevens op een openbare chatsite terecht komen en er zodoende ook andere gebruikers kunnen ‘profiteren’.
Wow, die zag ik even niet aankoen. Je stelt een vraag, andere users proberen je te helpen. En nu je zelf een oplossing hebt gevonden wil je deze niet delen?
Goed gedaan, hoor. Einstein.

Wat wil je precies? Tussenpersoon zijn? Exclusiviteit? Of gaat het echt om iemand anders zijn privacy aan de overkant van de plas?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:45:04 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188658587
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wow, die zag ik even niet aankoen. Je stelt een vraag, andere users proberen je te helpen. En nu je zelf een oplossing hebt gevonden wil je deze niet delen?
Goed gedaan, hoor. Einstein.

Wat wil je precies? Tussenpersoon zijn? Exclusiviteit? Of gaat het echt om iemand anders zijn privacy aan de overkant van de plas?
:') gast alsof hij wil dat jan en allemal die cds kunnen bestellen

als anderen hier die cds willen kunnen ze wellicht wat bij deze user kopen maar lijkt me logisch dat hij zn eigen bron niet gaat delen als die schijfjes lastig te vinden zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188658821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:') gast alsof hij wil dat jan en allemal die cds kunnen bestellen

als anderen hier die cds willen kunnen ze wellicht wat bij deze user kopen maar lijkt me logisch dat hij zn eigen bron niet gaat delen als die schijfjes lastig te vinden zijn
Als ik zo verlegen zat om die cd's zou ik zeker niet contact opnemen met TS, gewoon omdat het laatste antwoord me dwars zit. Maar hey, als anderen genaaid willen worden zonder te zoenen mogen ze wel bij TS op de blote knietjes smeken hoor...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_188661046
Wat komt TS als een idioot over, zeg. Mensen proberen je te helpen, ik hoop dat je CD-recorder afbrandt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 00:14:45 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188661212
Ja ok hij doet wel nogal uit de hoogte :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188662931
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als ik zo verlegen zat om die cd's zou ik zeker niet contact opnemen met TS, gewoon omdat het laatste antwoord me dwars zit. Maar hey, als anderen genaaid willen worden zonder te zoenen mogen ze wel bij TS op de blote knietjes smeken hoor...
Is het overigens niet mogelijk zo'n speler "aan te passen", waardoor je ook gewone onbewerkte cd-r's kan gebruiken?
Krekker is de bom!
pi_188663891
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:58 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn deze cd’s ook nog bij bol te koop. Misschien dat ik zo’n doosje ga kopen om te kijken if ze goed werken.
pi_188664280
Hoewel deze TS op geen enkele manier probeert om niet over te komen als een hautain kutwijf van hier tot tokio, heeft ze wel gelijk dat ze niet zomaar haar bron ongevraagd weggeeft, die zijn voor liefhebbers natuurlijk te belangrijk. :P
-nee-
pi_188685736
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:14 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dan zou het deze kunnen zijn

https://www.bol.com/nl/p/maxell-cd-rw-music/9200000024293222/

Maxell 10x herschrijfbare Audio CD-RW discs 80 minuten Jewel Case voor CD-recorders
- Pro Audio CD-RW, speciaal voor CD-recorders (bijvoorbeeld van Philips)
- niet geschikt voor computers op laptops, enkel voor CD-Recorders

- capaciteit: 700 MB / 80 minuten
- 10 CDRW in jewel case
- herschrijfbaar (meerdere malen opneembaar)
- circa 1000x herschrijfbaar
Ik heb deze gekocht en mijn cd-recorder accepteert de cd’s.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:08:04 #51
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188686110
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:05 schreef Marsenal het volgende:
Hoewel deze TS op geen enkele manier probeert om niet over te komen als een hautain kutwijf van hier tot tokio
Dat is al erg zat natuurlijk. Wat denkt die bitch wel niet :')
pi_188693686
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb deze gekocht en mijn cd-recorder accepteert de cd’s.
Mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')