Goed verhaal, lekker kort, doen we helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:43 schreef nanuk het volgende:
Zo zat ik net ook achter mn buro, kwam er nog iemand binnen ook.
Dat werkt nog 2 dagen door heh, blijf gewoon online zina, we maken het gezellig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom ik wel weer online als volle maan is geweest.
Volgens mij heb je gewoon de hele ochtend aan de tijgerbalsem zitten snuiven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:58 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat werkt nog 2 dagen door heh, blijf gewoon online zina, we maken het gezellig.
Nee nee nee, de zon staat in mijn teken. Ik ben een leeuw en overmorgen, bij volle maan, jarig. En dan ook nog eens een metaal aap en iets met het 9e huis, dat doet dingen. Moemoe heeft hier verstand van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon de hele ochtend aan de tijgerbalsem zitten snuiven.
Nee heb geen frituurquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:15 schreef YokiKloon het volgende:
@:Yasmin23, je bent toch wel nu aan het frituren heh? In je pyama?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb geen frituur![]()
Heb wel haringen op en broodje paling.
ik dacht dat ltvdk de metalen aap wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:04 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee nee nee, de zon staat in mijn teken. Ik ben een leeuw en overmorgen, bij volle maan, jarig. En dan ook nog eens een metaal aap en iets met het 9e huis, dat doet dingen. Moemoe heeft hier verstand van.
Je bent zelf een metalen aap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik dacht dat ltvdk de metalen aap was
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Vol gas linkerbaan terug over de A4.
Nee, die is uit een verkeerd bouwjaar. Dat zie je al aan zijn keuken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik dacht dat ltvdk de metalen aap was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |