abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188418844
pi_188418847
Zat jij nou door het slotje heen te Mucken Puala? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188418851
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat jij nou door het slotje heen te Mucken Puala? :o
Nee dat kan ik niet ;)
pi_188418868
oh dat dacht ik :)
pi_188418999
Mucken O+

Anyway.. life struggles.. kit geslapen want het was te warm in het hotel.. hoe dat nou ALTIJD zo komt?

Ennuh.. we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip? En is "bij Jef" de moeite waard? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:35:33 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188419048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Ik zou het laatste stukje met de boot gaan.
Texel is een eiland.

Verder Texel's bier. Om de tijd door te komen op dit eiland is dat wel nodig. Vliegeren.
pi_188419049
quote:
Mucken O+

Anyway.. life struggles.. kit geslapen want het was te warm in het hotel.. hoe dat nou ALTIJD zo komt?

Ennuh.. we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip? En is "bij Jef" de moeite waard? :+
Volgens mij hadden @Sunny en @TAV daar laatst een heel leuk huisje gehuurd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188419052
quote:
we willen een weekendje naar Texel.. wie heeft DE tip?
Waarom wil je naar Texel? Dan is dat alvast EEN tip :Y

Verder: wat voor tip zoek je?

Vervoer? TESO, only move.
Onderdak? Vrij beperkt lijkt me, booking.com / Trivago > recensies
Things to see & do? Schapen aaien, rondje eiland fietsen e-biken, misschien wat zeilen of een boottochtje. Verder uitwaaien en niks doen.

Misschien moet ik er ook eens heen :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:37:43 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188419087
Over Texel gesproken. Gisteravond een gewonnen Bongo-bon ingeruild voor een weekendje in een hotel in Luxemburg in the middle of nowhere. "Superior room". De kleine blonde hobbit denkt dat dat gelijk staat aan een suite, dus die gaat nog wel teleurgesteld zijn.
"Maar er staat dat er een jacuzzi in de kamer is, dus dan moet het wel enorm zijn!"

:').
pi_188419148
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:37 schreef Kreator het volgende:
Over Texel gesproken. Gisteravond een gewonnen Bongo-bon ingeruild voor een weekendje in een hotel in Luxemburg in the middle of nowhere. "Superior room". De kleine blonde hobbit denkt dat dat gelijk staat aan een suite, dus die gaat nog wel teleurgesteld zijn.
"Maar er staat dat er een jacuzzi in de kamer is, dus dan moet het wel enorm zijn!"

:').
Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:44:56 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188419193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jacuzzi in de kamer zelf, dan denk ik direct aan een bordeel. Of iets in Las Vegas.
Er staat nergens dat het in de kamer is. Dat denkt ze wel, maar ik denk dat er gewoon 1 bij het zwembad is. Eens even kijken.

Een jacuzzi in de hotelkamer is idd wel fout. Dan moet er ook wel een spiegel aan het plafond hangen en rood velours tapijt zijn.
pi_188419252
Een zwembad bij een hotel at all is al best tof :Y Vel hotels hebben dat niet :N
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:22 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188419352
Link verwijderd

[ Bericht 97% gewijzigd door TAV74 op 14-08-2019 11:13:34 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:56:40 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188419374
quote:
Ca. 30 m2
Ca. 30 m2
Rivier en kasteelzicht
Anti-allergische vloeren
Auping super luxe kingsize bed
Anti-allergische matrassen en kussens
Gratis wifi
Extra grote flatscreen-tv
Badkamer met bubbelbad en regendouche en toilet
Haardroger
Mini-bar
Kluisje
Bureel
quote:
Faciliteiten
bad, badkamer, bureau, centrale verwarming, douche, draadloos internet, gast toilet, haardroger, inclusief elektriciteit en water kosten, inclusief ontbijt buffet, inclusief service kost, inclusief taksen, jacuzzi, kluis, mini-bar, radio, sateliet tv, telefoon, toilet, tv, zithoek
Gewoon een bad met bubbels dus.
pi_188419394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188419416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee joh, is tegenwoordig vrij standaard. Ik heb mijn O+ ten huwelijk gevraagd in een hotelkamer met jacuzzi, maar dat was echt niet van het bordeel niveau :D
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:01:17 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188419434
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188419441
Oh en Barreltje, ik zou als je wilt fietsen voor een elektrische fiets gaan. Wij hadden dat op ameland ook en dat was wel echt heel fijn met duinen en wind :Y
pi_188419609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:01 schreef Puala het volgende:
Oh en Barreltje, ik zou als je wilt fietsen voor een elektrische fiets gaan. Wij hadden dat op ameland ook en dat was wel echt heel fijn met duinen en wind :Y
Zie dat zei ik toch _O-
pi_188419692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 08:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oef...dat is ook wel bagger.....

Ja geen leven hebben scheelt geloof ik echt :P En sowieso is dit eerste jaar er op gericht om er uiteindelijk 70% uit te bonjouren. Dus ze gooien echt de roosters volledig vol met lessen (geen punt, vind ik wel fijn), maar de examenperioden (2 stuks) zijn dan ook gelijk goed voor 30+ studiepunten per keer.
Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halen :D
Bij ons was het gelukkig over vier kwartalen verdeeld, dus 15 EC per tentamenperiode. Maar dat betekende wel dat je vijf tentamens van elk een 3 EC vak in anderhalve week had ;(

Hetgene wat het zo zwaar maakt, was -- bij ons iig -- de hoeveelheid studielast die ze voor elk studiepunt rekenden. Een vak van 3 EC zou 28*3=84 uren werk moeten zijn. Wij hadden in het eerste jaar een vak van 3 EC dat acht weken lang 10 contacturen per week had, plus 8 verslagen die je moest schrijven, plus een tentamen van 3 uur met de tijd die je nodig hebt om het voor te bereiden er nog bovenop. Dat kán gewoon geen 84 uur werk zijn. Het vak is nu, vier jaar en vele protesten later, nog steeds 3 EC waard met hetzelfde rooster en curriculum :')

quote:
En afgelopen semester hadden we geen vrije blokperiode ervoor, en een bepaalde docent moest er nog even wat stof doorheen jagen. Terwijl je je dan afvraagt of de vakantie misschien niet een weekje later kan beginnen.....
SPOILER
Echt, hoe dan? :')
[..]
Die docent heeft dan ook falende planning zeg :')
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt :r

Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afspreken :) Stereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op O+
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:25:13 #21
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188419757
Gheheh.. dan mag je mij dat ook nog een keer uitleggen.. het enige wat ik er nog van kan herrineren is iets met cis en trans.. of was dat nou juist iets anders? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188419981
BAM, GGZ-rekening gecrediteert *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188419985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:55 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Hey wat tof! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar dat is toch logisch: als je 60 punten per jaar moet halen en je hebt twee tentamenperiodes, dan moet je 30 punten per tentamenperiode halen :D
Bij ons was het gelukkig over vier kwartalen verdeeld, dus 15 EC per tentamenperiode. Maar dat betekende wel dat je vijf tentamens van elk een 3 EC vak in anderhalve week had ;(
Ja het is wel logisch :P maar het is gelijk zo baggerveel achter elkaar, en tegen de tijd dat het examen is ben je de helft alweer vergeten. Ik althans :')

quote:
Hetgene wat het zo zwaar maakt, was -- bij ons iig -- de hoeveelheid studielast die ze voor elk studiepunt rekenden. Een vak van 3 EC zou 28*3=84 uren werk moeten zijn. Wij hadden in het eerste jaar een vak van 3 EC dat acht weken lang 10 contacturen per week had, plus 8 verslagen die je moest schrijven, plus een tentamen van 3 uur met de tijd die je nodig hebt om het voor te bereiden er nog bovenop. Dat kán gewoon geen 84 uur werk zijn. Het vak is nu, vier jaar en vele protesten later, nog steeds 3 EC waard met hetzelfde rooster en curriculum :')
[..]
Oh ja herkenbaar ja. Hier zijn er iets beter in (veel vakken zijn 5 of 6 studiepunten, dit semester zat er ook een van 8 tussen. Enkele maar 3 punten) maar het blijft altijd ergens voelen alsof het niet klopt.

quote:
Die docent heeft dan ook falende planning zeg :')
Ik vond het altijd redelijk te doen zonder vrije week voor de tentamenweek (bij ons zijn die pas vorig jaar ingevoerd), mits ik de stof goed bijgehouden had tijdens de hele periode en de stof goed gespreid was over de weken. Wij hadden ook wel eens sukkels die drie weken aan werk in de laatste week voor de tentamenweek propten, echt :r
Ja het was vrij dramatisch :') . De docent die al jaren de bijlessen geeft (die worden standaard ingepland, want het slagingspercentage is elk jaar diep bedroevend naar wat ik vernomen heb) zat ook even vol ongeloof naar mijn aantekeningen te kijken. "Dat hebben jullie allemaal in 1 college gehad? :o Ik ga mijn planning ook maar even moeten aanpassen en kijken of ik wat extra blokken kan inplannen.....' )

quote:
Als je een keer zin hebt om scheikunde-praat te doen met mij om te oefenen voor je her, wil ik best een keer skypen of afspreken :) Stereochemie vind ik een van de leukere dingen, omdat het ook zo bepalend is voor hoe stoffen werken in je lijf --> farmacie, eiwitstructuren, noem maar op O+
Oeh! Ik denk dat het voor de her wat krap wordt (19e al ;) ) maar er is best een aardige kans dat ik vak gewoon ga hernemen volgend jaar, dus ik ga je aanbod zeker onthouden!. (Ik snap het wel steeds beter, nu ik opgenomen bijlessen terugkijk. Dat wel. En ik vind het eigenlijk ook wel leuk! Alleen toen het zo snel ging wist ik gewoon niet meer wat er precies gebeurde en vooral wáárom. En dat vond ik echt frustrerend).
pi_188420004
Goed, konijnenbak is bijna schoon. Het schiet wel op zo, haha.
Nog even stofzuigen en de wc doen, en het huis is wel weer toonbaar genoeg 8-)
pi_188420056
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:44 schreef Lonaa het volgende:
BAM, GGZ-rekening gecrediteert *O*
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! Wat was nu gebeurd?

(toetsenbr helemaal kaduk, geen idee wat er gebeurt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')