Nee dat kan ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat jij nou door het slotje heen te Mucken Puala?
Ik zou het laatste stukje met de boot gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Volgens mij hadden @Sunny en @TAV daar laatst een heel leuk huisje gehuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
Mucken![]()
Anyway.. life struggles.. kit geslapen want het was te warm in het hotel.. hoe dat nou ALTIJD zo komt?
Ennuh.. we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip? En is "bij Jef" de moeite waard?
Waarom wil je naar Texel? Dan is dat alvast EEN tipquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef Kreator het volgende:
Over Texel gesproken. Gisteravond een gewonnen Bongo-bon ingeruild voor een weekendje in een hotel in Luxemburg in the middle of nowhere. "Superior room". De kleine blonde hobbit denkt dat dat gelijk staat aan een suite, dus die gaat nog wel teleurgesteld zijn.
"Maar er staat dat er een jacuzzi in de kamer is, dus dan moet het wel enorm zijn!".
Er staat nergens dat het in de kamer is. Dat denkt ze wel, maar ik denk dat er gewoon 1 bij het zwembad is. Eens even kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
quote:Ca. 30 m2
Ca. 30 m2
Rivier en kasteelzicht
Anti-allergische vloeren
Auping super luxe kingsize bed
Anti-allergische matrassen en kussens
Gratis wifi
Extra grote flatscreen-tv
Badkamer met bubbelbad en regendouche en toilet
Haardroger
Mini-bar
Kluisje
Bureel
Gewoon een bad met bubbels dus.quote:Faciliteiten
bad, badkamer, bureau, centrale verwarming, douche, draadloos internet, gast toilet, haardroger, inclusief elektriciteit en water kosten, inclusief ontbijt buffet, inclusief service kost, inclusief taksen, jacuzzi, kluis, mini-bar, radio, sateliet tv, telefoon, toilet, tv, zithoek
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef TAV74 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee joh, is tegenwoordig vrij standaard. Ik heb mijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zie dat zei ik tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:01 schreef Puala het volgende:
Oh en Barreltje, ik zou als je wilt fietsen voor een elektrische fiets gaan. Wij hadden dat op ameland ook en dat was wel echt heel fijn met duinen en wind
Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef...dat is ook wel bagger.....
Ja geen leven hebben scheelt geloof ik echtEn sowieso is dit eerste jaar er op gericht om er uiteindelijk 70% uit te bonjouren. Dus ze gooien echt de roosters volledig vol met lessen (geen punt, vind ik wel fijn), maar de examenperioden (2 stuks) zijn dan ook gelijk goed voor 30+ studiepunten per keer.
quote:En afgelopen semester hadden we geen vrije blokperiode ervoor, en een bepaalde docent moest er nog even wat stof doorheen jagen. Terwijl je je dan afvraagt of de vakantie misschien niet een weekje later kan beginnen.....Die docent heeft dan ook falende planning zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe dan?
[..]![]()
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt
Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afsprekenStereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Hey wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel logischquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halen![]()
Bij ons was het gelukkig over vier kwartalen verdeeld, dus 15 EC per tentamenperiode. Maar dat betekende wel dat je vijf tentamens van elk een 3 EC vak in anderhalve week had![]()
maar het is gelijk zo baggerveel achter elkaar, en tegen de tijd dat het examen is ben je de helft alweer vergeten. Ik althans
Oh ja herkenbaar ja. Hier zijn er iets beter in (veel vakken zijn 5 of 6 studiepunten, dit semester zat er ook een van 8 tussen. Enkele maar 3 punten) maar het blijft altijd ergens voelen alsof het niet klopt.quote:Hetgene wat het zo zwaar maakt, was -- bij ons iig -- de hoeveelheid studielast die ze voor elk studiepunt rekenden. Een vak van 3 EC zou 28*3=84 uren werk moeten zijn. Wij hadden in het eerste jaar een vak van 3 EC dat acht weken lang 10 contacturen per week had, plus 8 verslagen die je moest schrijven, plus een tentamen van 3 uur met de tijd die je nodig hebt om het voor te bereiden er nog bovenop. Dat kán gewoon geen 84 uur werk zijn. Het vak is nu, vier jaar en vele protesten later, nog steeds 3 EC waard met hetzelfde rooster en curriculum
[..]Ja het was vrij dramatischquote:Die docent heeft dan ook falende planning zeg![]()
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt. De docent die al jaren de bijlessen geeft (die worden standaard ingepland, want het slagingspercentage is elk jaar diep bedroevend naar wat ik vernomen heb) zat ook even vol ongeloof naar mijn aantekeningen te kijken. "Dat hebben jullie allemaal in 1 college gehad?
Ik ga mijn planning ook maar even moeten aanpassen en kijken of ik wat extra blokken kan inplannen.....' )
Oeh! Ik denk dat het voor de her wat krap wordt (19e alquote:Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afsprekenStereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op
) maar er is best een aardige kans dat ik vak gewoon ga hernemen volgend jaar, dus ik ga je aanbod zeker onthouden!. (Ik snap het wel steeds beter, nu ik opgenomen bijlessen terugkijk. Dat wel. En ik vind het eigenlijk ook wel leuk! Alleen toen het zo snel ging wist ik gewoon niet meer wat er precies gebeurde en vooral wáárom. En dat vond ik echt frustrerend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |