Klopt; ze hadden 24 wedstrijden live op tv en de overige 24 live op hun website / stream. Veel voor- en nabeschouwingen met goede informatie en deskundige (en soms minder deskundige) gasten. Heel benieuwd of Ziggo dat ook gaat doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Geen RTL7 meer, die deden het vier jaar geleden prima. Benieuwd hoe dat bij Ziggo gaat.
De BBC heeft alleen het WK van 1987 uitgezonden. Daarna is het altijd door ITV gedaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zonde dat de BBC de rechten niet heeft.
Wales en Ierland als winnaar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:36 schreef franklop het volgende:
Hoop stiekem op Wales en/of Ierland als winnaar van WK. Uiteraard heb ik het liefst de All Blacks, maar één van die andere landen lijkt me ook eens mooi
Mooi. Was al aan het zoeken naar een schema maar kon dat nog niet vinden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:23 schreef borisz het volgende:
12:15 LIVE WK Rugby: Openingsceremonie
12:35 LIVE WK Rugby: Japan - Rusland
Bij 14 op Ziggy
Op Ziggo Docu begint de openingsceremonie al om 11:30 uur.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:23 schreef borisz het volgende:
12:15 LIVE WK Rugby: Openingsceremonie
12:35 LIVE WK Rugby: Japan - Rusland
Bij 14 op Ziggy
En dan gaat die wedstrijd wellicht ook nog worden afgelast ivm naderend noodweer. Dan wordt het trouwens reglementair een gelijkspel.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:10 schreef franklop het volgende:
Wel klote, ga weinig kunnen kijken helaas.
Kan zondag wel IRE-SCO kijken (en de andere wedstrijden) maar daar houdt het de eerste week wel mee op
quote:Op woensdag 18 september 2019 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dan gaat die wedstrijd wellicht ook nog worden afgelast ivm naderend noodweer. Dan wordt het trouwens reglementair een gelijkspel.
Ik heb eens even gekeken.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:50 schreef franklop het volgende:
[..]zuur.
geldt dat voor meer wedstrijden dit weekend? Zou natuurlijk wel flinke tegenvaller zijn.
opening is volgens mij kwart over 12 en de wedstrijd begint om 12:45 als ik het goed zagquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:31 schreef Nibb-it het volgende:
Is er ook nog iets van een openingsgebeuren vooraf?
Vanaf half 12 op Ziggo Sport Docu en vanaf 12:15 op Ziggo Sport (14).quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:31 schreef Nibb-it het volgende:
Is er ook nog iets van een openingsgebeuren vooraf?
Nee het lijkt allemaal mee te vallenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:36 schreef franklop het volgende:
Nog niks afgelast momenteel in dit weekend zie ik?
Gelukkig .quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee het lijkt allemaal mee te vallen
je leuk dagje zo zondag . eerst ierland . dan f1 en dan ajaxquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig .
Zondag in de trainingsbroek wedstrijden kijken
Ik kijk itv, wat zegt ie dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik neem aan dat de theorie van Tim met de lichten van tevoren wel is getest.
Zat het topic van 4 jaar geleden door te kijken. Goede aankoop was dat;quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Tis wel klaar, viel me alles mee van Rusland. BP is binnen voor Japan, kan nog belangrijk zijn.
quote:Op maandag 14 september 2015 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb eergisteren nog extra kaartjes gekocht maar die moet ik bij het stadion ophalen.
quote:Op maandag 14 september 2015 18:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zuid Afrika - Japan in Brighton a.s. zaterdag.
Zo, die wedstrijd zal ik nooit vergeten idd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Zat het topic van 4 jaar geleden door te kijken. Goede aankoop was dat;
[..]
[..]
Klopt KO was 645quote:Op zaterdag 21 september 2019 07:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
07:00 ingeschakeld en ze zijn al een kwartier bezig..
Wel leuke pot om te zien!quote:Op zondag 22 september 2019 09:15 schreef franklop het volgende:
Italië wint van Namibië. Niet heel verrassend
Even douchen en dan zo Schotland Ierland
Terreinwinst is soms fijner en belangrijker dan balbezit. Een kick moet dus lekker diep in het gebied van de tegenstander over de lijn heen. Is moeilijker dan het lijkt.quote:Op zondag 22 september 2019 09:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga deze sport nooit snappen. Iemand schiet de bal uit:Briljante kick!
Ja ik ken de tactieken en strategie inmiddels wel een beetje. Maar zelfs als ik de reden achter een bepaalde actie weet vind ik het niet super knap als leekquote:Op zondag 22 september 2019 09:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Terreinwinst is soms fijner en belangrijker dan balbezit. Een kick moet dus lekker diep in het gebied van de tegenstander over de lijn heen. Is moeilijker dan het lijkt.
Kaarten gingen sowieso al snel over de toonbank. Maar mooi inderdaad om te zien.quote:Op zondag 22 september 2019 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Overigens; het experiment van een WK in een niet-traditioneel rugbyland lijkt me nu al geslaagd. Mooi om te zien hoe de locals alle stadions vullen.
Ierland/Wales/Nieuw-Zeeland in willekeurige volgordequote:Op zondag 22 september 2019 10:17 schreef Nielsch het volgende:
Als Engeland geen wereldkampioen wordt hoop ik op Ierland.
Mooie endorsement.twitter:TheRock twitterde op zaterdag 21-09-2019 om 20:03:24Powerful mana. It’s go time usos. Best of luck to all the teams. #RWC2019 https://t.co/i84R9Ofotr reageer retweet
Inderdaad zeg. Laatst ook al kansloos in de warm-up tegen Frankrijk. Maakt het wel extra spannend tegen Samoa en Japan.quote:Op zondag 22 september 2019 11:14 schreef franklop het volgende:
Volledig kansloos de Schotten vandaag
Naar het WK van 2015 toe waren ze niet best en verbaasden ze nog op het WK zelf door bijna halve finale te halen.. Had wel gehoopt dat ze op dat momentum door konden gaan afgelopen jaren. Wel iets vooruitgang, maar toch niet direct gevaar voor de absolute top.quote:Op zondag 22 september 2019 11:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Laatst ook al kansloos in de warm-up tegen Frankrijk. Maakt het wel extra spannend tegen Samoa en Japan.
kan je ook instellen als je naar beeld en geluid gaat en dan audio ina-stereo pakkenquote:Op zondag 22 september 2019 11:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Albert Mantingh het wel aardig doen. Gisteren voor Frankrijk-Argentinië hadden ze iemand die het dramatisch deed.
Voor de wedstrijden op Docu hebben ze het ITV commentaar, dat is ook wel fijn.
zekerquote:Op zondag 22 september 2019 12:46 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe hij daar een try heeft kunnen zien.
quote:Op zondag 22 september 2019 10:17 schreef Nielsch het volgende:
Als Engeland geen wereldkampioen wordt hoop ik op Ierland.
Nieuw-Zeeland is toch gewoon favoriet?quote:Op zondag 22 september 2019 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ierland/Wales/Nieuw-Zeeland in willekeurige volgorde
Dit jaar zeker niet.quote:Op maandag 23 september 2019 13:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Nieuw-Zeeland is toch gewoon favoriet?
Mooi om te zien hoe de locals ook voor deze wedstrijden het stadion vullen. Tuurlijk worden ze allebei geen wereldkampioen maar de passie en de inzet is schitterend om te zien en ook dit soort B-landen hebben hun plek op het WK.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:32 schreef franklop het volgende:
Uruguay wint van FijiDat is toch wel oprecht een verrassing te noemen. Eerste winst voor de Zuid-Amerikanen op een WK sinds 2003 (3e zege op een WK ooit).
Fiji scoorde overigens 5 trys (tegenover 3 voor Uruguay), en miste 4 van de 5 conversies
Vorig WK had de VS nog 2 wedstrijden te gaan terwijl er al zeker 4 landen klaar waren.quote:Op woensdag 25 september 2019 10:34 schreef Nielsch het volgende:
Toch gekke planning zo altijd met 5 teams in een pool. Rusland en Fiji hebben al 2 wedstrijden gespeeld, de VS en Canada nog 0.
Volgens mij blijft het vooralsnog op 20 staanquote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef borisz het volgende:
Gaat het WK nu naar 24 teams in 2023?
Werd wel ooit over gesproken....
Als dat al gaat gebeuren dan verwacht ik dat pas in 2027. Persoonlijk vind ik 24 landen niet heel prettig; dan krijg je weer dat de beste nummers 3 door gaan en daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 25 september 2019 11:31 schreef borisz het volgende:
Gaat het WK nu naar 24 teams in 2023?
Werd wel ooit over gesproken....
Er zijn diverse kanshebbers en geïnteresseerden voor 2027. World Rugby heeft aangegeven dat ze het WK dat jaar het liefst in een niet-traditioneel rugbyland zien. Daarmee zouden Australië en Zuid Afrika - die beide interesse hebben - wellicht al afvallen.quote:Op woensdag 25 september 2019 12:00 schreef franklop het volgende:
Hopelijk is dat WK in Argentinië trouwens
Er komen nog wel wat leuke potten aan in de groepsfase. Van Argentinië / Engeland / Frankrijk zal er sowieso een moeten afvallen en ben ook benieuwd of Japan en Samoa nog iets tegen Schotland kunnen doen. Als Zuid Afrika een enorme off day heeft tegen Italië kan dat ook nog wel eens spannend worden.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:08 schreef riazop het volgende:
Het gaat natuurlijk pas echt los vanaf de kwartfinales
Dat is meer dan goed voor het toernooi.quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:39 schreef riazop het volgende:
Eerste grote verrassing een feit.
Ieren verliezen tegen Japan?
Goed voor her toernooi. Japan wordt rugbygek
Zeker, lekker vloeiendquote:
Doe eens een printscreen dan!?quote:Op zondag 29 september 2019 10:27 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij heeft de regie dat lekkere wijf met een Walesshirt in het publiek al 3 keer in beeld gehad.
Vond JPN-IER vermakelijker, maar deze was ook spannend, heerlijk toernooi tot nu toequote:Op zondag 29 september 2019 11:45 schreef PippenScottie het volgende:
Beste wedstrijd van het toernooi?
Ik heb nog niet zo veel kunnen zien, maar dit was mooi.
70% luchtvochtigheid hoorde ikquote:Op maandag 30 september 2019 12:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Spelers zweten nu al
Einde wedstrijd inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Ergens wel terecht maar jammer voor de wedstrijd
Was een leuke wedstrijdquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:25 schreef Nielsch het volgende:
Nee het was vermakelijk maar nu heeft Frankrijk dit wel gewonnen...
Natuurlijk, dat doen we even!quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:10 schreef Nober het volgende:
Kan Nederland niet het Japan van Europa worden en in 2023 ook meedoen met rugbyers uit Tonga, ZA, NZ, Australië?
Misschien zou er wel iets geregeld kunnen worden met tweede garnituur Zuid-Afrikaanse rugby’ers? Genoeg Zuid-Afrikanen met Nederlandse roots.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:10 schreef Nober het volgende:
Kan Nederland niet het Japan van Europa worden en in 2023 ook meedoen met rugbyers uit Tonga, ZA, NZ, Australië?
Die spelen al in buurland Namibië.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien zou er wel iets geregeld kunnen worden met tweede garnituur Zuid-Afrikaanse rugby’ers? Genoeg Zuid-Afrikanen met Nederlandse roots.
Nederland heeft ook wel eens met een team Canadezen op de OS ge-ijshockeyt als ik me niet vergis.
Volgens mij zit er in Nederland ook wel genoeg rugby-potentie. Maar zie de sport eerst maar eens populair te krijgen.
Japan heeft al sinds 2003 een professionele rugbycompetitie waar veel te verdienen valt. Dat trekt spelers. Nederland heeft dat totaal niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:10 schreef Nober het volgende:
Dan hoef ik niet te vragen naar het niveau van de derde garnituur, vrees ik...quote:
de Franse competitie (top 14) betaalt gemiddeld het meeste momenteel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Japan heeft al sinds 2003 een professionele rugbycompetitie waar veel te verdienen valt. Dat trekt spelers. ....
Denk dat de wedstrijden wel verplaatst gaan worden als er echt niet gespeeld kan worden. Naar een ander stadion of een andere dag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:50 schreef MunkyLivet het volgende:
Mogelijk wordt Japan voor de tweede keer in de geschiedenis geholpen door een goddelijke wind...
https://www.theguardian.c(...)uper-typhoon-hagibis
Ja. Wat in het geval van Fra-Eng niet zoveel uitmaakt. Voor Schotland is het wel een hele lullige manier om uitgeschakeld te worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Nibb-it het volgende:
Wordt het dan een automatisch gelijkspel?
Yesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:18 schreef Nibb-it het volgende:
Wordt het dan een automatisch gelijkspel?
twitter:SkySportsRugby twitterde op donderdag 10-10-2019 om 13:42:12A row is brewing between Scotland and World Rugby after the governing body ruled out pushing their must-win match with Japan back 24 hours: https://t.co/pVqwGfThRB #RWC2019 https://t.co/OVB4s1KmDw reageer retweet
Whoop whoopquote:
hoop stiekem gewoon op Japan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whoop whoop
Japan gaat door bij winst, gelijkspel of bij verlies maar met 1 bonuspunt meer dan Schotland.
Schotland gaat door bij winst mits ze meer of evenveel bonuspunten scoren als Japan.
Eigenlijk heeft schotland toch sowieso 4 trys nodig om kan te hebben om door te kunnen gaan?quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Japan nog steeds virtueel 2de in de groep overigens.
Nee als Schotland wint en beide landen halen geen bonuspunt is Schotland door. Dus als Schotland geen 4 tries drukt moeten ze zorgen dat ze met meer dan 7 punten winnen en dat Japan geen 4 tries drukt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft schotland toch sowieso 4 trys nodig om kan te hebben om door te kunnen gaan?
Had het eerdere bericht verkeerd gelezenquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee als Schotland wint en beide landen halen geen bonuspunt is Schotland door. Dus als Schotland geen 4 tries drukt moeten ze zorgen dat ze met meer dan 7 punten winnen en dat Japan geen 4 tries drukt.
Klopt dan komen ze net als Ierland op 16 en geldt de gewonnen head 2 head tegen de Ieren.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:16 schreef franklop het volgende:
Met 2 bonuspunten (bij verlies) is Japan ook nog eens groepswinnaar denk ik?
Als dat gebeurd dan gaat van het rijtje Nieuw-Zeeland, Ierland, Australië en Engeland er maar 1 de finale halenquote:Op zondag 13 oktober 2019 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt dan komen ze net als Ierland op 16 en geldt de gewonnen head 2 head tegen de Ieren.
Neh, hoofd tegen hoofd. Als het met de schouder gebeurde, dan waarschijnlijk geel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 13:22 schreef Nielsch het volgende:
Das een kaart toch?
Nee denk toch van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |